Ik denk dat ze nu al weet hoe de vork in de steel zit. Als haar moeder niets over hem zegt dan weet ze het helemaal zekerquote:Op maandag 17 maart 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
En dan zegt d'r moeder straks helemaal niks over Jorda in haar audiobericht .... sja ....
Ik vermoed maar zo dat moeder dat niet mag zeggen van BB.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik neem aan dat haar moeder daar in een weloverwegen keuze kan maken
omdat ze Jane het beste zal kennen
Nee, maar niks zeggen is ook veelzeggend.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vermoed ook niet dat haar moeder dat gaat zeggen.
Ik ben er ook bang voor dat het niet wordt gezegdquote:Op maandag 17 maart 2025 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat moeder dat niet mag zeggen van BB.
Moeder heel subtiel straks, kan niet wachten om in April met zijn tweeen naar Suriname te gaan.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
En dan zegt d'r moeder straks helemaal niks over Jorda in haar audiobericht .... sja ....
lijkt me heel ingewikkeld als moeder zijndequote:Op maandag 17 maart 2025 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat het ook heel moeilijk is voor de moeder.....wat is het beste.....
Het is een mannetje. Kun je zien aan de gezichtsbeharing.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ah een Belgische BrulPoot verscholen achter het riet gespot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2025 16:28 schreef ledn81 het volgende:
De Belgische BrulPoot in actie!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 16:28 schreef ledn81 het volgende:
De Belgische BrulPoot in actie!
[ afbeelding ]😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |