Zouden ze vandaag mogen repeteren?quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
Jane vindt het eten ook lkkr![]()
Ze denkt dat het een goeie dag wordt
quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:01 schreef Snensie het volgende:
Ik geloof dat inmiddels wel duidelijk is dat er van buiten sluiting van Jane geen sprake is.
Vast wel. Ze hadden het net al over de spulletjes ook.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:01 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zouden ze vandaag mogen repeteren?
Een woord en jij bent van slag?quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mag ik misschien mijn mening schrijven zonder zo een reactie. Is nergens voor nodig
Deze opmekering is ook nergens voor nodig. Er is maar iemand die daar over gaat en dat is Dotquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mag ik misschien mijn mening schrijven zonder zo een reactie. Is nergens voor nodig
en nog in de zon liggen, vliegtuigje kijkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: we moeten zoveel doen vandaag. Koken, repeteren (en uitvoering).
quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en nog in de zon liggen, vliegtuigje kijken![]()
Ze zullen kapot zijn vanavond
Leuk dat zij toch ook klikkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:20 schreef Kissingbird het volgende:
Matthi en Jane slappe lache op de wc
En deze opmerking is dan ook weer niet nodigquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deze opmekering is ook nergens voor nodig. Er is maar iemand die daar over gaat en dat is Dot
Wie was er.aan het sneren dan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:26 schreef Snensie het volgende:
Er is er weer 1 wakker die begint gelijk met sneren. Ach zal het wel moeilijk hebben met iets ofzo.
Ik denk dat mensen er teveel van maken , maar wie ben ikquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:28 schreef Jockari het volgende:
Hen ik teveel fantasie, of bloeit er iets tussen Matti en Jolien ?
Iedereen een mening lekker laten gaan. Ze zitten 24/7 bij elkaar nie gek als je dan naar een persoon meer toetrekt. We gaan het zien als het meer is dan is het zo alleen hun weten hoe en wat dat hebben we te respecterenquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:28 schreef Jockari het volgende:
Hen ik teveel fantasie, of bloeit er iets tussen Matti en Jolien ?
Nou inderdaad, ben ik met je eens.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen er teveel van maken , maar wie ben ik
Je mag je weerwoord geven als het over de streams gaat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:46 schreef Snensie het volgende:
[..]
Maar is het ook zo dat je geen enkel weerwoord mag geven? En altijd die niet zo aardige opmerkingen moet pikken.
Maar dat is wel wat er gebeurd en als iemand dan zegt dat hij er niet van gediend is krijgt diegene nog meer over zich heen. En dat gebeurd aan de lopende band.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag je weerwoord geven als het over de streams gaat.
Iedereen ziet het anders. Maar men hoeft hierij niet de user 'aan te vallen' omdat die er anders overdenkt
Ik denk dat er een mooie vriendschap isquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen er teveel van maken , maar wie ben ik
Dat zie ik ookquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat er een mooie vriendschap is
Maar meer zie ik ook niet
quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat er een mooie vriendschap is
Maar meer zie ik ook niet
Ik heb inderdaad gedroomd...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
Ik heb inderdaad gedroomd...BB was uit op SensaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag werkelijk alleen fluisterende mensen
Die niks zagen in het donker en soms ietwat vreemd elkaar zochten in het stikdonker
Ow ja 2 kusjes op de arm
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
Ik heb inderdaad gedroomd...nogmaals: ik zie het niet , er wordt meer van gemaakt dan dat er is en ik vind het best kwalijk ( en dan heb ik het voornamelijk over wat er allemaal op SM wordt geslingerd en wat mensen kan beschadigen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het ligt vast aan mij.My age is very
Inappropriate
for my behavior
BB doet er zelf ook nog eens aan meequote:Op donderdag 20 maart 2025 10:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
nogmaals: ik zie het niet , er wordt meer van gemaakt dan dat er is en ik vind het best kwalijk ( en dan heb ik het voornamelijk over wat er allemaal op SM wordt geslingerd en wat mensen kan beschadigen)
Maar het ligt vast aan mij.
Ziek ja , en kwalijk wmb.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB doet er zelf ook nog eens aan mee
Op insta
Een suggestieve post
Doet ze ook wel eens bij Jordy. Alleen die kusjes niet moet dat dan ook iets zijn haha..quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB was uit op Sensa
Ik zag werkelijk alleen fluisterende mensen
Die niks zagen in het donker en soms ietwat vreemd elkaar zochten in het stikdonker
Ow ja 2 kusjes op de arm
Ja en in de uitzending ook was wel de Mattie en Jolien show gisteren. Jordy zn brief was alleen in dagboek kamer. Niks van de slaapkamer bij Jolien en Sharice of bij de rest buitenquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB doet er zelf ook nog eens aan mee
Op insta
Een suggestieve post
BB werkt er zelf ook aan mee hoor, op TV was alleen dit te zien met kusgeluidenquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
nogmaals: ik zie het niet , er wordt meer van gemaakt dan dat er is en ik vind het best kwalijk ( en dan heb ik het voornamelijk over wat er allemaal op SM wordt geslingerd en wat mensen kan beschadigen)
Maar het ligt vast aan mij.
Jane en jordy moeten nog toneel spelenquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB werkt er zelf ook aan mee hoor, op TV was alleen dit te zien met kusgeluiden
Dat hele gespek dat ze fluisterend voerde was niet te zien.
In de BB tuin genieten de bewoners van de zon.
Deze week is weer gespeeld, er is genomineerd dus veel zal er niet te doen zijn vandaag en morgen.
De uitzendingen zijn knip en plakwerk , daarom kijk ik die niet altijd .quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB werkt er zelf ook aan mee hoor, op TV was alleen dit te zien met kusgeluiden
Dat hele gespek dat ze fluisterend voerde was niet te zien.
In de BB tuin genieten de bewoners van de zon.
Deze week is weer gespeeld, er is genomineerd dus veel zal er niet te doen zijn vandaag en morgen.
Dat dusquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De uitzendingen zijn knip en plakwerk , daarom kijk ik die niet altijd .
Toevallig zag eergisteren een klein stuk en toen zag ik idd dat ze dagen door elkaar gooien , en er flink op los knippen en plakken, dan ben ik wel weer klaar met het programma zoals het op tv te zien is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
je ziet dat ze dagen door elkaar gooien
als dingen zo zijn gebeurt
😁quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:14 schreef ledn81 het volgende:
Mattheus : "Kijk wat een dikke hommel!" *wijst*
Sharice : "ik dacht dat je naar mij aan het wijzen was"
mochten we bij de anderen ook nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:16 schreef Joyce-43 het volgende:
ff off nou ja BB1 wat een luxe hadden ze toen zeg niet normaal Red bull hahaha, pikte wel de goeie aflevering meteen de pak je koffers aflevering
en wat was het huis luxe en anders.
zag trouwens net dat Matti zijn benen wel bruin waren geworden zeg! en Jane en Jordy mogen we neit meekijken dus
Hem=pootjequote:Op donderdag 20 maart 2025 10:17 schreef Snensie het volgende:
Nee hoor Jolien, je hebt geen oerwoud op je benen achter. Was gewoon weer een kutopmerking van hem.
doen ze dat al inmiddels al niet 10 weken?quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jane en jordy moeten nog toneel spelen
volgens mij al 11quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
doen ze dat al inmiddels al niet 10 weken?
Ik denk helaas dat dat wel het geval gaat zijn. Een verrassing zal het wederom niet wordenquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:20 schreef Snensie het volgende:
Hopelijk gaat ie morgen eindelijk weg die poot.
Wel jammer, ik zie Jolien liever weggaan maar jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk helaas dat dat wel het geval gaat zijn. Een verrassing zal het wederom niet worden
Absoluut!quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel jammer, ik zie Jolien liever weggaan maar ja
Gelukkig. Ik zie ook graag Jane gaan hoor maar dat gaat toch niet gebeuren helaas. Maar pootje had er eigenlijk allang uit moeten zijn dus next best thing.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk helaas dat dat wel het geval gaat zijn. Een verrassing zal het wederom niet worden
Wauw, dat had ik echt niet verwacht. Ik zou dus op pootje moeten stemmen om Jane eruit te krijgen. Echt never nooit.quote:
Ik ben wel benieuwd naar de Salar poll, die komt vanavond..daar is het publiek toch wat gemengderquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:27 schreef Snensie het volgende:
[..]
Wauw, dat had ik echt niet verwacht. Ik zou dus op pootje moeten stemmen om Jane eruit te krijgen. Echt never nooit.
Ik ook wel. Ik zie nog wel of ik ga stemmen of niet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de Salar poll, die komt vanavond..daar is het publiek toch wat gemengder
die komt nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de Salar poll, die komt vanavond..daar is het publiek toch wat gemengder
Ja die komt wel, hij doet de poll met een externe linkquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
die komt niet
kan geen poll met 5 maken
Ow 😞quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
die komt niet
kan geen poll met 5 maken
En die is dus niet te vergelijken met andere insta polls. Voor de huidige poll moet je een instagram account hebben. Voor die externe poll tool zullen andee voorwaarden/accounts gelden of geen limiet en kan die 'misbruikt' of anders gebruikt worden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja die komt wel, hij doet de poll met een externe link
ow gisteren was het nog nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:14 schreef ledn81 het volgende:
Mattheus : "Kijk wat een dikke hommel!" *wijst*
Sharice : "ik dacht dat je naar mij aan het wijzen was"
Dat zegt mij eerlijk gezegd niet zo veel(niks eigenlijk). Ik zit niet op sm dus ik snap er de ballen niet van. Ik lees het hier altijd als het voorbij komt toevallig.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Inderdaad de minst creatieve groep van de laatste jaren.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:46 schreef Lrod01 het volgende:
De hele dag liggen/slapen in de zon om volgens weer om 21.00 uur het bed in te duiken omdat ze doodop zijn van hun mega intensieve dag.Verzin een spel ofzo, ga sporten, doe iets. Dit is veruit de meest luie oncreatieve groep mensen ooit.
Geen idee maar ik heb in een deuk gelegen om die tweequote:Op donderdag 20 maart 2025 10:49 schreef Sestra666 het volgende:
is er geen filmpje van t optreden van mattie en pootje?
Dat ligt ook aan BB. Geef ze opdrachten waarbij ze actief moeten zijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Inderdaad de minst creatieve groep van de laatste jaren.
Alstuquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:49 schreef Sestra666 het volgende:
is er geen filmpje van t optreden van mattie en pootje?
Yepquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:54 schreef T0wler het volgende:
Dit gaan ze weer zo uitvergroten op tv..
Oh Tiktok lamaquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alstu![]()
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Ah helderquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee wat het is.
Dacht al appel gezien de rode stukjes erin
Mattie en Jolien zijn Jordy's dweilen/meelopers. Jolien is blijkbaar stukadoor en overschat zichzelf dermate dat ze denkt met haar charmes probeert te imponeren maar het omgekeerde is van toepassing. Een hopeloze lege doos met lange nagels die al heel snel Jeffrey vergeten is in het voordeel van cupido Mattie.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:42 schreef Linnied het volgende:
Blijf het een bijzonder fenomeen vinden dat bb.
Hoe je mening over mensen kan veranderen..
Ik had een paar weken geleden nooit verwacht dat ik sharice kon waarderen. Ik heb zelfs op milena gestemt (What was I thinking) omdat ik sharice zo vervelend vond.
Zij is echt het bewijs van, waar je mee omgaat raak je mee besmet. Ik dacht dat het echt een vervelend mens was. Maar inmiddels denk ik dat ze onzeker is, zich gesterkt voelde doordat ze Milena had en daardoor zichzelf helemaal kwijtraakte in het negatieve gedrag. Beetje basisschool pestkop praktijken (meedoen zodat je zelf populair bent).
Jane vond ik eerst leuk, en vervolgens met Alex ook echt niet leuk.
Jolien vond ik gewoon wel prima. Niks bijzonders. Maar ik vind haar echt steeds vervelender worden. Die stem, manier van praten... en steeds opvallender naar matteus toe. Beetje aanraken... beetje aandacht trekken...Brr.
Pootje verstond en versta ik nie.
Mattheus heeft nog altijd geen mening.
En jordy. Tja. Ik snap wel dat mensen hem irritant vinden. Heb er zelf niet zoveel moeite mee. Kan wel om hem lachen soms (helaas kan hij er zelf nog veel harder om lachen)
Ja het is appel. Hoor haar zeggen dat ze appelsap hebben.quote:
quote:
Ik hoor Sharice zeggen dat de appelsap klaar isquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee wat het is.
Dacht al appel gezien de rode stukjes erin
Tss in belgie loopt de stream weer achterquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor Sharice zeggen dat de appelsap klaar is
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Verrassendquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
Weer beeld
Ze drinken zelfgemaakte appelsap
Maken ze nog iets van die appelpulp ? Of wordt dit gewoon weggesmeten ?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
Weer beeld
Ze drinken zelfgemaakte appelsap
Geen idee.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maken ze nog iets van die appelpulp ? Of wordt dit gewoon weggesmeten ?
Dat is Sharice die appelsap maaktquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
De rust wordt daar ook wel verstoord door bouwgeluiden / takkenhakselaar geluiden.
Dit is wel iedere keer dezelfde poll die hier geplaatst wordt, van toen het net 1 minuut bekend was wie er genomineerd warenquote:
Eindelijk weer eens ander beeld dan mensen dit in de zon liggenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
Op s2 zijn Jordy en Jane terug met attributen
Hadden wel een leuk gesprek maar dit is wel leuker om te kijken nu.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens ander beeld dan mensen dit in de zon liggen
Leuk om te zien hoe ze samenwerkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hadden wel een leuk gesprek maar dit is wel leuker om te kijken nu.
Dat is gewoon omdat het beeld hetzelfde blijft. De nl kijker zal het denk ik gaan bepalenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:27 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dit is wel iedere keer dezelfde poll die hier geplaatst wordt, van toen het net 1 minuut bekend was wie er genomineerd waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
wat is precies de rol van Jane? Figurant?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zingen samenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
nee ik post elke keer een versequote:Op donderdag 20 maart 2025 11:27 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dit is wel iedere keer dezelfde poll die hier geplaatst wordt, van toen het net 1 minuut bekend was wie er genomineerd waren
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zingen samen
Ze hebben dus eindelijk de tekst gekregen van het liedje
Echt iets wat goede vrienden bij elkaar doenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:29 schreef Linnied het volgende:
Jolien vroeg aan mattheus of ie haar gezicht wilde insmeren...????
Waar is ze toch mee bezig.
(Ivm z'n vinger kon dat niet besefte ze zich.. maar waarom kan je je eigen gezicht niet insmeren??? Zij heeft toch niks aan d'r handen??)
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat het beeld hetzelfde blijft. De nl kijker zal het denk ik gaan bepalenNL is erg vertegenwoordigd in die groepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Too close to call dus.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
NL is erg vertegenwoordigd in die groep
Gewoon uit de huiskamer gepaktquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:34 schreef greysbones het volgende:
waarom hebben Jane en jordy al props?
de rest kreeg ze pas savonds
neuh had de rest ook. Jol en Sharice waren die jurkjes aan het maken en hadden tekst e.d.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:34 schreef greysbones het volgende:
waarom hebben Jane en jordy al props?
de rest kreeg ze pas savonds
Ik vond dat grappig:quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:33 schreef ledn81 het volgende:
Jol en Mattie fantaseren over strandstoelen en zee in Mauritius (ergens bij Curacao denkt Jol)
Ze zingt met koperen kan beter laag blijvenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:35 schreef BigBreg83 het volgende:
Jammer dat jane de hoogte niet haalt.
Jane past haar stem aanquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:35 schreef BigBreg83 het volgende:
Jammer dat jane de hoogte niet haalt.
Welk nummer is het?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:34 schreef greysbones het volgende:
maar ze gaan dus letterlijk dit nummer doen?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:35 schreef Snensie het volgende:
Ik heb net het optreden van Mattie en Pootje gezien. Onvoorbereid en heel rommelig. Een roast kan ik het ook niet noemen. Groep 6 niveau. Mja is ook moeilijk, ik zou het ook niet kunnen.
Zelf zingen vind ik wel wat hebben, ken het nr alleen niet.
Nee in overleg samenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:36 schreef mazaru het volgende:
jane heeft niets te vertellen. Jordy bepaalt alles zo te horen
From now onquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Welk nummer is het?
Geen S2 hier
En misschien krijgen ze nu al alles omdat PR vanmiddag podcast wordt en dan niet opnieuw vanavond tijdig naar kleedkamer kan omgebouwd worden?
Schiet toch niet steeds zo in de verdedigingquote:
we zijn het gewend toch?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Het lijkt meer op chill brother dan big brother zo
Nee das niet waas. Jane heeft ook inbreng over de bewegingenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:36 schreef mazaru het volgende:
jane heeft niets te vertellen. Jordy bepaalt alles zo te horen
Is dit karaoke dan? Ligt eraan welke sketch maar die van pootje en mattie vond ik niet goed. Ik kan er verder nog niets over zeggen, dat zie ik ms vanavond wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je vindt karoake leuker dan een sketch?
Dat is waar, ze mag ja zeggenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:38 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee das niet waas. Jane heeft ook inbreng over de bewegingen
Vind de andere twee ook niets hoor, ben benieuwd wat dit gaat wordenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:35 schreef Snensie het volgende:
Ik heb net het optreden van Mattie en Pootje gezien. Onvoorbereid en heel rommelig. Een roast kan ik het ook niet noemen. Groep 6 niveau. Mja is ook moeilijk, ik zou het ook niet kunnen.
Zelf zingen vind ik wel wat hebben, ken het nr alleen niet.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:39 schreef greysbones het volgende:
waarom praat Jordy plots met een rrrrrrr
ow Jane ook
Dat hoort vast bij de grrrreatest showmanquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:39 schreef greysbones het volgende:
ow Jane ook
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat hoort vast bij de grrrreatest showman
En van Jolien en Sharice. Persoonlijk vond ik daar ook niets aan eerlijk gezegdquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:39 schreef Snensie het volgende:
[..]
Is dit karaoke dan? Ligt eraan welke sketch maar die van pootje en mattie vond ik niet goed. Ik kan er verder nog niets over zeggen, dat zie ik ms vanavond wel.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:39 schreef greysbones het volgende:
ow Jane ook
Is mooier ook.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:41 schreef greysbones het volgende:
Jordy is degene die kan zingen
maar laat Jane de 2de stem doen
das toch helemaal niet slim
Hij had liever gehad dat Jane een boom speeldequote:Op donderdag 20 maart 2025 11:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy doet mij denken aan een hele slechte opdringerige regisseur
nee nee neequote:Op donderdag 20 maart 2025 11:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy doet mij denken aan een hele slechte opdringerige regisseur
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had liever gehad dat Jane een boom speelde
Misschien kan hij nog vragen of ze het gordijn open wil doen en na zijn buiging het ook weer wil sluiten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had liever gehad dat Jane een boom speelde
Ik vond die ook niet goed maar iets meer voorbereid. Al vergaten ze nog de helft. Iedereen had wel wat meer voorbereiding kunnen gebruiken. Mja k3 ook, hoe afgezaagd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En van Jolien en Sharice. Persoonlijk vond ik daar ook niets aan eerlijk gezegd
Ze hebben filmpje ervan bekeken daar hadden ze het over dat ze daarom hadden gevraagd. Hij overschreeuwen wel nuquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jordy gaat steeds luider, is de bedoeling niet hoor.
als dat wel zo isquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:47 schreef Kissingbird het volgende:
Hier gaan ze niet mee winnen lijkt me
Denk het ook niet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:47 schreef Kissingbird het volgende:
Jawel dit isnhet up-tempo stuk. ze zullen straks als ze de muziek horen merken dat het beginstuk heeeel traag is. Ze hebben het nu te snel geoefend het begin.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jordy gaat steeds luider, is de bedoeling niet hoor.
Stemmingen zijn altijd op de favoriet ongeacht wat de stemming is, dus grote kans dat ze wel winnen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:47 schreef Kissingbird het volgende:
Vind daar echt niets aan zo kinderachtig en slecht te verstaan en veel vergetenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:48 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik vond die ook niet goed maar iets meer voorbereid. Al vergaten ze nog de helft. Iedereen had wel wat meer voorbereiding kunnen gebruiken. Mja k3 ook, hoe afgezaagd.
Eerlijk gezegd vind ik dit toch de betere van de driequote:Op donderdag 20 maart 2025 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
als dat wel zo is![]()
![]()
![]()
dan is BB de greatest puppetmaster
je loopt een minuut of 10 achter qua streamsquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:51 schreef T0wler het volgende:
Jolien tegen Mattheüs: Ik wil wat zeggen maar ik moet mijn mond houden..
Mattheüs: Hou dan je mond maar. Dat is voor later
Dat is ook waar. Met muziek erbij is het een heel andere ervaringquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind daar echt niets aan zo kinderachtig en slecht te verstaan en veel vergeten
We gaan zien wat deze we van terecht brengen met muziek er bij klinkt het ook al anders
vind dit zoo slechtquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dit toch de betere van de drie
Vind die andere twee echt geen reet aan
Het is nog maar oefenen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Met muziek erbij is het een heel andere ervaring
Wat was dat k3 dan aangepaste tekst op kinderliedje. Maar ook leuk gedaan van die meiden. Ok vond matti en pootje het minste en heel rommelig.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dit zoo slecht
beetje karaoke waarbij Jordy steeds harder gaat schreeuwen
Die heb ik gemist. Wel het filmpje van bb2 gezien en poema wel livequote:Op donderdag 20 maart 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nog maar oefenen.
Bij die andere zag het in de uiteindlijke uitvoering ook iets beter uit dan de repetities die wij zagen
Gaat vanavond vast anders klinken denk ik als er muziek bij is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dit zoo slecht
beetje karaoke waarbij Jordy steeds harder gaat schreeuwen
of de meest humoristischequote:Op donderdag 20 maart 2025 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
De minst slechte gaat dus winnen....
K2 dusquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:56 schreef Koos1958 het volgende:
Vind leuk om ze alle 6 enthousiast bezig te zien ervoor. De andere zijn ook lekker bezig geweest en gaat om hun moeite die ze erin steken op hun eigen manier.
ze heeft wel gelijkquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharica klagen dat zij de hele dag mogen oefenen en dat zij nog spellekes hebben gehad.
Het is net 12 uur geweest, dag is nog lang niet om en wie weet komen er nog spelletjes.
Klaag, klaag
Wat kunnen ze winnen eigenlijk?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben alleen in die 2 extra geen reet gedaan. Dus zoveel voordeel is er niet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft wel gelijk
ze hebben al 2 dagen meer de tijd gehad dan hen
Maar dat is hun eigen keuze geweestquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze hebben alleenndiendien2 extra geen reet gedaan. Dus zoveel voordeel is er niet.
Is toch aardig van ze. Dat ze zichzelf geen voordeel geven?quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dat is hun eigen keuze geweest
Hmmmzquote:
Bij mij ookquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wat mij betreft hebben ze een voordeel, want ik vind from now on een prachtig nummer
Yep.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
HmmmzBB kan er dus weer vanalles van maken.
Wat klaagt ze nu dan zij en Jolien konden toch ook oefenen, heb dat regelmatig gezien dat ze dat deden?quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharica klagen dat zij de hele dag mogen oefenen en dat zij nog spellekes hebben gehad.
Het is net 12 uur geweest, dag is nog lang niet om en wie weet komen er nog spelletjes.
Klaag, klaag
Ze is een beetje grumpy de laatste dagen, vlgs Matti heeft ze last van haar maandelijkse periodequote:Op donderdag 20 maart 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat klaagt ze nu dan zij en Jolien konden toch ook oefenen, heb dat regelmatig gezien dat ze dat deden?
Ze gunnen elkaar het licht in de ogen nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat klaagt ze nu dan zij en Jolien konden toch ook oefenen, heb dat regelmatig gezien dat ze dat deden?
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:32 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze is een beetje grumpy de laatste dagen, vlgs Matti heeft ze last van haar maandelijkse periode
Kan mij niet herinneren of dat in de andere BB's ook zo erg was.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet
Wat een veronderstelling weer. Diagnose stellen laten we maar een de mensen over die er voor zijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:35 schreef czvt het volgende:
Voor diegene die het niet wil of kan zien of niet in de mogelijkheid is voor beide geef ik jullie mee dat Jordy klaar is voor psychologische begeleiding. Hij geeft zelf aan waar het probleem zit. Die man is gestoord relatievreemd, communicatief disfunctional in de hoogste graad. Het gaat hem goed na BB maar ik betwijfel het.
Deze groep is wel heel erg. Er zitten er meestal wel 1 of 2 tussen die geen vin verroeren maar hier ligt het merendeel constant op hun rug.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen
[..]
Kan mij niet herinneren of dat in de andere BB's ook zo erg was.
Er wordt zoveel gewaarschuwd niet zo veel in de zon te zitten i.v.m.huidkanker.
Maar daar zitten ze hele godsganselijke dag in de zon
Ik bedoelde eigenlijk de jaloezie onderelkaarquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze groep is wel heel erg. Er zitten er meestal wel 1 of 2 tussen die geen vin verroeren maar hier ligt het merendeel constant op hun rug.
Haantjesgedrag van een paar. Waardoor anderen zich ondergesneeuwd voelen. Waardoor je jaloezie krijgt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de jaloezie onderelkaar
Dat van die zon zitten weet ik nog wel want vind het altijd saaie streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |