Die heeft iequote:
sorry Jor we zijn je pilsje kwietquote:Op zondag 16 maart 2025 22:09 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy gillen NIEUW PILS BB NIEUW PILS
Nee wist dat er maar 3 pp was. Maar hij drinkt het als limonade. Jordy zegt weer 3 is niets. Hij drinkt veel te snel.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:10 schreef Folies het volgende:
Misschien denk Jordy dat ze drank hebben gestolen.
FB doet erg Jolien bashenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:15 schreef rinardo het volgende:
huh ik lees op facebook dat Jolien loopt te twerken voor Mattie , ik lees er hier niets over ? was dat net in de 5 minuten dat ik met de hond liep?
Niet alles geloven wat je op fb zietquote:Op zondag 16 maart 2025 22:15 schreef rinardo het volgende:
huh ik lees op facebook dat Jolien loopt te twerken voor Mattie , ik lees er hier niets over ? was dat net in de 5 minuten dat ik met de hond liep?
quote:Op zondag 16 maart 2025 22:15 schreef rinardo het volgende:
Ik bedoel gewoon wat hij kan denken, kan evengoed iets uit de vissenkom gehaald zijn, een nieuwe voorraad bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee wist dat er maar 3 pp was. Maar hij drinkt het als limonade. Jordy zegt weer 3 is niets. Hij drinkt veel te snel.
quote:Op zondag 16 maart 2025 22:16 schreef Droopie het volgende:
Jordy moeten ze zeggen vanuit BB, Jordy we hebben een mededeling voor je maar we zeggen het pas over een week, draait ie helemaal door.
quote:Op zondag 16 maart 2025 22:16 schreef Droopie het volgende:
Jordy moeten ze zeggen vanuit BB, Jordy we hebben een mededeling voor je maar we zeggen het pas over een week, draait ie helemaal door.
Die dingen gebeuren in een disco he. Weinig van gezien iig.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:15 schreef rinardo het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2025 22:18 schreef Folies het volgende:
En als je iets leest op facebook moet je daar om bewijs vragen als je er hier niets over leest.
Die twee volle flessen zijn vlgs mij ook 0.0quote:Op zondag 16 maart 2025 22:18 schreef tassie127 het volgende:
Jordy kijkt nog naar een keer naar de wijn maar pakt het toch maar niet
Ja maar je hoeft niet overal meteen zo para over te doenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:18 schreef Adat231 het volgende:
Een secret mission mislukt toch alleen als iemand precies weet waar de ander mee bezig zijn? Toch niet alleen als iemand verdacht gedrag ziet.?
nee is een serieuze vraag van mij,,Weet iemand het antwoord hierop en is het wek eebs voorgekomenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft niet overal meteen zo para over te doen
wij van de feestcomissie bedanken jou voor het leveren van bewijs!quote:
Maar dat veroorzaakt Matti toch zelf?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:21 schreef Folies het volgende:
Het is wel jammer dat als je weet dat er een SM gaande is dat je die gaat laten mislukken. Want daar wint niemand wat mee, toch?
Geen idee, dat je weet dat er een secret mission is, lijkt mij niet voldoende isquote:Op zondag 16 maart 2025 22:20 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nee is een serieuze vraag van mij,,Weet iemand het antwoord hierop en is het wek eebs voorgekomen
Ja iets wat ze hoorde door de koptelefoon.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:22 schreef Puzzie het volgende:
Sharice en Jolien over iets aan het praten
Ze moeten van do 0.0 wijn af ...quote:Op zondag 16 maart 2025 22:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Zijn meestal klusjes voor nieuwe stagiaires als proef
Volgens mij wel, en op de dop staat 0,0 of iets anders.quote:
Ja dat idd, dat zou ik erg flauw vindenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:21 schreef Folies het volgende:
Het is wel jammer dat als je weet dat er een SM gaande is dat je die gaat laten mislukken. Want daar wint niemand wat mee, toch?
ik hoop hetquote:Op zondag 16 maart 2025 22:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geen idee, dat je weet dat er een secret mission is, lijkt mij niet voldoende is
Oh zoquote:Op zondag 16 maart 2025 22:23 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja iets wat ze hoorde door de koptelefoon.
blauwe bierdoppen zijn over .. zgt genoegquote:Op zondag 16 maart 2025 22:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, en op de dop staat 0,0 of iets anders.
Originele doppen zijn ook afgeplakt.
Huh?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ook geen sm maat gewoon iets wat hij mocht gaan zoeken.
Gelukkig zijn er filmpjes en streamverslagen, sterktequote:Op zondag 16 maart 2025 22:23 schreef tassie127 het volgende:
Fijn dat ik dit nog even kan zien. Vrijdag na de exit een dramatische avond gehad dankzij mijn tiener dochter. Kon haar om 3 uur ‘s nachts nog ergens gaan ophalen wat de bedoeling niet was en de zaterdag middag tot laat vanmiddag een grote internet storing dus heb zo weinig van al het leuke meegekregen. Jammer dat ze al het leuke in 2 dagen proppen en daarna is er amper wat te zien
Oh ik heb alleen gelezen dat een bewoner gekozen mocht worden die te horen zou krijgen dat er geld verstopt was in het huisquote:Op zondag 16 maart 2025 22:24 schreef Ynti het volgende:
[..]
Huh?
Matti heeft toch geld gevonden. Dat was toch de sm?
Ja die mag nu wel ff achter in de rij gaan staanquote:Op zondag 16 maart 2025 22:25 schreef Puzzie het volgende:
Jordy is genoeg gegund , ook door zijn medebewoners
quote:Op zondag 16 maart 2025 22:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die mag nu wel ff achter in de rij gaan staan
Wat doet hij precies dan ?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:26 schreef Folies het volgende:
Mattheus moet zich even normaal gaan gedragen. Dit werkt ook niet.
Alsof hij samen met Pootje een grote prijs heeft gewonnen. Zag je niet hoe hij hem een high 5 gaf en begon te springen?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat doet hij precies dan ?
Dansen en zingen ?
Die kan dit echt niet, eerst wist hij niet wat ze bedoelde moest het nog een keer vragen nu met dansen zien je kaarten zittenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:26 schreef Folies het volgende:
Mattheus moet zich even normaal gaan gedragen. Dit werkt ook niet.
400 ongeveerquote:Op zondag 16 maart 2025 22:27 schreef Folies het volgende:
[..]
Alsof hij samen met Pootje een grote prijs heeft gewonnen. Zag je niet hoe hij hem een high 5 gaf en begon te springen?
Jolien : "laat me ruiken aan die hand"quote:Op zondag 16 maart 2025 22:29 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie : ga checken.. klopt iets niet.. Pootje doet raar.
Pootje is gewoon naar de wc geweest
Dat doen zequote:Op zondag 16 maart 2025 22:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die sporen niet als ze hier wat achter zoeken.
Als Mattie het geld onder zijn bed had verstopt was de missie mislukt want Jordy ging actief op zoek onder de beddenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:28 schreef Ynti het volgende:
Ik denk altijd veel.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat als sm mislukt, dat degene die het door had het geld krijgt.
Dus ja, Jordy is scherp. Ik zou het dan ook niet zomaar loslaten.
Matti houdt nu het geld vast
ja! smerig!quote:Op zondag 16 maart 2025 22:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jolien : "laat me ruiken aan die hand"
omdat er een lintje in de gang lag, dat er niets mee te maken heeftquote:Op zondag 16 maart 2025 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
en toch blijf ik het wel bijzonder vinden hoe scherp jordy in het spel zit, hij had echt snel in de gaten dat er iets niet klopte
Het was van pootje ook niet het meest handige om direct te zeggen dat er vorig jaar iets wasquote:Op zondag 16 maart 2025 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
en toch blijf ik het wel bijzonder vinden hoe scherp jordy in het spel zit, hij had echt snel in de gaten dat er iets niet klopte
ehuquote:Op zondag 16 maart 2025 22:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
omdat er een lintje in de gang lag, dat er niets mee te maken heeft
zal ook wel op zijn werk zijn aangeleerdm verdachte situaties herkennnenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
Omdat Jordy hem als een havik in de gaten houdt.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
ik snap ook werkelijk niet waarom hij de gehele tijd met die stapel biljetten blijft lope
Ik denk dat ze daarom ook graag met Matti danst. Hij is de soepelste van de 3 mannen.quote:
Nou ik vind Pootje ook wel soepeltjes in de heupen, die kan er ook wel wat vanquote:Op zondag 16 maart 2025 22:38 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daarom ook graag met Matti danst. Hij is de soepelste van de 3 mannen.
Als je van dansen houdt, dan is dat wel het leukste natuurlijk.
Zeker!quote:Op zondag 16 maart 2025 22:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou ik vind Pootje ook wel soepeltjes in de heupen, die kan er ook wel wat van
Echt wel!!quote:Op zondag 16 maart 2025 22:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nou ik vind Pootje ook wel soepeltjes in de heupen, die kan er ook wel wat van
Ik bedoel wat betreft het Salsa dansen. Vond Pootje soepeler en mooier om te zien met haar samen.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaat denk ik om het team gebeuren. Mattie en \Pootje
Snap ook niet goed waarom ze er zo bij loopt de hele avondquote:Op zondag 16 maart 2025 22:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Krijgt het al koud als ik Jane zie met die blote benen buiten. Brrr...........
Dat is wel handig hoe ze dat doenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:44 schreef humpty het volgende:
Nu heeft Jolien de secret mission het salsa dansen noemen ze
doen Pootje en Mattie goed
Denk ook wel dat Jolien mee speelt, omdat ze heeft gezien dat er iets onder Mattheus z'n shirt zat.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:44 schreef humpty het volgende:
Nu heeft Jolien de secret mission het salsa dansen noemen ze
doen Pootje en Mattie goed
Ik zocht op internet en vond soortgelijk van ¤328. Maar dat was geen piepschuim.quote:
op vinted verkopen ze ook ouwe meuk geloof ikquote:Op zondag 16 maart 2025 22:47 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik zocht op internet en vond soortgelijk van ¤328. Maar dat was geen piepschuim.
Misschien moet ik op X of FB zoeken. Haha.
Een blok piepschuim maar wel groot als dat kan , anders kleinere blokken bijsnijden , evt blokken aan elkaar plakken , rode verf en evt waterproof makenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:47 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik zocht op internet en vond soortgelijk van ¤328. Maar dat was geen piepschuim.
Misschien moet ik op X of FB zoeken. Haha.
Klinkt makkelijk. We gaan het proberen.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een blok piepschuim maar wel groot als dat kan , anders kleinere blokken bijsnijden , evt blokken aan elkaar plakken , rode verf en evt waterproof maken
Easy peasy.
quote:Op zondag 16 maart 2025 22:50 schreef Folies het volgende:
[..]
Klinkt makkelijk. We gaan het proberen.
Mooie kop heeft zequote:Op zondag 16 maart 2025 22:54 schreef Ynti het volgende:
Sharice haar gezicht is echt ontspannen.
Ze kan zo heel erg donker kijken, dat is nu niet het geval.
Kan je nagaan hoe het zonder Jordy zal zijnquote:Op zondag 16 maart 2025 22:57 schreef kater1 het volgende:
De sfeer is toch goed. Beter dan het ooit was met Axel.
Kloptquote:Op zondag 16 maart 2025 22:57 schreef BigBreg83 het volgende:
Oke, dus: ze vermoeden dat er een sercet missie was, maar weten niet wie en dat het geld vinden was?
Thanks. Dan heb ik het goed begrepen. Kom net thuis, hele dag niet gekeken. Thanks voor de SV'squote:
Of zonder Jane, of zonder Pootjequote:Op zondag 16 maart 2025 22:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe het zonder Jordy zal zijn
Zakt het als een kaartenhuis in?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe het zonder Jordy zal zijn
Eindelijk iemand andersquote:Op zondag 16 maart 2025 23:06 schreef BigBreg83 het volgende:
Wel leuk dat mattie die sectet mission heeft gekregen van de kijker. Was ff bang dat het weer jordy zou zijn.
Misschien heeft pootje ook info gekregen , dat is mijn vermoedenquote:Op zondag 16 maart 2025 23:08 schreef Flow3r het volgende:
Misschien is de secret missie al mislukt omdat Mattie Pootje mee nam en de missie misschien alleen voor Mattie was
Ik hou hier zoveel meer van dan al die haat en nijd, kampenstrijden etcquote:Op zondag 16 maart 2025 23:10 schreef Schakeltopia het volgende:
wat vreselijk dit, deden ze gister ook al
ben blij dat er in ieder geval mensen van genietenquote:Op zondag 16 maart 2025 23:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik hou hier zoveel meer van dan al die haat en nijd, kampenstrijden etc
Zijn moederquote:Op zondag 16 maart 2025 23:13 schreef Ynti het volgende:
Jordy is dankbaar dat Sharice weer in een bedje ligt vanavond.
Waar Matti dankbaar voor is hoorde ik niet goed
Dankbaar dat ... toch een boodschap heeft achter gelaten, daar kwam hij vandaag achter.
quote:Op zondag 16 maart 2025 23:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ben blij dat er in ieder geval mensen van genieten
Mijn mening is dat ik Axel nogal intimiderend en aanwezig vond. Agressieve vibe had hij.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wees blij dat je dit over Axel zegt totaal zonder aanleiding. Was het over Jordy geweest dan was er een TR gestuurd en je post gewist.
Mag je wat mij betreft prima vinden. IK zal daar geen TR voor gaan sturen in ieder gevalquote:Op zondag 16 maart 2025 23:15 schreef kater1 het volgende:
[..]
Mijn mening is dat ik Axel nogal intimiderend en aanwezig vond. Agressieve vibe had hij.
Ik heb ook nog nooit een TR gestuurd.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mag je wat mij betreft prima vinden. IK zal daar geen TR voor gaan sturen in ieder geval
Het komt denk ik sowieso wel deels door spanningen tussen vooral 2 mensen, die er nu dus niet meer is omdat 1 van de 2 weg is. Maar daar waren ze allebei schuldig aan en degene die er nog is was imo zeker de aanstichter weken geleden en sowieso wel met z’n gedrag wat spanningen kan veroorzaken, dus om nou zo makkelijk te stellen dat het komt door Axel door sommigen, is nogal makkelijk en niet helemaal correct imoquote:Op zondag 16 maart 2025 23:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zetten mensen echt een TR omdat je zegt dat het zonder een bepaald persoon gezelliger is?
Jemig wat een kleuters.
Ik vind de sfeer vandaag onderling erg prettig en waar het door komt, geen idee, mssn omdat de groep kleiner is, maar wel mooi om te zien.
ja prima sfeertjequote:Op zondag 16 maart 2025 23:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo gezellig samen buiten zitten 's avonds hebben ze nog niet vaak gedaan. Ze zouden lekker samen om het vuur moeten gaan zitten.
Ik ben het daar wel mee eens.quote:Op zondag 16 maart 2025 23:15 schreef kater1 het volgende:
[..]
Mijn mening is dat ik Axel nogal intimiderend en aanwezig vond. Agressieve vibe had hij.
Ik denk dat ze na die opdracht wel een beetje klaar zijn met die vuurstank in hun kleren, haren en allesquote:Op zondag 16 maart 2025 23:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo gezellig samen buiten zitten 's avonds hebben ze nog niet vaak gedaan. Ze zouden lekker samen om het vuur moeten gaan zitten.
quote:Op zondag 16 maart 2025 23:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:
Het kan dus welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |