Misschien kan hij nog vragen of ze het gordijn open wil doen en na zijn buiging het ook weer wil sluiten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had liever gehad dat Jane een boom speelde
en dan een mep met die wandelstokquote:
Ik vond die ook niet goed maar iets meer voorbereid. Al vergaten ze nog de helft. Iedereen had wel wat meer voorbereiding kunnen gebruiken. Mja k3 ook, hoe afgezaagd.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En van Jolien en Sharice. Persoonlijk vond ik daar ook niets aan eerlijk gezegd
Ze hebben filmpje ervan bekeken daar hadden ze het over dat ze daarom hadden gevraagd. Hij overschreeuwen wel nuquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jordy gaat steeds luider, is de bedoeling niet hoor.
als dat wel zo isquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:47 schreef Kissingbird het volgende:
Hier gaan ze niet mee winnen lijkt me
Denk het ook niet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:47 schreef Kissingbird het volgende:
Jawel dit isnhet up-tempo stuk. ze zullen straks als ze de muziek horen merken dat het beginstuk heeeel traag is. Ze hebben het nu te snel geoefend het begin.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
Jordy gaat steeds luider, is de bedoeling niet hoor.
Stemmingen zijn altijd op de favoriet ongeacht wat de stemming is, dus grote kans dat ze wel winnen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:47 schreef Kissingbird het volgende:
Vind daar echt niets aan zo kinderachtig en slecht te verstaan en veel vergetenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:48 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik vond die ook niet goed maar iets meer voorbereid. Al vergaten ze nog de helft. Iedereen had wel wat meer voorbereiding kunnen gebruiken. Mja k3 ook, hoe afgezaagd.
Eerlijk gezegd vind ik dit toch de betere van de driequote:Op donderdag 20 maart 2025 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
als dat wel zo is![]()
![]()
![]()
dan is BB de greatest puppetmaster
je loopt een minuut of 10 achter qua streamsquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:51 schreef T0wler het volgende:
Jolien tegen Mattheüs: Ik wil wat zeggen maar ik moet mijn mond houden..
Mattheüs: Hou dan je mond maar. Dat is voor later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |