Ik denk dat mensen er teveel van maken , maar wie ben ikquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:28 schreef Jockari het volgende:
Hen ik teveel fantasie, of bloeit er iets tussen Matti en Jolien ?
Iedereen een mening lekker laten gaan. Ze zitten 24/7 bij elkaar nie gek als je dan naar een persoon meer toetrekt. We gaan het zien als het meer is dan is het zo alleen hun weten hoe en wat dat hebben we te respecterenquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:28 schreef Jockari het volgende:
Hen ik teveel fantasie, of bloeit er iets tussen Matti en Jolien ?
Nou inderdaad, ben ik met je eens.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen er teveel van maken , maar wie ben ik
Je mag je weerwoord geven als het over de streams gaat.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:46 schreef Snensie het volgende:
[..]
Maar is het ook zo dat je geen enkel weerwoord mag geven? En altijd die niet zo aardige opmerkingen moet pikken.
Maar dat is wel wat er gebeurd en als iemand dan zegt dat hij er niet van gediend is krijgt diegene nog meer over zich heen. En dat gebeurd aan de lopende band.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag je weerwoord geven als het over de streams gaat.
Iedereen ziet het anders. Maar men hoeft hierij niet de user 'aan te vallen' omdat die er anders overdenkt
Ik denk dat er een mooie vriendschap isquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen er teveel van maken , maar wie ben ik
Dat zie ik ookquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat er een mooie vriendschap is
Maar meer zie ik ook niet
quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat er een mooie vriendschap is
Maar meer zie ik ook niet
Ik heb inderdaad gedroomd...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
Ik heb inderdaad gedroomd...BB was uit op SensaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag werkelijk alleen fluisterende mensen
Die niks zagen in het donker en soms ietwat vreemd elkaar zochten in het stikdonker
Ow ja 2 kusjes op de arm
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
Ik heb inderdaad gedroomd...nogmaals: ik zie het niet , er wordt meer van gemaakt dan dat er is en ik vind het best kwalijk ( en dan heb ik het voornamelijk over wat er allemaal op SM wordt geslingerd en wat mensen kan beschadigen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het ligt vast aan mij.My age is very
Inappropriate
for my behavior
BB doet er zelf ook nog eens aan meequote:Op donderdag 20 maart 2025 10:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
nogmaals: ik zie het niet , er wordt meer van gemaakt dan dat er is en ik vind het best kwalijk ( en dan heb ik het voornamelijk over wat er allemaal op SM wordt geslingerd en wat mensen kan beschadigen)
Maar het ligt vast aan mij.
Ziek ja , en kwalijk wmb.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB doet er zelf ook nog eens aan mee
Op insta
Een suggestieve post
Doet ze ook wel eens bij Jordy. Alleen die kusjes niet moet dat dan ook iets zijn haha..quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB was uit op Sensa
Ik zag werkelijk alleen fluisterende mensen
Die niks zagen in het donker en soms ietwat vreemd elkaar zochten in het stikdonker
Ow ja 2 kusjes op de arm
Ja en in de uitzending ook was wel de Mattie en Jolien show gisteren. Jordy zn brief was alleen in dagboek kamer. Niks van de slaapkamer bij Jolien en Sharice of bij de rest buitenquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB doet er zelf ook nog eens aan mee
Op insta
Een suggestieve post
BB werkt er zelf ook aan mee hoor, op TV was alleen dit te zien met kusgeluidenquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
nogmaals: ik zie het niet , er wordt meer van gemaakt dan dat er is en ik vind het best kwalijk ( en dan heb ik het voornamelijk over wat er allemaal op SM wordt geslingerd en wat mensen kan beschadigen)
Maar het ligt vast aan mij.
Jane en jordy moeten nog toneel spelenquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB werkt er zelf ook aan mee hoor, op TV was alleen dit te zien met kusgeluiden
Dat hele gespek dat ze fluisterend voerde was niet te zien.
In de BB tuin genieten de bewoners van de zon.
Deze week is weer gespeeld, er is genomineerd dus veel zal er niet te doen zijn vandaag en morgen.
De uitzendingen zijn knip en plakwerk , daarom kijk ik die niet altijd .quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB werkt er zelf ook aan mee hoor, op TV was alleen dit te zien met kusgeluiden
Dat hele gespek dat ze fluisterend voerde was niet te zien.
In de BB tuin genieten de bewoners van de zon.
Deze week is weer gespeeld, er is genomineerd dus veel zal er niet te doen zijn vandaag en morgen.
Dat dusquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De uitzendingen zijn knip en plakwerk , daarom kijk ik die niet altijd .
Toevallig zag eergisteren een klein stuk en toen zag ik idd dat ze dagen door elkaar gooien , en er flink op los knippen en plakken, dan ben ik wel weer klaar met het programma zoals het op tv te zien is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
je ziet dat ze dagen door elkaar gooien
als dingen zo zijn gebeurt
😁quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:14 schreef ledn81 het volgende:
Mattheus : "Kijk wat een dikke hommel!" *wijst*
Sharice : "ik dacht dat je naar mij aan het wijzen was"
mochten we bij de anderen ook nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:16 schreef Joyce-43 het volgende:
ff off nou ja BB1 wat een luxe hadden ze toen zeg niet normaal Red bull hahaha, pikte wel de goeie aflevering meteen de pak je koffers aflevering
en wat was het huis luxe en anders.
zag trouwens net dat Matti zijn benen wel bruin waren geworden zeg! en Jane en Jordy mogen we neit meekijken dus
Hem=pootjequote:Op donderdag 20 maart 2025 10:17 schreef Snensie het volgende:
Nee hoor Jolien, je hebt geen oerwoud op je benen achter. Was gewoon weer een kutopmerking van hem.
doen ze dat al inmiddels al niet 10 weken?quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jane en jordy moeten nog toneel spelen
volgens mij al 11quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
doen ze dat al inmiddels al niet 10 weken?
Ik denk helaas dat dat wel het geval gaat zijn. Een verrassing zal het wederom niet wordenquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:20 schreef Snensie het volgende:
Hopelijk gaat ie morgen eindelijk weg die poot.
Wel jammer, ik zie Jolien liever weggaan maar jaquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk helaas dat dat wel het geval gaat zijn. Een verrassing zal het wederom niet worden
Absoluut!quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel jammer, ik zie Jolien liever weggaan maar ja
Gelukkig. Ik zie ook graag Jane gaan hoor maar dat gaat toch niet gebeuren helaas. Maar pootje had er eigenlijk allang uit moeten zijn dus next best thing.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk helaas dat dat wel het geval gaat zijn. Een verrassing zal het wederom niet worden
Wauw, dat had ik echt niet verwacht. Ik zou dus op pootje moeten stemmen om Jane eruit te krijgen. Echt never nooit.quote:
Ik ben wel benieuwd naar de Salar poll, die komt vanavond..daar is het publiek toch wat gemengderquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:27 schreef Snensie het volgende:
[..]
Wauw, dat had ik echt niet verwacht. Ik zou dus op pootje moeten stemmen om Jane eruit te krijgen. Echt never nooit.
Ik ook wel. Ik zie nog wel of ik ga stemmen of niet.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de Salar poll, die komt vanavond..daar is het publiek toch wat gemengder
die komt nietquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de Salar poll, die komt vanavond..daar is het publiek toch wat gemengder
Ja die komt wel, hij doet de poll met een externe linkquote:Op donderdag 20 maart 2025 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
die komt niet
kan geen poll met 5 maken
Ow 😞quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
die komt niet
kan geen poll met 5 maken
En die is dus niet te vergelijken met andere insta polls. Voor de huidige poll moet je een instagram account hebben. Voor die externe poll tool zullen andee voorwaarden/accounts gelden of geen limiet en kan die 'misbruikt' of anders gebruikt worden.quote:Op donderdag 20 maart 2025 10:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja die komt wel, hij doet de poll met een externe link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |