Bewoners van eerdere seizoenen lijkt mij nog leuker.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:11 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Jaaa die komen deze week toch logeren? Of is dat dat volgende week?
Maak er dan maar een VIPS versie van.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bewoners van eerdere seizoenen lijkt mij nog leuker.
Hoeft toch geen probleem te zijn, ze mogen gewoon niets zeggen.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:16 schreef Folies het volgende:
Laat ze maar lekker wegblijven. We zitten al tegen het einde aan. Anders krijg je weer gezeik van, oo buiten dit en dat.
Volgens mij is het ook nog nooit zo veel geweest als dit jaarquote:Op maandag 17 maart 2025 14:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ja!!!! Wij mogen steeds minder zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Zo werkt het niet. Elk jaar zijn er oud bewoners betrokken in de laatste weken. Vorig jaar mochten ze een ontbijtje verzorgen maar moesten weg zijn voordat ze wakker werden. Dat vond ik persoonlijk wat minder. Dan maar fysiek aanwezig met de deelnemers erbij. Schopt de dynamiek ook weer even lekker op zijn kop. Het is nu net weer een ponykamp.quote:
Niet te vertrouwen en zo snel mogelijk moven.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:30 schreef Snensie het volgende:
De podcast weer. Wat is Jane toch nep. Ze was helemaal tegen Jordy en moet je nu eens kijken. Puik staaltje acteerwerk.
Dat geldt voor beide kantenquote:Op maandag 17 maart 2025 14:30 schreef Snensie het volgende:
De podcast weer. Wat is Jane toch nep. Ze was helemaal tegen Jordy en moet je nu eens kijken. Puik staaltje acteerwerk.
en ook dat geldt waarschijnlijk voor beidequote:Op maandag 17 maart 2025 14:33 schreef freaky40 het volgende:
Hij doet dit omdat hij gekoppeld is, maar had dit liever ook niet hoor.
Men vergeet dat die 2 ook gewoon normaal tegen elkaar deden totdat 'dat kartel' op de bank kwam te zitten.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat geldt voor beide kanten
Jordy was helemaal anti-Jane en moet je nu eens kijken..
informatie vergaren door in de kamer te zitten als er plannen worden gemaakt, of informatie vergaren door stelselmatig aan deuren te luisteren als er plannen worden gemaakt.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:40 schreef freaky40 het volgende:
Ze deden normaal, maar meer omdat dit tactiek was van met name Jane om zo info te vergaren voor 'team Jaxel'. Jammer dat Jordy daar te laat achter kwam.
Jane heeft altijd gezegd dat ze de persoon Jordy wel leuk vindt , hoor het net nog weer in de Podcast, maar de speler had ze wel moeite mee. Axel had met beide moeite en Jane heeft hem ook vaak gezegd, be nice.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Men vergeet dat die 2 ook gewoon normaal tegen elkaar deden totdat 'dat kartel' op de bank kwam te zitten.
Daarna verzuurde het, en naar mijn idee bij de achterban van beide kampen nog meer dan daar in dat huis.
Door deze week worden ze eigenlijk gewoon gedwongen normaal te doen en weer meer naar elkaar toe te komen.
Op X is het nog ergerquote:Op maandag 17 maart 2025 14:46 schreef Clasientje het volgende:
Wat een gestook op facebook tussen Jolien en Mattheus. Ik geloof niet dat er meer is tussen hun, hun zijn gewoon goede vrienden kom op zeg. Wel lullig dit om dierbaren hierbij te betrekken. Gaat nergens over🙄
Er is helemaal niets raars gebeurdquote:Op maandag 17 maart 2025 14:48 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht dat Jeffrey inmiddels ook al op de hoogte was van het voorval vannacht. Die was er ook niet blij mee.
En er is toch een speciaal topic voor. Dat ze daar lekker met z'n allen losgaan wat ze elders lezen.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het hier over de streams hebben en wat er op X en facebook en Tiktok daar laten?
ik hoorde toch echt 15quote:Op maandag 17 maart 2025 15:02 schreef ledn81 het volgende:
Jane en Jordy hebben blijkbaar 16k verdiend met het spel net. Ze hebben nu 44.000 samen als duo
ik heb dat niet gehoord, en hoorde alleen 44k en vanmorgen had Jordy het nog over 28045 dat ze hadden.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoorde toch echt 15
en was niet de enige
Klopt BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etc en een SCquote:Op maandag 17 maart 2025 15:01 schreef Folies het volgende:
[..]
En er is toch een speciaal topic voor. Dat ze daar lekker met z'n allen losgaan wat ze elders lezen.
ik heb idee dat nep account is want ik heb der net lopen zoeken maar kan er niet vinden en zag een kennis haar naam taggen maar die bleef wit dus die account bestond niet danquote:Op maandag 17 maart 2025 13:13 schreef greysbones het volgende:
Deb blijft ook maar de media opzoeken
triest
(keek even op X voor die kaart van Jordy, man o man wat een trieste bende daar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |