quote:Op zondag 16 maart 2025 22:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die mag nu wel ff achter in de rij gaan staan
Wat doet hij precies dan ?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:26 schreef Folies het volgende:
Mattheus moet zich even normaal gaan gedragen. Dit werkt ook niet.
Alsof hij samen met Pootje een grote prijs heeft gewonnen. Zag je niet hoe hij hem een high 5 gaf en begon te springen?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat doet hij precies dan ?
Dansen en zingen ?
Die kan dit echt niet, eerst wist hij niet wat ze bedoelde moest het nog een keer vragen nu met dansen zien je kaarten zittenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:26 schreef Folies het volgende:
Mattheus moet zich even normaal gaan gedragen. Dit werkt ook niet.
400 ongeveerquote:Op zondag 16 maart 2025 22:27 schreef Folies het volgende:
[..]
Alsof hij samen met Pootje een grote prijs heeft gewonnen. Zag je niet hoe hij hem een high 5 gaf en begon te springen?
Jolien : "laat me ruiken aan die hand"quote:Op zondag 16 maart 2025 22:29 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie : ga checken.. klopt iets niet.. Pootje doet raar.
Pootje is gewoon naar de wc geweest
Dat doen zequote:Op zondag 16 maart 2025 22:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die sporen niet als ze hier wat achter zoeken.
Als Mattie het geld onder zijn bed had verstopt was de missie mislukt want Jordy ging actief op zoek onder de beddenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:28 schreef Ynti het volgende:
Ik denk altijd veel.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat als sm mislukt, dat degene die het door had het geld krijgt.
Dus ja, Jordy is scherp. Ik zou het dan ook niet zomaar loslaten.
Matti houdt nu het geld vast
ja! smerig!quote:Op zondag 16 maart 2025 22:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jolien : "laat me ruiken aan die hand"
omdat er een lintje in de gang lag, dat er niets mee te maken heeftquote:Op zondag 16 maart 2025 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
en toch blijf ik het wel bijzonder vinden hoe scherp jordy in het spel zit, hij had echt snel in de gaten dat er iets niet klopte
Het was van pootje ook niet het meest handige om direct te zeggen dat er vorig jaar iets wasquote:Op zondag 16 maart 2025 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
en toch blijf ik het wel bijzonder vinden hoe scherp jordy in het spel zit, hij had echt snel in de gaten dat er iets niet klopte
ehuquote:Op zondag 16 maart 2025 22:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
omdat er een lintje in de gang lag, dat er niets mee te maken heeft
zal ook wel op zijn werk zijn aangeleerdm verdachte situaties herkennnenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |