Too close to call dus.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
NL is erg vertegenwoordigd in die groep
Gewoon uit de huiskamer gepaktquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:34 schreef greysbones het volgende:
waarom hebben Jane en jordy al props?
de rest kreeg ze pas savonds
neuh had de rest ook. Jol en Sharice waren die jurkjes aan het maken en hadden tekst e.d.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:34 schreef greysbones het volgende:
waarom hebben Jane en jordy al props?
de rest kreeg ze pas savonds
Ik vond dat grappig:quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:33 schreef ledn81 het volgende:
Jol en Mattie fantaseren over strandstoelen en zee in Mauritius (ergens bij Curacao denkt Jol)
Ze zingt met koperen kan beter laag blijvenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:35 schreef BigBreg83 het volgende:
Jammer dat jane de hoogte niet haalt.
Jane past haar stem aanquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:35 schreef BigBreg83 het volgende:
Jammer dat jane de hoogte niet haalt.
Welk nummer is het?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:34 schreef greysbones het volgende:
maar ze gaan dus letterlijk dit nummer doen?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:35 schreef Snensie het volgende:
Ik heb net het optreden van Mattie en Pootje gezien. Onvoorbereid en heel rommelig. Een roast kan ik het ook niet noemen. Groep 6 niveau. Mja is ook moeilijk, ik zou het ook niet kunnen.
Zelf zingen vind ik wel wat hebben, ken het nr alleen niet.
Nee in overleg samenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:36 schreef mazaru het volgende:
jane heeft niets te vertellen. Jordy bepaalt alles zo te horen
From now onquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:36 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Welk nummer is het?
Geen S2 hier
En misschien krijgen ze nu al alles omdat PR vanmiddag podcast wordt en dan niet opnieuw vanavond tijdig naar kleedkamer kan omgebouwd worden?
Schiet toch niet steeds zo in de verdedigingquote:
we zijn het gewend toch?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Het lijkt meer op chill brother dan big brother zo
Nee das niet waas. Jane heeft ook inbreng over de bewegingenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:36 schreef mazaru het volgende:
jane heeft niets te vertellen. Jordy bepaalt alles zo te horen
Is dit karaoke dan? Ligt eraan welke sketch maar die van pootje en mattie vond ik niet goed. Ik kan er verder nog niets over zeggen, dat zie ik ms vanavond wel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je vindt karoake leuker dan een sketch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |