Een woord en jij bent van slag?quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mag ik misschien mijn mening schrijven zonder zo een reactie. Is nergens voor nodig
Deze opmekering is ook nergens voor nodig. Er is maar iemand die daar over gaat en dat is Dotquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mag ik misschien mijn mening schrijven zonder zo een reactie. Is nergens voor nodig
en nog in de zon liggen, vliegtuigje kijkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: we moeten zoveel doen vandaag. Koken, repeteren (en uitvoering).
quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en nog in de zon liggen, vliegtuigje kijken![]()
Ze zullen kapot zijn vanavond
Leuk dat zij toch ook klikkenquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:20 schreef Kissingbird het volgende:
Matthi en Jane slappe lache op de wc
En deze opmerking is dan ook weer niet nodigquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deze opmekering is ook nergens voor nodig. Er is maar iemand die daar over gaat en dat is Dot
Wie was er.aan het sneren dan.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:26 schreef Snensie het volgende:
Er is er weer 1 wakker die begint gelijk met sneren. Ach zal het wel moeilijk hebben met iets ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |