quote:Op zondag 16 maart 2025 22:16 schreef Droopie het volgende:
Jordy moeten ze zeggen vanuit BB, Jordy we hebben een mededeling voor je maar we zeggen het pas over een week, draait ie helemaal door.
Die dingen gebeuren in een disco he. Weinig van gezien iig.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:15 schreef rinardo het volgende:
huh ik lees op facebook dat Jolien loopt te twerken voor Mattie , ik lees er hier niets over ? was dat net in de 5 minuten dat ik met de hond liep?
quote:Op zondag 16 maart 2025 22:18 schreef Folies het volgende:
En als je iets leest op facebook moet je daar om bewijs vragen als je er hier niets over leest.
Die twee volle flessen zijn vlgs mij ook 0.0quote:Op zondag 16 maart 2025 22:18 schreef tassie127 het volgende:
Jordy kijkt nog naar een keer naar de wijn maar pakt het toch maar niet
Ja maar je hoeft niet overal meteen zo para over te doenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:18 schreef Adat231 het volgende:
Een secret mission mislukt toch alleen als iemand precies weet waar de ander mee bezig zijn? Toch niet alleen als iemand verdacht gedrag ziet.?
nee is een serieuze vraag van mij,,Weet iemand het antwoord hierop en is het wek eebs voorgekomenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft niet overal meteen zo para over te doen
wij van de feestcomissie bedanken jou voor het leveren van bewijs!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |