Maar dat veroorzaakt Matti toch zelf?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:21 schreef Folies het volgende:
Het is wel jammer dat als je weet dat er een SM gaande is dat je die gaat laten mislukken. Want daar wint niemand wat mee, toch?
Geen idee, dat je weet dat er een secret mission is, lijkt mij niet voldoende isquote:Op zondag 16 maart 2025 22:20 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nee is een serieuze vraag van mij,,Weet iemand het antwoord hierop en is het wek eebs voorgekomen
Ja iets wat ze hoorde door de koptelefoon.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:22 schreef Puzzie het volgende:
Sharice en Jolien over iets aan het praten
Ze moeten van do 0.0 wijn af ...quote:Op zondag 16 maart 2025 22:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Zijn meestal klusjes voor nieuwe stagiaires als proef
Volgens mij wel, en op de dop staat 0,0 of iets anders.quote:
Ja dat idd, dat zou ik erg flauw vindenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:21 schreef Folies het volgende:
Het is wel jammer dat als je weet dat er een SM gaande is dat je die gaat laten mislukken. Want daar wint niemand wat mee, toch?
ik hoop hetquote:Op zondag 16 maart 2025 22:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geen idee, dat je weet dat er een secret mission is, lijkt mij niet voldoende is
Oh zoquote:Op zondag 16 maart 2025 22:23 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja iets wat ze hoorde door de koptelefoon.
blauwe bierdoppen zijn over .. zgt genoegquote:Op zondag 16 maart 2025 22:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij wel, en op de dop staat 0,0 of iets anders.
Originele doppen zijn ook afgeplakt.
Huh?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ook geen sm maat gewoon iets wat hij mocht gaan zoeken.
Gelukkig zijn er filmpjes en streamverslagen, sterktequote:Op zondag 16 maart 2025 22:23 schreef tassie127 het volgende:
Fijn dat ik dit nog even kan zien. Vrijdag na de exit een dramatische avond gehad dankzij mijn tiener dochter. Kon haar om 3 uur ‘s nachts nog ergens gaan ophalen wat de bedoeling niet was en de zaterdag middag tot laat vanmiddag een grote internet storing dus heb zo weinig van al het leuke meegekregen. Jammer dat ze al het leuke in 2 dagen proppen en daarna is er amper wat te zien
Oh ik heb alleen gelezen dat een bewoner gekozen mocht worden die te horen zou krijgen dat er geld verstopt was in het huisquote:Op zondag 16 maart 2025 22:24 schreef Ynti het volgende:
[..]
Huh?
Matti heeft toch geld gevonden. Dat was toch de sm?
Ja die mag nu wel ff achter in de rij gaan staanquote:Op zondag 16 maart 2025 22:25 schreef Puzzie het volgende:
Jordy is genoeg gegund , ook door zijn medebewoners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |