ow gisteren was het nog nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja die komt wel, hij doet de poll met een externe link
quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:14 schreef ledn81 het volgende:
Mattheus : "Kijk wat een dikke hommel!" *wijst*
Sharice : "ik dacht dat je naar mij aan het wijzen was"
Dat zegt mij eerlijk gezegd niet zo veel(niks eigenlijk). Ik zit niet op sm dus ik snap er de ballen niet van. Ik lees het hier altijd als het voorbij komt toevallig.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja die komt wel, hij doet de poll met een externe link
Inderdaad de minst creatieve groep van de laatste jaren.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:46 schreef Lrod01 het volgende:
De hele dag liggen/slapen in de zon om volgens weer om 21.00 uur het bed in te duiken omdat ze doodop zijn van hun mega intensieve dag.Verzin een spel ofzo, ga sporten, doe iets. Dit is veruit de meest luie oncreatieve groep mensen ooit.
Geen idee maar ik heb in een deuk gelegen om die tweequote:Op donderdag 20 maart 2025 10:49 schreef Sestra666 het volgende:
is er geen filmpje van t optreden van mattie en pootje?
Dat ligt ook aan BB. Geef ze opdrachten waarbij ze actief moeten zijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Inderdaad de minst creatieve groep van de laatste jaren.
Alstuquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:49 schreef Sestra666 het volgende:
is er geen filmpje van t optreden van mattie en pootje?
Yepquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:54 schreef T0wler het volgende:
Dit gaan ze weer zo uitvergroten op tv..
Oh Tiktok lamaquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Alstu![]()
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Ah helderquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee wat het is.
Dacht al appel gezien de rode stukjes erin
Mattie en Jolien zijn Jordy's dweilen/meelopers. Jolien is blijkbaar stukadoor en overschat zichzelf dermate dat ze denkt met haar charmes probeert te imponeren maar het omgekeerde is van toepassing. Een hopeloze lege doos met lange nagels die al heel snel Jeffrey vergeten is in het voordeel van cupido Mattie.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:42 schreef Linnied het volgende:
Blijf het een bijzonder fenomeen vinden dat bb.
Hoe je mening over mensen kan veranderen..
Ik had een paar weken geleden nooit verwacht dat ik sharice kon waarderen. Ik heb zelfs op milena gestemt (What was I thinking) omdat ik sharice zo vervelend vond.
Zij is echt het bewijs van, waar je mee omgaat raak je mee besmet. Ik dacht dat het echt een vervelend mens was. Maar inmiddels denk ik dat ze onzeker is, zich gesterkt voelde doordat ze Milena had en daardoor zichzelf helemaal kwijtraakte in het negatieve gedrag. Beetje basisschool pestkop praktijken (meedoen zodat je zelf populair bent).
Jane vond ik eerst leuk, en vervolgens met Alex ook echt niet leuk.
Jolien vond ik gewoon wel prima. Niks bijzonders. Maar ik vind haar echt steeds vervelender worden. Die stem, manier van praten... en steeds opvallender naar matteus toe. Beetje aanraken... beetje aandacht trekken...Brr.
Pootje verstond en versta ik nie.
Mattheus heeft nog altijd geen mening.
En jordy. Tja. Ik snap wel dat mensen hem irritant vinden. Heb er zelf niet zoveel moeite mee. Kan wel om hem lachen soms (helaas kan hij er zelf nog veel harder om lachen)
Ja het is appel. Hoor haar zeggen dat ze appelsap hebben.quote:
quote:
Ik hoor Sharice zeggen dat de appelsap klaar isquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee wat het is.
Dacht al appel gezien de rode stukjes erin
Tss in belgie loopt de stream weer achterquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor Sharice zeggen dat de appelsap klaar is
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Verrassendquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
Weer beeld
Ze drinken zelfgemaakte appelsap
Maken ze nog iets van die appelpulp ? Of wordt dit gewoon weggesmeten ?quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
Weer beeld
Ze drinken zelfgemaakte appelsap
Geen idee.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maken ze nog iets van die appelpulp ? Of wordt dit gewoon weggesmeten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |