Moest hardop lachen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wtf, what the fuck!?!?! hoe? zomaar?! als een cadeautje?!!?!?!
Beetje jammer dat het nooit een blauw of paars behangetje is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedere maand nieuw behang op de muur.
Klein schuurtjequote:Op donderdag 20 maart 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor 'lokaal nieuws met Nattekat'
Persoon die dit bouwwerk van 155000¤ heeft laten bouwen in de achtertuin vindt het raar dat ie dat niet zonder vergunning mag doen
En nu is het hoger beroep tegen de afgewezen vergunningsaanvraag afgewezen en moet dat ding gesloopt worden. Jammer joh.
nouja, ik ben nu gestopt met de pil en er gebeurt al zes maanden niks. De keer dat ik eerder was gestopt gebeurde er een jaar niks, en toen weer begonnen en toen deed mn lichaam weer gezellie mee met het bloedslijmproppen verliezen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]Dit gebeurt ook als je de pil niet slikt….
oh, en nu heb ik geen eisprong (denk ik dan) en dus ook niet de hormonen die daarbij horen en die hormonen kreeg ik eerst wel met de pil?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je een kunstmatige hormoonspiegel die het opbouwen van slijmvlies wel opstart en het uitstoten wordt natuurlijk veroorzaakt door de drop in hormonen door je stopweek.
Ik heb vaak geleerd dat geen eisprong vaak ook geen menstruatie is, heel kort door de bocht gezegd.
Moet kunnen.quote:
Hetgeen wat artsen over het algemeen ‘gewoon een beetje een heftige menstruatie’ noemen.quote:
Hier is nu ook zoiets in het nieuws, maar nog een tandje kutter. Mensen die een huis hebben laten bouwen, mét goedgekeurdd vergunning. En nadat twee gemeentes gefuseerd zijn zegt nu die nieuwe gemeente "ho ho, daar had je helemaal niet mogen bouwen, ook al had je een vergunning". En die mensen moeten nu hun huizen afbrekenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor 'lokaal nieuws met Nattekat'
Persoon die dit bouwwerk van 155000¤ heeft laten bouwen in de achtertuin vindt het raar dat ie dat niet zonder vergunning mag doen
En nu is het hoger beroep tegen de afgewezen vergunningsaanvraag afgewezen en moet dat ding gesloopt worden. Jammer joh.
Oeh vullen met bonkjes en sliertjes! Of tomatensoepquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:53 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij zie ik ook een zwembad achter het schuurtje
Dat weet ik niet. Het is gecompliceerd allemaal. Ik denk dat een bloedtest voor hormonen misschien wel een goed idee is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, en nu heb ik geen eisprong (denk ik dan) en dus ook niet de hormonen die daarbij horen en die hormonen kreeg ik eerst wel met de pil?
Daar zou een rechter wel wat mee kunnen. Iig schadeloosstelling.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is nu ook zoiets in het nieuws, maar nog een tandje kutter. Mensen die een huis hebben laten bouwen, mét goedgekeurdd vergunning. En nadat twee gemeentes gefuseerd zijn zegt nu die nieuwe gemeente "ho ho, daar had je helemaal niet mogen bouwen, ook al had je een vergunning". En die mensen moeten nu hun huizen afbreken
het is grappig omdat mannen echt de grootste pussyboys zijn met pijntjes (jajaajaj, uitzonderingen daargelaten)quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hetgeen wat artsen over het algemeen ‘gewoon een beetje een heftige menstruatie’ noemen.
Yeah right![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is nu ook zoiets in het nieuws, maar nog een tandje kutter. Mensen die een huis hebben laten bouwen, mét goedgekeurdd vergunning. En nadat twee gemeentes gefuseerd zijn zegt nu die nieuwe gemeente "ho ho, daar had je helemaal niet mogen bouwen, ook al had je een vergunning". En die mensen moeten nu hun huizen afbreken
Daar kunnen 1000 en 1 redenen voor zijn. En soms duurt het gewoon heeeel lang voordat je lichaam zelf denk ‘oh ja, zo moest het’.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja, ik ben nu gestopt met de pil en er gebeurt al zes maanden niks. De keer dat ik eerder was gestopt gebeurde er een jaar niks, en toen weer begonnen en toen deed mn lichaam weer gezellie mee met het bloedslijmproppen verliezen.
Waarom werkt mn baarmoeder nu nietlui ding
Ja alleen is die blijkbaar niet op de juiste basis verleend. Maar ja, hoe weet je dat als leek.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo kan dat dan
Ze hebben toch een vergunning
@Haags en ik zijn nooit ziek 💪quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is grappig omdat mannen echt de grootste pussyboys zijn met pijntjes (jajaajaj, uitzonderingen daargelaten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:haags en ik zijn nooit ziek 💪Mannengriep heb je maar één keer, dan lig je met je neus omhoog en een tuintje op je buik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Eens. Ik heb ook jaren gehad dat de vooraankondiging altijd een 2 dagen durende migraine was. Ook zo’n feest…quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen zouden allemaal direct dood gaan als ze het een keer mee zouden mogen maken
Misschien wat overdrevenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen zouden allemaal direct dood gaan als ze het een keer mee zouden mogen maken
quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja alleen is die blijkbaar niet op de juiste basis verleend. Maar ja, hoe weet je dat als leek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |