is ook iets wat ze hebben gewonnen met de veiling geloof ikquote:Op maandag 17 maart 2025 12:46 schreef Li0nHeart het volgende:
trolololololololo
Ze hebben een luxe lunch trouwens.
Was over van gisteravondquote:Op maandag 17 maart 2025 12:46 schreef Li0nHeart het volgende:
trolololololololo
Ze noemende het apparatieven. Maar volgens mij doe je dat pas rond een uur of 4 toch? Jane noemde het borrelen.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:46 schreef Li0nHeart het volgende:
trolololololololo
tis een BOPLAquote:Op maandag 17 maart 2025 12:48 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze noemende het apparatieven. Maar volgens mij doe je dat pas rond een uur of 4 toch? Jane noemde het borrelen.
quote:Op maandag 17 maart 2025 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een BOPLA
maar ze missen de GINTO
Jordy noemde het borrelen , Jane kon ff niet op een ander woord voor aperitief komenquote:Op maandag 17 maart 2025 12:48 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze noemende het apparatieven. Maar volgens mij doe je dat pas rond een uur of 4 toch? Jane noemde het borrelen.
de wat?quote:Op maandag 17 maart 2025 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een BOPLA
maar ze missen de GINTO
dat hij goed bezig wasquote:
Meer niet? Niks over het Kartel?quote:Op maandag 17 maart 2025 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hij goed bezig was
dat zijn ouders trots waren
een foto met niels
Ja mattie schijn vannacht iets met jolien gedaan te hebben ofzo?quote:Op maandag 17 maart 2025 13:13 schreef greysbones het volgende:
Deb blijft ook maar de media opzoeken
triest
(keek even op X voor die kaart van Jordy, man o man wat een trieste bende daar)
Wat zegt ze dan?quote:Op maandag 17 maart 2025 13:13 schreef greysbones het volgende:
triest
storm in een glas waterquote:Op maandag 17 maart 2025 13:16 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja mattie schijn vannacht iets met jolien gedaan te hebben ofzo?
hier kan je de romances volgenquote:Op maandag 17 maart 2025 13:16 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja mattie schijn vannacht iets met jolien gedaan te hebben ofzo?
Ja leek mij ook te zien op de beelden. Maarja. Mensen willen sensa!quote:Op maandag 17 maart 2025 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
storm in een glas water
met elkaar gesproken over zijn relatie
en aangezien het daar heeeeel donker is zien zij niks
en lijkt het soms of er wat gebeurt
maar in feite is het niks ( in oren fluisteren en een kusje op de arm, woehoe )
Jezus wat een raar mensquote:Op maandag 17 maart 2025 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat matti niet zo onschuldig is etc
Dat heb ik nietquote:Op maandag 17 maart 2025 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
live op tiktok
triester dan triest
ik welquote:
he je moet je zelf wel belangrijk blijven maken hequote:Op maandag 17 maart 2025 13:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
Maar Deb heeft toch de relatie beëindigd en is haar tassen aan het pakken voor haar reis naar Thailand/Bali. Dat ze zich daar mee bezighoudt.
Ehh ik wil de sfeer niet verpesten, maar er waren duidelijk kusgeluidjes te horenquote:Op maandag 17 maart 2025 13:19 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja leek mij ook te zien op de beelden. Maarja. Mensen willen sensa!
quote:Op maandag 17 maart 2025 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
he je moet je zelf wel belangrijk blijven maken he
daar is ze dus heel goed in
Ik vind het sowieso laf om je op zo'n manier over iemand uit te laten die al maanden in een afgesloten bubbel leeft en die van niets weet maar ook niet kan reageren op haar beschuldigingen.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
Maar Deb heeft toch de relatie beëindigd en is haar tassen aan het pakken voor haar reis naar Thailand/Bali. Dat ze zich daar mee bezighoudt.
Ik heb ff op haar insta gekeken, maar laat ik het zo zeggen: tis niet mijn type mens....quote:
Fijn kunnen we daar weer over praten en discuserenquote:Op maandag 17 maart 2025 13:49 schreef Puzzie het volgende:
er komt een dokter kijken naar Jane's been.
En anders is ze loesoe .. zei ze tegelijk met Mattie , ik kon er weinig van makenquote:Op maandag 17 maart 2025 13:51 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Fijn kunnen we daar weer over praten en discuseren![]()
![]()
Ooh ging het daarover? Over dat ze nog een dag ging aankijken. Want morgen is het dinsdag en toen ging het ineens over gimma. Snapte er ook niks van.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En anders is ze loesoe .. zei ze tegelijk met Mattie , ik kon er weinig van maken
De brandwond discussie hebben we onderhand wel gehad mag ik hopen maar het was een cryptisch gesprekje wat ze met Mattie hadquote:Op maandag 17 maart 2025 13:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ooh ging het daarover? Over dat ze nog een dag ging aankijken. Want morgen is het dinsdag en toen ging het ineens over gamma. Snapte er ook niks van.
Welke stream?? Ik heb alleen Jordyquote:Op maandag 17 maart 2025 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En anders is ze loesoe .. zei ze tegelijk met Mattie , ik kon er weinig van maken
geen idee maar denk niet dat ze X heb toch of welquote:Op maandag 17 maart 2025 13:13 schreef greysbones het volgende:
triest
Zal ook wel niet helpen dat, zowel op X als op FB er een groot drame van wordt gemaakt. Snap niet dat als je het uitmaakt er nog zoveel aandacht aanbesteed, dan doe je het er gewoon om.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
storm in een glas water
met elkaar gesproken over zijn relatie
en aangezien het daar heeeeel donker is zien zij niks
en lijkt het soms of er wat gebeurt
maar in feite is het niks ( in oren fluisteren en een kusje op de arm, woehoe )
Mag het hopen van wel ja.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De brandwond discussie hebben we onderhand wel gehad mag ik hopen maar het was een cryptisch gesprekje wat ze met Mattie had
daar gaan wequote:Op maandag 17 maart 2025 14:04 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Mag het hopen van wel ja.
nou BB gooi er wat actie in!
ik heb het live gezien en gevolgd, er is gefluisterd, en er is niet gezoend. Mattie gaf Jolien 2 kusjes op haar bovenarm, op haar shirt aan het einde van het gesprek , leek een dank je wel. Verder is er niets gebeurd!quote:Op maandag 17 maart 2025 14:03 schreef Verity het volgende:
[..]
Zal ook wel niet helpen dat, zowel op X als op FB er een groot drame van wordt gemaakt. Snap niet dat als je het uitmaakt er nog zoveel aandacht aanbesteed, dan doe je het er gewoon om.
Zover ik heb kunnen zien, hebben Mattheus en Jolien enkel veel gepraat. Enige is misschien dat Jolien wat "handtastelijker" was gisteravond. Als er echt gezoend is geweest, krijgen we dat vast te zien in de afleveringen.
Wij mogen vast 1 min in de uitzending zienquote:Op maandag 17 maart 2025 14:07 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat wil ik echt zien! Hopelijk geen SL!
ja daarom is het zo jammer dat wij daar vaak een hele lange SL voor krijgen. Als ze nu alles zouden uitzendenquote:Op maandag 17 maart 2025 14:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wij mogen vast 1 min in de uitzending zien
Dat ja!!!! Wij mogen steeds minder zienquote:Op maandag 17 maart 2025 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja daarom is het zo jammer dat wij daar vaak een hele lange SL voor krijgen. Als ze nu alles zouden uitzenden
Jaaa die komen deze week toch logeren? Of is dat dat volgende week?quote:Op maandag 17 maart 2025 14:09 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk komen er snel oud bewoners bij. Vond ik een paar jaar geleden altijd een hoogtepunt en dat brengt ook weer wat sjeu terug in de saaie dagen aan het eind van het seizoen.
En achteraf weten we de uitslag toch wel met de gesprekken van de bewoners.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja daarom is het zo jammer dat wij daar vaak een hele lange SL voor krijgen. Als ze nu alles zouden uitzenden
Ik weet niet of dat daadwerkelijk gebeurd? Waren er geruchten dan?quote:Op maandag 17 maart 2025 14:11 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jaaa die komen deze week toch logeren? Of is dat dat volgende week?
Volgens mij zag ik wel ergens iets voorbij komen. Maar kan goed zijn dat het fake is.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat daadwerkelijk gebeurd? Waren er geruchten dan?
Bewoners van eerdere seizoenen lijkt mij nog leuker.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:11 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jaaa die komen deze week toch logeren? Of is dat dat volgende week?
Maak er dan maar een VIPS versie van.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bewoners van eerdere seizoenen lijkt mij nog leuker.
Hoeft toch geen probleem te zijn, ze mogen gewoon niets zeggen.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:16 schreef Folies het volgende:
Laat ze maar lekker wegblijven. We zitten al tegen het einde aan. Anders krijg je weer gezeik van, oo buiten dit en dat.
Volgens mij is het ook nog nooit zo veel geweest als dit jaarquote:Op maandag 17 maart 2025 14:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ja!!!! Wij mogen steeds minder zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Zo werkt het niet. Elk jaar zijn er oud bewoners betrokken in de laatste weken. Vorig jaar mochten ze een ontbijtje verzorgen maar moesten weg zijn voordat ze wakker werden. Dat vond ik persoonlijk wat minder. Dan maar fysiek aanwezig met de deelnemers erbij. Schopt de dynamiek ook weer even lekker op zijn kop. Het is nu net weer een ponykamp.quote:
Niet te vertrouwen en zo snel mogelijk moven.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:30 schreef Snensie het volgende:
De podcast weer. Wat is Jane toch nep. Ze was helemaal tegen Jordy en moet je nu eens kijken. Puik staaltje acteerwerk.
Dat geldt voor beide kantenquote:Op maandag 17 maart 2025 14:30 schreef Snensie het volgende:
De podcast weer. Wat is Jane toch nep. Ze was helemaal tegen Jordy en moet je nu eens kijken. Puik staaltje acteerwerk.
en ook dat geldt waarschijnlijk voor beidequote:Op maandag 17 maart 2025 14:33 schreef freaky40 het volgende:
Hij doet dit omdat hij gekoppeld is, maar had dit liever ook niet hoor.
Men vergeet dat die 2 ook gewoon normaal tegen elkaar deden totdat 'dat kartel' op de bank kwam te zitten.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide kanten
Jordy was helemaal anti-Jane en moet je nu eens kijken..
informatie vergaren door in de kamer te zitten als er plannen worden gemaakt, of informatie vergaren door stelselmatig aan deuren te luisteren als er plannen worden gemaakt.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:40 schreef freaky40 het volgende:
Ze deden normaal, maar meer omdat dit tactiek was van met name Jane om zo info te vergaren voor 'team Jaxel'. Jammer dat Jordy daar te laat achter kwam.
Jane heeft altijd gezegd dat ze de persoon Jordy wel leuk vindt , hoor het net nog weer in de Podcast, maar de speler had ze wel moeite mee. Axel had met beide moeite en Jane heeft hem ook vaak gezegd, be nice.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Men vergeet dat die 2 ook gewoon normaal tegen elkaar deden totdat 'dat kartel' op de bank kwam te zitten.
Daarna verzuurde het, en naar mijn idee bij de achterban van beide kampen nog meer dan daar in dat huis.
Door deze week worden ze eigenlijk gewoon gedwongen normaal te doen en weer meer naar elkaar toe te komen.
Op X is het nog ergerquote:Op maandag 17 maart 2025 14:46 schreef Clasientje het volgende:
Wat een gestook op facebook tussen Jolien en Mattheus. Ik geloof niet dat er meer is tussen hun, hun zijn gewoon goede vrienden kom op zeg. Wel lullig dit om dierbaren hierbij te betrekken. Gaat nergens over🙄
Er is helemaal niets raars gebeurdquote:Op maandag 17 maart 2025 14:48 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht dat Jeffrey inmiddels ook al op de hoogte was van het voorval vannacht. Die was er ook niet blij mee.
En er is toch een speciaal topic voor. Dat ze daar lekker met z'n allen losgaan wat ze elders lezen.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het hier over de streams hebben en wat er op X en facebook en Tiktok daar laten?
ik hoorde toch echt 15quote:Op maandag 17 maart 2025 15:02 schreef ledn81 het volgende:
Jane en Jordy hebben blijkbaar 16k verdiend met het spel net. Ze hebben nu 44.000 samen als duo
ik heb dat niet gehoord, en hoorde alleen 44k en vanmorgen had Jordy het nog over 28045 dat ze hadden.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoorde toch echt 15
en was niet de enige
Klopt BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etc en een SCquote:Op maandag 17 maart 2025 15:01 schreef Folies het volgende:
[..]
En er is toch een speciaal topic voor. Dat ze daar lekker met z'n allen losgaan wat ze elders lezen.
ik heb idee dat nep account is want ik heb der net lopen zoeken maar kan er niet vinden en zag een kennis haar naam taggen maar die bleef wit dus die account bestond niet danquote:Op maandag 17 maart 2025 13:13 schreef greysbones het volgende:
triest
Gemistquote:Op maandag 17 maart 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
En het was goed, het was de moeder van Matt
Vast wel iemand die het opgenomen heeft .quote:
Ik hoorde net bananenbroodquote:Op maandag 17 maart 2025 15:51 schreef greysbones het volgende:
Sharice en Jane maken een taart?
of een brood ?
Jane zelf ookquote:Op maandag 17 maart 2025 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane DBK ... je houdt nu elke keer je hart vast.
Ze vermoed dat het voor haar wond is zegt ze tegen Sharicequote:Op maandag 17 maart 2025 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane DBK ... je houdt nu elke keer je hart vast.
Er zou een dokter komenquote:Op maandag 17 maart 2025 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vermoed dat het voor haar wond is zegt ze tegen Sharice
O ja dat krijgt ze ook nog.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zou een dokter komen![]()
Maar ze krijgt ook nog dat audiobericht
Vermoed ook niet dat haar moeder dat gaat zeggen.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
En dan zegt d'r moeder straks helemaal niks over Jorda in haar audiobericht .... sja ....
ik neem aan dat haar moeder daar in een weloverwegen keuze kan makenquote:Op maandag 17 maart 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
En dan zegt d'r moeder straks helemaal niks over Jorda in haar audiobericht .... sja ....
Oh beter!quote:Op maandag 17 maart 2025 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : er is een video gemaakt, die wordt nu naar de dokter gestuurd.
enormquote:Op maandag 17 maart 2025 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze weten wel van doorpakken daar bij de febo.
Vind ik altijd zo raar, op deze manier een diagnose stellenquote:Op maandag 17 maart 2025 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : er is een video gemaakt, die wordt nu naar de dokter gestuurd.
Ik denk dat ze nu al weet hoe de vork in de steel zit. Als haar moeder niets over hem zegt dan weet ze het helemaal zekerquote:Op maandag 17 maart 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vermoed maar zo dat moeder dat niet mag zeggen van BB.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan dat haar moeder daar in een weloverwegen keuze kan maken
omdat ze Jane het beste zal kennen
Nee, maar niks zeggen is ook veelzeggend.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vermoed ook niet dat haar moeder dat gaat zeggen.
Ik ben er ook bang voor dat het niet wordt gezegdquote:Op maandag 17 maart 2025 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat moeder dat niet mag zeggen van BB.
Moeder heel subtiel straks, kan niet wachten om in April met zijn tweeen naar Suriname te gaan.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
lijkt me heel ingewikkeld als moeder zijndequote:Op maandag 17 maart 2025 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat het ook heel moeilijk is voor de moeder.....wat is het beste.....
Het is een mannetje. Kun je zien aan de gezichtsbeharing.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ah een Belgische BrulPoot verscholen achter het riet gespot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2025 16:28 schreef ledn81 het volgende:
De Belgische BrulPoot in actie!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 16:28 schreef ledn81 het volgende:
De Belgische BrulPoot in actie!
[ afbeelding ]😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus toch, dacht even dit versta ik verkeerd.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:47 schreef kater1 het volgende:
Ze vertelde ook dat zij naar de ouderavonden van haar broertje moest. En als er wat met hem was zei ze wat vervelend dat zal ik thuis bespreken, maar dat deed ze nooit.
Bananenbroodquote:
Had verdeeld moeten worden over twee kwamen ze net achterquote:
Jane is 28 jaar.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus toch, dacht even dit versta ik verkeerd.
Nog nooit gehoord dat een broer of zus naar een ouderavond ging/
Hoeoud is Jane eigenlijk dan?
quote:Op maandag 17 maart 2025 16:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moest het opzoeken, dus dat zegt genoeg
heerlijk broederquote:Op maandag 17 maart 2025 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]Gewoon een keer maken dan vergeet je het nooit meer
Heb 1x in mijn leven een cake gebakken, zo plat als een dubbeltje.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]Gewoon een keer maken dan vergeet je het nooit meer
quote:Op maandag 17 maart 2025 16:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb 1x in mijn leven een cake gebakken, zo plat als een dubbeltje.
Zij ook niet denk ikquote:Op maandag 17 maart 2025 14:33 schreef freaky40 het volgende:
Hij doet dit omdat hij gekoppeld is, maar had dit liever ook niet hoor.
Dat hoort niet hier thuis, gaat niet over de streams.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:46 schreef Clasientje het volgende:
Wat een gestook op facebook tussen Jolien en Mattheus. Ik geloof niet dat er meer is tussen hun, hun zijn gewoon goede vrienden kom op zeg. Wel lullig dit om dierbaren hierbij te betrekken. Gaat nergens over🙄
Was gisteren ook met de Sushi (dacht ik)quote:Op maandag 17 maart 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
Ik wens jullie heel veel succes en voor straks eetsmakelijk
En let wel niemand mag jullie helpen met maken alleen met opeten zegt BB
Ik las dat de kijkers mochten beslissen wie wat ging koken?quote:Op maandag 17 maart 2025 17:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was gisteren ook met de Sushi (dacht ik)
Ik hoorde dat Sharice en Jolien al hadden mogen oefenen, maar dat ze met 1u repetitie-tijd veel te weinig hadden, omdat ze ook dingen moesten maken (props knutselen, vermoed ik dan)quote:Op maandag 17 maart 2025 17:42 schreef BigBreg83 het volgende:
Heeft er al iemand in de pr geoefend? Dat was toch de bedoeling?
Aah oke. Ik vind de tekst die ze hebben bedacht op ojalele wel leuk en creatiefquote:Op maandag 17 maart 2025 17:43 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Sharice en Jolien al hadden mogen oefenen, maar dat ze met 1u repetitie-tijd veel te weinig hadden, omdat ze ook dingen moesten maken (props knutselen, vermoed ik dan)
Sterke actquote:
O ik heb alleen nog maar o jaleelee gehoordquote:Op maandag 17 maart 2025 17:49 schreef BigBreg83 het volgende:
Jolien en sharice doen 2 liedjes. Ze hebben ook een zelfgemaakte tekst op 10.000 luchtballonnen.
Ik zie hetquote:Op maandag 17 maart 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb alleen nog maar o jaleelee gehoord![]()
Irritant wel dat ze fluisterend zingen
Op stream 1 hebben ze de grootste lol
Zo irri dat gefluisterquote:Op maandag 17 maart 2025 17:53 schreef Kissingbird het volgende:
Twinstream op een fluisterende Jolien.
Alleen als Matti ernaast zit.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:04 schreef Hznootje het volgende:
Ik heb zomaar het vermoeden dat als Jolien op de bank komt, ze ook echt gaat
Volgens mij kijken wij hetzelfde programma.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:35 schreef Schakeltopia het volgende:
liefst had ze er ook nog bloem door gejakkert zo te horen
koken met jajorquote:Op maandag 17 maart 2025 18:36 schreef Folies het volgende:
[..]
Volgens mmij kijken wij hetzelfde programma.
Ze maakt het zelf regelmatig zei ze daarstraks.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:35 schreef Schakeltopia het volgende:
liefst had ze er ook nog bloem door gejakkert zo te horen
quote:Op maandag 17 maart 2025 18:28 schreef Folies het volgende:
Sharice die denkt dat ze tomaten uit blik eventueel als garnering erbij kan leggen.
En waar is de kip? ZIt die door de saus?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:43 schreef Schakeltopia het volgende:
mooi opscheppen, ene kant rijst, andere kant saus
yesquote:Op maandag 17 maart 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En waar is de kip? ZIt die door de saus?
Volgens AH heeft ie wel gelijk .. https://www.ah.nl/allerha(...)khani-butter-chickenquote:
Kan prima met basmatti rijstquote:Op maandag 17 maart 2025 18:50 schreef rinardo het volgende:
Jane zegt nu ook, normaal eet je er Naan bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |