Of zware bovenbenen, ook zo kut.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eens. Ik heb ook jaren gehad dat de vooraankondiging altijd een 2 dagen durende migraine was. Ook zo’n feest…
die rollen zo 90 minuten over een grasmat al zonder menstruatiequote:Op donderdag 20 maart 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen zouden allemaal direct dood gaan als ze het een keer mee zouden mogen maken
Oh ja, of in je onderrug.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of zware bovenbenen, ook zo kut.
Nou pik je ook wel de grootste aanstellers eruit hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
die rollen zo 90 minuten over een grasmat al zonder menstruatie
moet je voorstellen hoe het is met
Hebben ze wel een schadevergoeding gekregen? Dit is even wat anders dan een enorme schuur bouwen op een plek waar iedere idioot wel kan bedenken dat dat niet zomaar kan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja alleen is die blijkbaar niet op de juiste basis verleend. Maar ja, hoe weet je dat als leek.
Las ik niks over verder, dat ze een schadevergoeding hebben gekregen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben ze wel een schadevergoeding gekregen? Dit is even wat anders dan een enorme schuur bouwen op een plek waar iedere idioot wel kan bedenken dat dat niet zomaar kan.
Hmm, het is denk ik vooral interesse. Denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar kunnen 1000 en 1 redenen voor zijn. En soms duurt het gewoon heeeel lang voordat je lichaam zelf denk ‘oh ja, zo moest het’.
Indien je je zorgen maakt, gewoon naar de dokter gaan.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:04 schreef Ygritte het volgende:
En als je dacht dat je het dan gehad hebt komt daarna de (peri)menopause om de hoek kijken. Ook zo’n feest!
Ik heb vriendinnen die op bepaalde dagen niet eens de deur uit kunnen wegens onherroepelijke lekkage en nog meer doodgaan dan ze voorheen gingen.
Snap trouwens sowieso niet waarom je zo'n duur bouwwerk neerzet zonder vergunning. Wij hebben ook wel dingen zonder vergunning gedaan in de tuin (muurtje hier, trapje daar), maar dat gaat om max 7500 euro. De kosten van de vergunningen zijn dan een paar duizend euro en het duurt een aantal maanden. Nou ja dan nemen we het risico wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben ze wel een schadevergoeding gekregen? Dit is even wat anders dan een enorme schuur bouwen op een plek waar iedere idioot wel kan bedenken dat dat niet zomaar kan.
oooooh johhhhhhhquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snap trouwens sowieso niet waarom je zo'n duur bouwwerk neerzet zonder vergunning. Wij hebben ook wel dingen zonder vergunning gedaan in de tuin (muurtje hier, trapje daar), maar dat gaat om max 7500 euro. De kosten van de vergunningen zijn dan een paar duizend euro en het duurt een aantal maanden. Nou ja dan nemen we het risico wel.
Om iedereen nog even wat hoop te geven voor de toekomstquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:04 schreef Ygritte het volgende:
En als je dacht dat je het dan gehad hebt komt daarna de (peri)menopause om de hoek kijken. Ook zo’n feest!
Ik heb vriendinnen die op bepaalde dagen niet eens de deur uit kunnen wegens onherroepelijke lekkage en nog meer doodgaan dan ze voorheen gingen.
Ja dat lijkt me sowieso wel logisch, met koophuis vs huurhuisquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oooooh johhhhhhh
jouw uitgaven zijn zo anders dan de mijnegeen kritiek, gewoon constatering
Ja klopt. Mannen hebben simpelweg geen ideequote:Op donderdag 20 maart 2025 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien wat overdrevenMaar denk wel dat mannen over het algemeen niks gewend zijn qua pijn of ongemak (wat ergens ook logisch is), en daarom alles al snel als erger ervaren dan vrouwen.
En met deze wijze woorden sluiten we de middag af.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt. Mannen hebben simpelweg geen idee
Ik hou het graag realistischquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om iedereen nog even wat hoop te geven voor de toekomst
Huh, ik bedoelde meer dat ik 7500 een (veels) te hoog bedrag zou vinden om risico mee te nemenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me sowieso wel logisch, met koophuis vs huurhuis
quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En met deze wijze woorden sluiten we de middag af.
Ik zit nu reviews te lezen van het bedrijf dat op dit adres gevestigd is, dit is echt 100% zeker iemand die door dom geluk een flinke zak geld heeft gekregen en nu in z'n vrije tijd maar een bedrijfje begonnen is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snap trouwens sowieso niet waarom je zo'n duur bouwwerk neerzet zonder vergunning. Wij hebben ook wel dingen zonder vergunning gedaan in de tuin (muurtje hier, trapje daar), maar dat gaat om max 7500 euro. De kosten van de vergunningen zijn dan een paar duizend euro en het duurt een aantal maanden. Nou ja dan nemen we het risico wel.
Nou ja dat gaat sowieso niet, maar herinner me wel haar moodswings nog. Hoop dat ik die niet geërfd hebquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hou het graag realistisch![]()
Je moeder hoef je dit sowieso niet te vragen want die hele generatie heeft er geen actieve herinnering aan en hadden ‘nergens last van’.
Oh op die manier.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, ik bedoelde meer dat ik 7500 een (veels) te hoog bedrag zou vinden om risico mee te nemen![]()
Nou daar ben je helemaal mooi klaar mee dan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Oh, dat huis is verkocht na de bouw van die schuur, mooie soap![]()
Die van mij zat aan de hormonen, dat wist ik nog wel, maar dat was ze zelf ook soort van vergetenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja dat gaat sowieso niet, maar herinner me wel haar moodswings nog. Hoop dat ik die niet geërfd heb
Bij ons komen ze zelfs zeiken over of je aanvullende bouwwerken wel aan de stijlvereisten voldoen en of je heg niet te hoog is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Oh, dat huis is verkocht na de bouw van die schuur, mooie soap![]()
Echt hè. Nou liep de zaak toen wel al, dus ik ga er van uit dat de huidige bewoner niet verrast wordt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou daar ben je helemaal mooi klaar mee dan.
Hier ook, je moet in je vergunningsaanvraag zelfs de RAL kleur van stenen doorgevenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons komen ze zelfs zeiken over of je aanvullende bouwwerken wel aan de stijlvereisten voldoen en of je heg niet te hoog is.
Als je een vervelende buur zou hebben die dit zou melden bij de gemeente (of wie hier dan ook overgaat) doen ze er dan alsnog moeilijk over of vinden ze het dan ok want het valt toch niet opquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook, je moet in je vergunningsaanvraag zelfs de RAL kleur van stenen doorgevenMaar aangezien we aan het einde van het dorp wonen vallen onze trapjes en muurtjes achter het huis niet zo op
De vervelende buur inmetselen onder het trapje.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je een vervelende buur zou hebben die dit zou melden bij de gemeente (of wie hier dan ook overgaat) doen ze er dan alsnog moeilijk over of vinden ze het dan ok want het valt toch niet op
Wel eerst een vergunning aanvragen hequote:Op donderdag 20 maart 2025 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De vervelende buur inmetselen onder het trapje.
En even kijken of de RAL kleur van de buurman wel past binnen het dorp.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel eerst een vergunning aanvragen he
en de juiste RALkleur vermeldenquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel eerst een vergunning aanvragen he
Doen ze alleen in Oostenrijk toch?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En even kijken of de RAL kleur van de buurman wel past binnen het dorp.
quote:
Waarschijnlijk is het geen probleem omdat we ons wel aan alle regels gehouden hebben (hoogte, breedte, etc.). En is het dat wel, dan halen we gewoon het stenen muurtje weg bijvoorbeeld, want dat is toch niet vastgemetseld. Met de rest van de verbouwingen hebben we wel alles aangevraagd, maar dit zijn van die kleine dingen in je achtertuin..quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je een vervelende buur zou hebben die dit zou melden bij de gemeente (of wie hier dan ook overgaat) doen ze er dan alsnog moeilijk over of vinden ze het dan ok want het valt toch niet op
quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Steeeeein um Stein, mauer ich dich ein.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doen ze alleen in Oostenrijk toch?
Is dat de nieuwe slogan van Oostenrijk? Catchyquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Steeeeein um Stein, mauer ich dich ein.
Lekker met mijn kleine prinsesje wezen wandelen en naar de speeltuin geweest. Daarna nog in de zandbak gespeeld.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heerlie de weerlie vandaag. En morgen ook nog eens
Morgen ook vrij?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd voor een heerlie de wheelie!quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hee, jij hier?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:50 schreef drakin het volgende:
Waar komt deze TT vandaan?
Komen hier alleen maar mannen soms?
Ik ben hier altijd al hoorquote:
Ik ben hier altijd al hoorquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd al hoor
Hee jij ook hier?
Zelfs nu de TT je buitensluit?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd al hoor
Ik voel me niet buitengeslotenquote:
Je menstueert?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik voel me niet buitengesloten
Het ging over menstruatie en toen ging het door de TT nog veel meer over menstruatiequote:Op donderdag 20 maart 2025 17:50 schreef drakin het volgende:
Waar komt deze TT vandaan?
Komen hier alleen maar mannen soms?
En de kinderen en vrouwen boven de 50 ook niet?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:56 schreef Nizno het volgende:
we menstrueren niet allemaal tegelijk dus de mannen zijn nog niet vermoord
en toen kon die natte krant er niet meer tegen en ging over een rechtszaak over een schuurtje bezigquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het ging over menstruatie en toen ging het door de TT nog veel meer over menstruatie
Dat maak jij ervanquote:
Interessant onderwerp voor ons koffieliefhebbersquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het ging over menstruatie en toen ging het door de TT nog veel meer over menstruatie
Ja dat maak ik ervan omdat ik niet verder denk vandaag.quote:
Dat is te merkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat maak ik ervan omdat ik niet verder denk vandaag.
Rammstein nummer van weleer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe slogan van Oostenrijk? Catchy
Ja hequote:
Misschien op tijd naar bed?quote:
Ik ben heul geen koffieliefhebberquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Interessant onderwerp voor ons koffieliefhebbers
Ga je me nu helpen met nadenken?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien op tijd naar bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
omgquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heul geen koffieliefhebber
Ff T ZZ
quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je me nu helpen met nadenken?Ik help je een beetje op wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Boks.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heul geen koffieliefhebber
Ff T ZZ
Ik zou naar de film vanavond, maar het is een nadenkfilm dus ik ga afzeggen denk ik(au nu denk ik toch)quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik help je een beetje op weg
Wat?quote:
genoeg stappen gezet?quote:
Ahw. Soms moet je gewoon hersenloos vermaak opzettenquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou naar de film vanavond, maar het is een nadenkfilm dus ik ga afzeggen denk ik(au nu denk ik toch)
Aardappeltjes uit de airfryerquote:
Vind ik van welquote:
Moonfallquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw. Soms moet je gewoon hersenloos vermaak opzetten
eet smakelijk!quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Aardappeltjes uit de airfryer
Vlees uit de Airfryer
PINDASAUS
[..]
Vind ik van wel
Die ken ik nietquote:
Net moest ik nog naar bed, wat is het nou?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw. Soms moet je gewoon hersenloos vermaak opzetten
Ik zei vroeg, niet nuquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Net moest ik nog naar bed, wat is het nou?
In mij?quote:
Maar het is nu vroegquote:
Hard ditquote:
Om half 8 ookquote:
Wie?quote:
zie je een heel slijmspoor?quote:
Dat is echt zo'n typische film die het genre 'hersenloos vermaak' perfect heeft omarmd.quote:
Dat heb ik met Expendablesquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n typische film die het genre 'hersenloos vermaak' perfect heeft omarmd.
KIEEEEEEEEEEEEEPquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
oeh oeh oeh mn kippejtessoejpe is geslaagd!
quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hard dit
[..]
Om half 8 ook
[..]
Wie?
quote:
quote:
Niznomnomnom!quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
oeh oeh oeh mn kippejtessoejpe is geslaagd!
Dan is het wel heel erg.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:17 schreef drakin het volgende:
Ik moet vanavond echt nog wat hersenlozer vermaak hebben dan moonfall
ga buiten hardlopen ofzoquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Echt hoor, waarom voel ik me nu zo fit en energiek. Wat heb ik anders gedaan dan afgelopen week toen ik niet vooruit te branden was? Waar is de gebruiksaanwijzing?
Ik weet nu ook niet wat ik moet doen met al deze energie. Dit is een heel zeldzaam fenomeen na werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |