Dat is waar, ze mag ja zeggenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:38 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee das niet waas. Jane heeft ook inbreng over de bewegingen
Vind de andere twee ook niets hoor, ben benieuwd wat dit gaat wordenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:35 schreef Snensie het volgende:
Ik heb net het optreden van Mattie en Pootje gezien. Onvoorbereid en heel rommelig. Een roast kan ik het ook niet noemen. Groep 6 niveau. Mja is ook moeilijk, ik zou het ook niet kunnen.
Zelf zingen vind ik wel wat hebben, ken het nr alleen niet.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:39 schreef greysbones het volgende:
waarom praat Jordy plots met een rrrrrrr
ow Jane ook
Dat hoort vast bij de grrrreatest showmanquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:39 schreef greysbones het volgende:
ow Jane ook
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat hoort vast bij de grrrreatest showman
En van Jolien en Sharice. Persoonlijk vond ik daar ook niets aan eerlijk gezegdquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:39 schreef Snensie het volgende:
[..]
Is dit karaoke dan? Ligt eraan welke sketch maar die van pootje en mattie vond ik niet goed. Ik kan er verder nog niets over zeggen, dat zie ik ms vanavond wel.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:39 schreef greysbones het volgende:
ow Jane ook
Is mooier ook.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:41 schreef greysbones het volgende:
Jordy is degene die kan zingen
maar laat Jane de 2de stem doen
das toch helemaal niet slim
Hij had liever gehad dat Jane een boom speeldequote:Op donderdag 20 maart 2025 11:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy doet mij denken aan een hele slechte opdringerige regisseur
nee nee neequote:Op donderdag 20 maart 2025 11:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy doet mij denken aan een hele slechte opdringerige regisseur
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had liever gehad dat Jane een boom speelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |