Denk ook wel dat Jolien mee speelt, omdat ze heeft gezien dat er iets onder Mattheus z'n shirt zat.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:44 schreef humpty het volgende:
Nu heeft Jolien de secret mission het salsa dansen noemen ze
doen Pootje en Mattie goed
Ik zocht op internet en vond soortgelijk van ¤328. Maar dat was geen piepschuim.quote:
op vinted verkopen ze ook ouwe meuk geloof ikquote:Op zondag 16 maart 2025 22:47 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik zocht op internet en vond soortgelijk van ¤328. Maar dat was geen piepschuim.
Misschien moet ik op X of FB zoeken. Haha.
Een blok piepschuim maar wel groot als dat kan , anders kleinere blokken bijsnijden , evt blokken aan elkaar plakken , rode verf en evt waterproof makenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:47 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik zocht op internet en vond soortgelijk van ¤328. Maar dat was geen piepschuim.
Misschien moet ik op X of FB zoeken. Haha.
Klinkt makkelijk. We gaan het proberen.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een blok piepschuim maar wel groot als dat kan , anders kleinere blokken bijsnijden , evt blokken aan elkaar plakken , rode verf en evt waterproof maken
Easy peasy.
quote:Op zondag 16 maart 2025 22:50 schreef Folies het volgende:
[..]
Klinkt makkelijk. We gaan het proberen.
Mooie kop heeft zequote:Op zondag 16 maart 2025 22:54 schreef Ynti het volgende:
Sharice haar gezicht is echt ontspannen.
Ze kan zo heel erg donker kijken, dat is nu niet het geval.
Kan je nagaan hoe het zonder Jordy zal zijnquote:Op zondag 16 maart 2025 22:57 schreef kater1 het volgende:
De sfeer is toch goed. Beter dan het ooit was met Axel.
Kloptquote:Op zondag 16 maart 2025 22:57 schreef BigBreg83 het volgende:
Oke, dus: ze vermoeden dat er een sercet missie was, maar weten niet wie en dat het geld vinden was?
Thanks. Dan heb ik het goed begrepen. Kom net thuis, hele dag niet gekeken. Thanks voor de SV'squote:
Of zonder Jane, of zonder Pootjequote:Op zondag 16 maart 2025 22:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe het zonder Jordy zal zijn
Zakt het als een kaartenhuis in?quote:Op zondag 16 maart 2025 22:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe het zonder Jordy zal zijn
Eindelijk iemand andersquote:Op zondag 16 maart 2025 23:06 schreef BigBreg83 het volgende:
Wel leuk dat mattie die sectet mission heeft gekregen van de kijker. Was ff bang dat het weer jordy zou zijn.
Misschien heeft pootje ook info gekregen , dat is mijn vermoedenquote:Op zondag 16 maart 2025 23:08 schreef Flow3r het volgende:
Misschien is de secret missie al mislukt omdat Mattie Pootje mee nam en de missie misschien alleen voor Mattie was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |