Nee wist dat er maar 3 pp was. Maar hij drinkt het als limonade. Jordy zegt weer 3 is niets. Hij drinkt veel te snel.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:10 schreef Folies het volgende:
Misschien denk Jordy dat ze drank hebben gestolen.
FB doet erg Jolien bashenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:15 schreef rinardo het volgende:
huh ik lees op facebook dat Jolien loopt te twerken voor Mattie , ik lees er hier niets over ? was dat net in de 5 minuten dat ik met de hond liep?
Niet alles geloven wat je op fb zietquote:Op zondag 16 maart 2025 22:15 schreef rinardo het volgende:
huh ik lees op facebook dat Jolien loopt te twerken voor Mattie , ik lees er hier niets over ? was dat net in de 5 minuten dat ik met de hond liep?
quote:Op zondag 16 maart 2025 22:15 schreef rinardo het volgende:
Ik bedoel gewoon wat hij kan denken, kan evengoed iets uit de vissenkom gehaald zijn, een nieuwe voorraad bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee wist dat er maar 3 pp was. Maar hij drinkt het als limonade. Jordy zegt weer 3 is niets. Hij drinkt veel te snel.
quote:Op zondag 16 maart 2025 22:16 schreef Droopie het volgende:
Jordy moeten ze zeggen vanuit BB, Jordy we hebben een mededeling voor je maar we zeggen het pas over een week, draait ie helemaal door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |