Nou ik lees hier wel dat ik maar beter niet voor Spanje kan gaan spelen, mocht die kans me aangeboden wordenquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vind ik wat ver gaan over @:Strani.
Dat wordt dus gewoon namens Nederland darten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik lees hier wel dat ik maar beter niet voor Spanje kan gaan spelen, mocht die kans me aangeboden worden
Jij ook hè, niet opeens een dartkoppeltje gaan vormen met d'n Dimitri.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat wordt dus gewoon namens Nederland darten.
Dat is niet aan te raden nee.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik lees hier wel dat ik maar beter niet voor Spanje kan gaan spelen, mocht die kans me aangeboden worden
Die zijn daarna vooral aan het vechten tegen windmolens.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:33 schreef Fred_B het volgende:
Spanje dacht het na dat eerste kwartier wel even te regelen. Maar ze laten zich sindsdien toch flink de Manchego van het brood eten.
Ze shoppen vooral graag in Frankrijk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Spanje haalt z'n verdedigers overal vandaan. Behalve uit Spanje.
Ja, maar Laporte en Le Normand zijn gewoon Fransen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:41 schreef Strani het volgende:
Maar ik snap het ook wel hoor. Als je als 5-jarige weg bent uit een land en dan je verdere jeugd in een ander land doormaakt en ook in dat systeem opgeleid wordt als voetballer, is het wel logisch dat je uiteindelijk voor dat land kiest. Zou ik van bijvoorbeeld een Marokkaan in Nederland ook graag zien.
Nee maar ik heb het specifiek over Huijsen, dat ik zijn beslissing begrijp.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar Laporte en Le Normand zijn gewoon Fransen.
Overigens zou Xavi Simons volgens die theorie niet voor Nederland moeten spelen.
De broer van Nico Williams speelt dan juist weer voor Ghana ondanks dat die ook in Spanje geboren is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar Laporte en Le Normand zijn gewoon Fransen.
Overigens zou Xavi Simons volgens die theorie niet voor Nederland moeten spelen.
Edit: en Frimpong natuurlijk.
Ja het is uiteindelijk toch een persoonlijke afweging. En Rafael heeft gelijk: Hij wordt opgeroepen voor Spanje. Niemand weet of hij die kans bij Nederland ook zou krijgen. Dus je pakt die kans.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
De broer van Nico Williams speelt dan juist weer voor Ghana ondanks dat die ook in Spanje geboren is.
Waar?quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:50 schreef Redefine het volgende:
@:Strani zondag zijn ze dus bij jou in de buurt.
Bij Inaki was het geloof ik vooral dat die steeds maar te weinig werd opgeroepen. Terwijl dat jarenlang eigenlijk wel de beste Spaanse spits was.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het is uiteindelijk toch een persoonlijke afweging. En Rafael heeft gelijk: Hij wordt opgeroepen voor Spanje. Niemand weet of hij die kans bij Nederland ook zou krijgen. Dus je pakt die kans.
Dan spelen ze in Estadio Mestalla.quote:
Ahh leuk.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan spelen ze in Estadio Mestalla.
Gaat gelukkig de laatste tijd weer wat beter met Valencia CF.quote:
Nietesquote:
Zie uitleg aan den Spanjaard hierboven.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je hebt een kwartier de tijd gehad maar gaat als ze weer beginnen?
Plassen na het bijketsen is inderdaad verstandig om een blaasontsteking te voorkomen. Vooruit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nietes![]()
Ik moest even quality time met meneer Sjors doorbrengen(lees: bijkletsen of bijketsen
) die net terug is van skivakantie en omdat het onze 32e trouwdag was gisteren.
Ja, hij laat me alleen op onze trouwdag![]()
En toen móest ik echt gaan, op mijn leeftijd kun je dan niet langer meer wachten
quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Plassen na het bijketsen is inderdaad verstandig om een blaasontsteking te voorkomen. Vooruit.
Je was al gewisseld?quote:
Ik wilde zeggen dat je daarvoor de hele rust had maar inmiddels weet ik wat men hier doet tijdens de rust.quote:
Ik was tijdens de rust al begonnen met douchenquote:Op donderdag 20 maart 2025 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat je daarvoor de hele rust had maar inmiddels weet ik wat men hier doet tijdens de rust.
En dan zeggen ze dat de stamina op onze leeftijd minder wordt!quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was tijdens de rust al begonnen met douchen
Dus misschien had ik dat “even” weg moeten laten
Gewoon een kwartier lang staan hequote:Op donderdag 20 maart 2025 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat de stamina op onze leeftijd minder wordt!
Nee, echt niet. Belachelijke beslissing.quote:
Een Zweedse scheidsrechter, dus ik dacht daar zit wel een diskwalificatie in.quote:
Dat dreigende gebaar van Virgil was al geel, dat was al een voorteken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een Zweedse scheidsrechter, dus ik dacht daar zit wel een diskwalificatie in.
Dat was gewoon te laag geheven buik van die Spanjaard.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:29 schreef Strani het volgende:
Maar vooruit, laten we deze rode kaart dan ook nog maar een beetje zien als een rode kaart voor Nigel de Jong.
Staan slapen, zoals die meestal doet.quote:
Het is een fout van Verbruggen blijkbaar.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Staan slapen, zoals die meestal doet.
@Fred_B 3-1 verliezen van Oekraïne. Leg maar uit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:49 schreef Redefine het volgende:
België staat op het punt om te degraderen naar de B divisie
Ik heb besloten niet voor België te kiezen als international.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Fred_B 3-1 verliezen van Oekraïne. Leg maar uit.
Inclusief proletenjas?quote:
Zonde, dan had de immer arrogante en miskende Courtois wel een toontje lager gezongen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet voor België te kiezen als international.
Is dat de nieuwe naam voor Tijd voor Max?quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Voetbal is klaar. Tijd voor bed.![]()
Nee, dit is van omroep bed.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe naam voor Tijd voor Max?
Mijn favoriete omroepquote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dit is van omroep bed.
Misschien niet naar VBL verplaatsen volgende keer? Ik moest ook behoorlijk lang scrollen voor het weer vertrouwd over Waylon gingquote:Op donderdag 20 maart 2025 23:53 schreef H_T het volgende:
Die gratis toegang blijkt wel allemaal hooligans aan te trekken
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zegt mevrouw de Ajaciedquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien niet naar VBL verplaatsen volgende keer? Ik moest ook behoorlijk lang scrollen voor het weer vertrouwd over Waylon ging
Gedraagt Waylon zich beter de laatste tijd? Ik heb het idee dat hij minder vaak in het nieuws isquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien niet naar VBL verplaatsen volgende keer? Ik moest ook behoorlijk lang scrollen voor het weer vertrouwd over Waylon ging
Of misschien heeft ze AI om de uitslag gevraagd?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:13 schreef Fred_B het volgende:
Morgen is het precies 50 jaar terug dat Ding-A-Dong het ESF won! De T. pakt uit met een onvermijdelijk interview met de zangeres van Teach-In (achter betaalmuur):
https://www.telegraaf.nl/(...)g-achtervolgt-me-nog
En zoals te doen verwachten, levert Getty altijd. Wat te denken van deze lollerquote:
[ afbeelding ]
Nu heb ik geen mening over het geheugen van Getty, maar zou het misschien zo kunnen zijn dat ze, om dat geheugen een handje te helpen, even op Wikipedia gekeken heeft?
[ afbeelding ]
Nederland is inderdaad eerste, voor Ierland en Frankrijk. Alleen, dit is dus de startvolgorde….
Dit is de uitslag:
[ afbeelding ]
Kijk luctor we hebben naar je geluisterd. Nu is het aan jou om naar de mol te kijken!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hahahahahaahahahahahahahahaha ik vind dit hilarischquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:13 schreef Fred_B het volgende:
Morgen is het precies 50 jaar terug dat Ding-A-Dong het ESF won! De T. pakt uit met een onvermijdelijk interview met de zangeres van Teach-In (achter betaalmuur):
En zoals te doen verwachten, levert Getty altijd. Wat te denken van deze lollerquote:
[ afbeelding ]
Nu heb ik geen mening over het geheugen van Getty, maar zou het misschien zo kunnen zijn dat ze, om dat geheugen een handje te helpen, even op Wikipedia gekeken heeft?
[ afbeelding ]
Nederland is inderdaad eerste, voor Ierland en Frankrijk. Alleen, dit is dus de startvolgorde….
Dit is de uitslag:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, ik heb alleen z'n naam in een post hier gezienquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Gedraagt Waylon zich beter de laatste tijd? Ik heb het idee dat hij minder vaak in het nieuws is
Ik wist toevallig (nou ja, toevallig…) uit m’n hoofd dat UK tweede was geworden, en dat dit dus niet juist was. Dus ben ik even gaan kijken hoe het echt zit, en toen viel die Top 3 van Getty meteen op.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahahahahaahahahahahahahahaha ik vind dit hilarisch![]()
![]()
![]()
Hoe kom je er ook op om dat te checken![]()
![]()
Gierenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:13 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de uitslag:
[ afbeelding ]
Het topic loopt best snel dankzij jouw gratis toegang.quote:Op donderdag 20 maart 2025 23:53 schreef H_T het volgende:
Die gratis toegang blijkt wel allemaal hooligans aan te trekken
Ik neem het mee in de evaluatiequote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het topic loopt best snel dankzij jouw gratis toegang.
De kwaliteit is er niet per se op vooruit gegaan, maar goed...
Ik blijf het bijzonder vinden dat ze steeds in de schijnwerpers wil blijven. Nu komt ze volgens mij ook met een Dingadong Musical.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:13 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is de uitslag:
[ afbeelding ]
Misschien heeft Lenny verder nog een stuk meer gedaan dan Gettyquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik blijf het bijzonder vinden dat ze steeds in de schijnwerpers wil blijven. Nu komt ze volgens mij ook met een Dingadong Musical.
Terwijl iemand als Lenny Kuhr gewoon op de achtergrond blijft en rustig haar eigen optredens doet.
Ik denk dat zij die aandacht heel erg nodig heeft om nog te voelen dat ze er toe doet of zo. Je hebt nou eenmaal mensen die best vaak om aandacht verlegen zitten.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik blijf het bijzonder vinden dat ze steeds in de schijnwerpers wil blijven. Nu komt ze volgens mij ook met een Dingadong Musical.
Terwijl iemand als Lenny Kuhr gewoon op de achtergrond blijft en rustig haar eigen optredens doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |