is ook iets wat ze hebben gewonnen met de veiling geloof ikquote:Op maandag 17 maart 2025 12:46 schreef Li0nHeart het volgende:
trolololololololo
Ze hebben een luxe lunch trouwens.
Was over van gisteravondquote:Op maandag 17 maart 2025 12:46 schreef Li0nHeart het volgende:
trolololololololo
Ze noemende het apparatieven. Maar volgens mij doe je dat pas rond een uur of 4 toch? Jane noemde het borrelen.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:46 schreef Li0nHeart het volgende:
trolololololololo
tis een BOPLAquote:Op maandag 17 maart 2025 12:48 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze noemende het apparatieven. Maar volgens mij doe je dat pas rond een uur of 4 toch? Jane noemde het borrelen.
quote:Op maandag 17 maart 2025 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een BOPLA
maar ze missen de GINTO
Jordy noemde het borrelen , Jane kon ff niet op een ander woord voor aperitief komenquote:Op maandag 17 maart 2025 12:48 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze noemende het apparatieven. Maar volgens mij doe je dat pas rond een uur of 4 toch? Jane noemde het borrelen.
de wat?quote:Op maandag 17 maart 2025 12:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een BOPLA
maar ze missen de GINTO
dat hij goed bezig wasquote:
Meer niet? Niks over het Kartel?quote:Op maandag 17 maart 2025 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hij goed bezig was
dat zijn ouders trots waren
een foto met niels
Ja mattie schijn vannacht iets met jolien gedaan te hebben ofzo?quote:Op maandag 17 maart 2025 13:13 schreef greysbones het volgende:
Deb blijft ook maar de media opzoeken
triest
(keek even op X voor die kaart van Jordy, man o man wat een trieste bende daar)
Wat zegt ze dan?quote:Op maandag 17 maart 2025 13:13 schreef greysbones het volgende:
Deb blijft ook maar de media opzoeken
triest
(keek even op X voor die kaart van Jordy, man o man wat een trieste bende daar)
storm in een glas waterquote:Op maandag 17 maart 2025 13:16 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja mattie schijn vannacht iets met jolien gedaan te hebben ofzo?
hier kan je de romances volgenquote:Op maandag 17 maart 2025 13:16 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja mattie schijn vannacht iets met jolien gedaan te hebben ofzo?
Ja leek mij ook te zien op de beelden. Maarja. Mensen willen sensa!quote:Op maandag 17 maart 2025 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
storm in een glas water
met elkaar gesproken over zijn relatie
en aangezien het daar heeeeel donker is zien zij niks
en lijkt het soms of er wat gebeurt
maar in feite is het niks ( in oren fluisteren en een kusje op de arm, woehoe )
Jezus wat een raar mensquote:Op maandag 17 maart 2025 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat matti niet zo onschuldig is etc
Dat heb ik nietquote:Op maandag 17 maart 2025 13:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
live op tiktok
triester dan triest
ik welquote:
he je moet je zelf wel belangrijk blijven maken hequote:Op maandag 17 maart 2025 13:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
Maar Deb heeft toch de relatie beëindigd en is haar tassen aan het pakken voor haar reis naar Thailand/Bali. Dat ze zich daar mee bezighoudt.
Ehh ik wil de sfeer niet verpesten, maar er waren duidelijk kusgeluidjes te horenquote:Op maandag 17 maart 2025 13:19 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja leek mij ook te zien op de beelden. Maarja. Mensen willen sensa!
quote:Op maandag 17 maart 2025 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
he je moet je zelf wel belangrijk blijven maken he
daar is ze dus heel goed in
Ik vind het sowieso laf om je op zo'n manier over iemand uit te laten die al maanden in een afgesloten bubbel leeft en die van niets weet maar ook niet kan reageren op haar beschuldigingen.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
Maar Deb heeft toch de relatie beëindigd en is haar tassen aan het pakken voor haar reis naar Thailand/Bali. Dat ze zich daar mee bezighoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |