En er is toch een speciaal topic voor. Dat ze daar lekker met z'n allen losgaan wat ze elders lezen.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:49 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het hier over de streams hebben en wat er op X en facebook en Tiktok daar laten?
ik hoorde toch echt 15quote:Op maandag 17 maart 2025 15:02 schreef ledn81 het volgende:
Jane en Jordy hebben blijkbaar 16k verdiend met het spel net. Ze hebben nu 44.000 samen als duo
ik heb dat niet gehoord, en hoorde alleen 44k en vanmorgen had Jordy het nog over 28045 dat ze hadden.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoorde toch echt 15
en was niet de enige
Klopt BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etc en een SCquote:Op maandag 17 maart 2025 15:01 schreef Folies het volgende:
[..]
En er is toch een speciaal topic voor. Dat ze daar lekker met z'n allen losgaan wat ze elders lezen.
ik heb idee dat nep account is want ik heb der net lopen zoeken maar kan er niet vinden en zag een kennis haar naam taggen maar die bleef wit dus die account bestond niet danquote:Op maandag 17 maart 2025 13:13 schreef greysbones het volgende:
Deb blijft ook maar de media opzoeken
triest
(keek even op X voor die kaart van Jordy, man o man wat een trieste bende daar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |