Dat is ook waar. Met muziek erbij is het een heel andere ervaringquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind daar echt niets aan zo kinderachtig en slecht te verstaan en veel vergeten
We gaan zien wat deze we van terecht brengen met muziek er bij klinkt het ook al anders
vind dit zoo slechtquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dit toch de betere van de drie
Vind die andere twee echt geen reet aan
Het is nog maar oefenen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Met muziek erbij is het een heel andere ervaring
Wat was dat k3 dan aangepaste tekst op kinderliedje. Maar ook leuk gedaan van die meiden. Ok vond matti en pootje het minste en heel rommelig.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dit zoo slecht
beetje karaoke waarbij Jordy steeds harder gaat schreeuwen
Die heb ik gemist. Wel het filmpje van bb2 gezien en poema wel livequote:Op donderdag 20 maart 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nog maar oefenen.
Bij die andere zag het in de uiteindlijke uitvoering ook iets beter uit dan de repetities die wij zagen
Gaat vanavond vast anders klinken denk ik als er muziek bij is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dit zoo slecht
beetje karaoke waarbij Jordy steeds harder gaat schreeuwen
of de meest humoristischequote:Op donderdag 20 maart 2025 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
De minst slechte gaat dus winnen....
K2 dusquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
De minst slechte gaat dus winnen....
quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:56 schreef Koos1958 het volgende:
Vind leuk om ze alle 6 enthousiast bezig te zien ervoor. De andere zijn ook lekker bezig geweest en gaat om hun moeite die ze erin steken op hun eigen manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |