Ik ben hier altijd al hoorquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd al hoor
Hee jij ook hier?
Zelfs nu de TT je buitensluit?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben hier altijd al hoor
Ik voel me niet buitengeslotenquote:
Je menstueert?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik voel me niet buitengesloten
Het ging over menstruatie en toen ging het door de TT nog veel meer over menstruatiequote:Op donderdag 20 maart 2025 17:50 schreef drakin het volgende:
Waar komt deze TT vandaan?
Komen hier alleen maar mannen soms?
En de kinderen en vrouwen boven de 50 ook niet?quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:56 schreef Nizno het volgende:
we menstrueren niet allemaal tegelijk dus de mannen zijn nog niet vermoord
en toen kon die natte krant er niet meer tegen en ging over een rechtszaak over een schuurtje bezigquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het ging over menstruatie en toen ging het door de TT nog veel meer over menstruatie
Dat maak jij ervanquote:
Interessant onderwerp voor ons koffieliefhebbersquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het ging over menstruatie en toen ging het door de TT nog veel meer over menstruatie
Ja dat maak ik ervan omdat ik niet verder denk vandaag.quote:
Dat is te merkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat maak ik ervan omdat ik niet verder denk vandaag.
Rammstein nummer van weleer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe slogan van Oostenrijk? Catchy
Ja hequote:
Misschien op tijd naar bed?quote:
Ik ben heul geen koffieliefhebberquote:Op donderdag 20 maart 2025 17:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Interessant onderwerp voor ons koffieliefhebbers
Ga je me nu helpen met nadenken?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien op tijd naar bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
omgquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heul geen koffieliefhebber
Ff T ZZ
quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je me nu helpen met nadenken?Ik help je een beetje op wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Boks.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heul geen koffieliefhebber
Ff T ZZ
Ik zou naar de film vanavond, maar het is een nadenkfilm dus ik ga afzeggen denk ik(au nu denk ik toch)quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik help je een beetje op weg
Wat?quote:
genoeg stappen gezet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |