Dit weet jij misschien, hoe heet die kinderserie waar het gemene figuur een helperbeest had met 1 poot waar die op hinkte. Niemand weet waar ik het over hebquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik denk ga me maar even in jullie verplaatsen
anders was ik meer uit gekomen op the freggels, boes, vrouwtje theelepel en teddy ruxpin.
Dit klinkt wel bekend.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit weet jij misschien, hoe heet die kinderserie waar het gemene figuur een helperbeest had met 1 poot waar die op hinkte. Niemand weet waar ik het over heb
Ja, nouquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij kan ook onthouden van 12 uur tot aan de middag
was dat niet een paars beest op 1 poot?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit weet jij misschien, hoe heet die kinderserie waar het gemene figuur een helperbeest had met 1 poot waar die op hinkte. Niemand weet waar ik het over heb
Ik moest denken aan de Speurneuzen, maar dat is een film.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
was dat niet een paars beest op 1 poot?
ik dacht deze, maar blijkt roze en niet paars. de gemene figuur liep in het paars.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moest denken aan de Speurneuzen, maar dat is een film.
Oh maar wacht, volgens mij is het deze… hoe heette dit?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht deze, maar blijkt roze en niet paars. de gemene figuur liep in het paars.
maar nee die blijkt op twee benen te lopen
[ afbeelding ]
die komen uit Teddy Ruxpinquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh maar wacht, volgens mij is het deze… hoe heette dit?
Dat was die bad guy van Teddy Ruxpin toch?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht deze, maar blijkt roze en niet paars. de gemene figuur liep in het paars.
maar nee die blijkt op twee benen te lopen
[ afbeelding ]
Daarom zijn wij erquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee toch….
Dat had mijn hoofd niet bedacht
yup, die paarse Tweeg samen met mama Tweeg en die roze dingesquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was die bad guy van Teddy Ruxpin toch?
jah sorry...quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee toch….
Dat had mijn hoofd niet bedacht
ja daar heb ik ook nog gezocht naar een bozerik of er iets bij was met 1 pootquote:
Ik was meer van Transformersquote:
En barbapapa, alleen op de wereld en calimeroquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik denk ga me maar even in jullie verplaatsen
anders was ik meer uit gekomen op the freggels, boes, vrouwtje theelepel en teddy ruxpin.
Remi!!!quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
En barbapapa, alleen op de wereld en calimero
Matige ontdekking dit. In mijn hoofd was het spannender dan teddy ruxpinquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah sorry...
kan er ook niets aan doen
jaaaaaa daar peste ik de vriend van mn buurmeisje (buurmeisje was 20 ofzo) altijd mee.quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Johan en Pirrewiet schiet me te binnen.
Hoe dan?quote:Op donderdag 20 maart 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
jaaaaaa daar peste ik de vriend van mn buurmeisje (buurmeisje was 20 ofzo) altijd mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |