SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dat maak ik ook alquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:14 schreef Nizno het volgende:
oeh oeh oeh mn kippejtessoejpe is geslaagd!
Heb zo training, dus dat zal het wel oplossen allemaal.quote:
hahaha ja ook dat idd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat maak ik ook al![]()
Zoveel vocht in kip tegenwoordig dat ik voortaan maar vaker kippensoep maak dan ik kip bak
stop dan ook eens met je kut uitstelgedragquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb zo training, dus dat zal het wel oplossen allemaal.
Het rationele deel van m'n hersenen roept nu dat ik alles wat ik zondag heb uitgesteld moet doen.
Oh jezus. Ehhhhm. The Meg 2?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:17 schreef drakin het volgende:
Ik moet vanavond echt nog wat hersenlozer vermaak hebben dan moonfall
Ik had een Disneyfilmquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet nu op eens denken aan mijn eerste keer bioscoop zo ver ik kan herinneren.
Die heb je gehusseld voor deze postquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha ja ook dat idd.
poojte in de pan gedaan met een dijfiléjte er bij
broerensoejpesgroenjtes en letterjtesvermicelli
Ik heb kut al bijna 36 jaar weten uit te stellen en kijk eens hoe goed ik het doe.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
stop dan ook eens met je kut uitstelgedrag
dat komt door de Aldiquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb je gehusseld voor deze post![]()
Lekker, ik heb fusilli erin gedaan en ook kipdijfilet
jezus is me weer te veel hersenloosquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb kut al bijna 36 jaar weten uit te stellen en kijk eens hoe goed ik het doe.
Snotverquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb kut al bijna 36 jaar weten uit te stellen en kijk eens hoe goed ik het doe.
Johnny Bravo!quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
jezus is me weer te veel hersenloos![]()
Ik denk eerder een paar afleveringen robot chicken ofzo of star trek
Hersenloos? Star Trek?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:24 schreef drakin het volgende:
[..]
jezus is me weer te veel hersenloos![]()
Ik denk eerder een paar afleveringen robot chicken ofzo of star trek
quote:
next generation zit ik nog in en ja hersenloos, daar hoef je echt niet bij na te denken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hersenloos? Star Trek?
Oh de nieuwe series zeker.
Zo veel verschil zit daar niet inquote:
Nou was Disney in die tijd nog wel de moeite waard, dus niets om je te erg voor te schamen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo veel verschil zit daar niet in
Dat is waar ja.quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou was Disney in die tijd nog wel de moeite waard, dus niets om je te erg voor te schamen.
Lekkerquote:
Weet je nog welke film het was?quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:27 schreef Nattekat het volgende:
Wel grappig dat ik alleen nog de herinnering van de herinnering heb. Ik weet dat ik die film in de bioscoop heb gezien, en dat is het ook wel.
Daarna nog een paar keer op tv gezien, dus ik kan niet eens zeggen dat ik het plot daarvan heb onthouden.
quote:
Dezequote:Op donderdag 20 maart 2025 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Maar Jimmy Neutron was ook wel een bazenfilm
Nooit van gehoordquote:
We don't talk about Brunononono🎶quote:Op donderdag 20 maart 2025 18:39 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb laatst Encanto gekeken. Vond hem nog leuk ook.
Nu overweeg ik om Moana te kijken
Die is leukquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:39 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb laatst Encanto gekeken. Vond hem nog leuk ook.
Nu overweeg ik om Moana te kijken
Dat zei ik ook alquote:
ja ik denk ga me maar even in jullie verplaatsenquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
Bazenserie!
jij kan ook onthouden van 12 uur tot aan de middagquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:46 schreef essnhills het volgende:
Ik heb net bij de dekamarkt een deurstopper in de vorm van een egel gekocht, want waarom niet
En die staat nu in de keuken bij de deur naar de gang
Maar ik was het meteen weer vergeten. Dus ik liep de keuken in en schrok me dood want 'BEEST!’
Knock knock knock on woodquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We don't talk about Brunononono🎶
Boesquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik denk ga me maar even in jullie verplaatsen
anders was ik meer uit gekomen op the freggels, boes, vrouwtje theelepel en teddy ruxpin.
Hmmm misschien zo wel… kan 2 er direct achteraanquote:Op donderdag 20 maart 2025 18:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Die is leuk![]()
Wilde deel 2 in de bios zien maar mijn zoon had deel 1 nog niet gezien, dus nu moet ik hem verplicht nog een keer zien
met Dollyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |