Dus toch, dacht even dit versta ik verkeerd.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:47 schreef kater1 het volgende:
Ze vertelde ook dat zij naar de ouderavonden van haar broertje moest. En als er wat met hem was zei ze wat vervelend dat zal ik thuis bespreken, maar dat deed ze nooit.
Bananenbroodquote:
Had verdeeld moeten worden over twee kwamen ze net achterquote:
Jane is 28 jaar.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus toch, dacht even dit versta ik verkeerd.
Nog nooit gehoord dat een broer of zus naar een ouderavond ging/
Hoeoud is Jane eigenlijk dan?
quote:Op maandag 17 maart 2025 16:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moest het opzoeken, dus dat zegt genoeg
heerlijk broederquote:Op maandag 17 maart 2025 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]Gewoon een keer maken dan vergeet je het nooit meer
Heb 1x in mijn leven een cake gebakken, zo plat als een dubbeltje.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]Gewoon een keer maken dan vergeet je het nooit meer
quote:Op maandag 17 maart 2025 16:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb 1x in mijn leven een cake gebakken, zo plat als een dubbeltje.
Zij ook niet denk ikquote:Op maandag 17 maart 2025 14:33 schreef freaky40 het volgende:
Hij doet dit omdat hij gekoppeld is, maar had dit liever ook niet hoor.
Dat hoort niet hier thuis, gaat niet over de streams.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:46 schreef Clasientje het volgende:
Wat een gestook op facebook tussen Jolien en Mattheus. Ik geloof niet dat er meer is tussen hun, hun zijn gewoon goede vrienden kom op zeg. Wel lullig dit om dierbaren hierbij te betrekken. Gaat nergens over🙄
Was gisteren ook met de Sushi (dacht ik)quote:Op maandag 17 maart 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
Ik wens jullie heel veel succes en voor straks eetsmakelijk
En let wel niemand mag jullie helpen met maken alleen met opeten zegt BB
Ik las dat de kijkers mochten beslissen wie wat ging koken?quote:Op maandag 17 maart 2025 17:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was gisteren ook met de Sushi (dacht ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |