Ik heb ff op haar insta gekeken, maar laat ik het zo zeggen: tis niet mijn type mens....quote:
Fijn kunnen we daar weer over praten en discuserenquote:Op maandag 17 maart 2025 13:49 schreef Puzzie het volgende:
er komt een dokter kijken naar Jane's been.
En anders is ze loesoe .. zei ze tegelijk met Mattie , ik kon er weinig van makenquote:Op maandag 17 maart 2025 13:51 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Fijn kunnen we daar weer over praten en discuseren![]()
![]()
Ooh ging het daarover? Over dat ze nog een dag ging aankijken. Want morgen is het dinsdag en toen ging het ineens over gimma. Snapte er ook niks van.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En anders is ze loesoe .. zei ze tegelijk met Mattie , ik kon er weinig van maken
De brandwond discussie hebben we onderhand wel gehad mag ik hopen maar het was een cryptisch gesprekje wat ze met Mattie hadquote:Op maandag 17 maart 2025 13:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ooh ging het daarover? Over dat ze nog een dag ging aankijken. Want morgen is het dinsdag en toen ging het ineens over gamma. Snapte er ook niks van.
Welke stream?? Ik heb alleen Jordyquote:Op maandag 17 maart 2025 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En anders is ze loesoe .. zei ze tegelijk met Mattie , ik kon er weinig van maken
geen idee maar denk niet dat ze X heb toch of welquote:Op maandag 17 maart 2025 13:13 schreef greysbones het volgende:
Deb blijft ook maar de media opzoeken
triest
(keek even op X voor die kaart van Jordy, man o man wat een trieste bende daar)
Zal ook wel niet helpen dat, zowel op X als op FB er een groot drame van wordt gemaakt. Snap niet dat als je het uitmaakt er nog zoveel aandacht aanbesteed, dan doe je het er gewoon om.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
storm in een glas water
met elkaar gesproken over zijn relatie
en aangezien het daar heeeeel donker is zien zij niks
en lijkt het soms of er wat gebeurt
maar in feite is het niks ( in oren fluisteren en een kusje op de arm, woehoe )
Mag het hopen van wel ja.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De brandwond discussie hebben we onderhand wel gehad mag ik hopen maar het was een cryptisch gesprekje wat ze met Mattie had
daar gaan wequote:Op maandag 17 maart 2025 14:04 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Mag het hopen van wel ja.
nou BB gooi er wat actie in!
ik heb het live gezien en gevolgd, er is gefluisterd, en er is niet gezoend. Mattie gaf Jolien 2 kusjes op haar bovenarm, op haar shirt aan het einde van het gesprek , leek een dank je wel. Verder is er niets gebeurd!quote:Op maandag 17 maart 2025 14:03 schreef Verity het volgende:
[..]
Zal ook wel niet helpen dat, zowel op X als op FB er een groot drame van wordt gemaakt. Snap niet dat als je het uitmaakt er nog zoveel aandacht aanbesteed, dan doe je het er gewoon om.
Zover ik heb kunnen zien, hebben Mattheus en Jolien enkel veel gepraat. Enige is misschien dat Jolien wat "handtastelijker" was gisteravond. Als er echt gezoend is geweest, krijgen we dat vast te zien in de afleveringen.
Wij mogen vast 1 min in de uitzending zienquote:Op maandag 17 maart 2025 14:07 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat wil ik echt zien! Hopelijk geen SL!
ja daarom is het zo jammer dat wij daar vaak een hele lange SL voor krijgen. Als ze nu alles zouden uitzendenquote:Op maandag 17 maart 2025 14:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wij mogen vast 1 min in de uitzending zien
Dat ja!!!! Wij mogen steeds minder zienquote:Op maandag 17 maart 2025 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja daarom is het zo jammer dat wij daar vaak een hele lange SL voor krijgen. Als ze nu alles zouden uitzenden
Jaaa die komen deze week toch logeren? Of is dat dat volgende week?quote:Op maandag 17 maart 2025 14:09 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk komen er snel oud bewoners bij. Vond ik een paar jaar geleden altijd een hoogtepunt en dat brengt ook weer wat sjeu terug in de saaie dagen aan het eind van het seizoen.
En achteraf weten we de uitslag toch wel met de gesprekken van de bewoners.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja daarom is het zo jammer dat wij daar vaak een hele lange SL voor krijgen. Als ze nu alles zouden uitzenden
Ik weet niet of dat daadwerkelijk gebeurd? Waren er geruchten dan?quote:Op maandag 17 maart 2025 14:11 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jaaa die komen deze week toch logeren? Of is dat dat volgende week?
Volgens mij zag ik wel ergens iets voorbij komen. Maar kan goed zijn dat het fake is.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat daadwerkelijk gebeurd? Waren er geruchten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |