SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:18 schreef LTVDK het volgende:
Moet eigenlijk nog naar de Ikea, maar niet echt zin in
Ik ben echt blij dat het in de familie zit.quote:
Dan kan ik net zo goed meteen in een kist gaan liggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm anders een emmertje water uit de gracht vissen
Moet nog 2 matrassen terugbrengenquote:
De volgende mag jij weer hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat het in de familie zit.
Meh, hoeft niet.quote:
Zonder mag ik hopen, heb er maar en paar dagen op gelegen, en daar lag ook nog een topdekmatras, matrasbeschermer en hoeslaken overheenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder bloedvlekken?
@:bitterbal
Denk niet dat ze daar campinggaz verkopenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee.
Kan jij wel meteen meenemen uit de Ikea
Ja, nou ja.. niets in het leven is zeker.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder mag ik hopen, heb er maar en paar dagen op gelegen, en daar lag ook nog een topdekmatras, matrasbeschermer en hoeslaken overheen
oja, mja morgenochtend maar, moet mijn rijbewijs ook nog verlengen, ik heb het over leuke dingen doenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet mijn belasting nog doen.
Klinkt wel licht verontrustend ditquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou ja.. niets in het leven is zeker.
En weet jij veel wat er in je slaapkamer gebeurd als je er niet bent
Niet vergeten! Tis vrij kut om 25km op een avond te moeten fietsenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
oja, mja morgenochtend maar, moet mijn rijbewijs ook nog verlengen, ik heb het over leuke dingen doen
Ja eh.. schaatsen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
oja, mja morgenochtend maar, moet mijn rijbewijs ook nog verlengen, ik heb het over leuke dingen doen
Leuker kan ik het niet makenquote:
Ik dit weekend ook. Feest.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of 24 km lopen op 1 dag, omdat je gewoon 0 seconden op de goede route hebt gelopen en maar een of andere route wel leuk vond klinkenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet vergeten! Tis vrij kut om 25km op een avond te moeten fietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
*strooit een handje confetti richting CEquote:
Wel twijfelachtigerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuker kan ik het niet maken![]()
![]()
Oh ja, ik ook. Nou, geen zin in vandaag. Doe ik volgend weekend wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of 24 km lopen op 1 dag, omdat je gewoon 0 seconden op de goede route hebt gelopen en maar een of andere route wel leuk vond klinken
@:LTVDK
@:BudapestenaarDaar hoef je ook niet Krom voor te liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Is blijkbaar mijn specialiteitquote:
Ja, echt heel veel haast heb ik er ook niet meequote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, ik ook. Nou, geen zin in vandaag. Doe ik volgend weekend wel.
Waarom doe je aan zulks zelfkastijding?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:31 schreef Strani het volgende:
Ik vind het soms grappig om een stukje TROS Muziekfeest te kijken om te zien waar PVV-stemmend Nederland zich mee vermaakt. Maar het lijkt soms echt een alternatieve realiteit, dat die mensen ook al die mij totaal onbekende liedjes uit volle borst meezingen
Zo leer ik zojuist uit een liedje dat in Spanje altijd de zon schijnt. Dan zal ik me de constante regen van de afgelopen twee weken wel verbeeld hebben.
Hopelijk krijg ik nog centjes terug. Dan is het pas echt feest.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*strooit een handje confetti richting CE
Het is een soort masochisme geloof ikquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom doe je aan zulks zelfkastijding?
Na die 24 km, dacht mijn rug daar wel anders overquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hoef je ook niet Krom voor te liggen
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:31 schreef Strani het volgende:
Ik vind het soms grappig om een stukje TROS Muziekfeest te kijken
Nee joh is lachenquote:
Die deed hier niet zo moeilijk, alleen de schouders omdat die rugtassen niet leuk vindenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na die 24 km, dacht mijn rug daar wel anders over
Misschien denken aan zo'n britneypack ?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die deed hier niet zo moeilijk, alleen de schouders omdat die rugtassen niet leuk vinden
Wachtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:31 schreef Strani het volgende:
Ik vind het soms grappig om een stukje TROS Muziekfeest te kijken om te zien waar PVV-stemmend Nederland zich mee vermaakt. Maar het lijkt soms echt een alternatieve realiteit, dat die mensen ook al die mij totaal onbekende liedjes uit volle borst meezingen
Zo leer ik zojuist uit een liedje dat in Spanje altijd de zon schijnt. Dan zal ik me de constante regen van de afgelopen twee weken wel verbeeld hebben.
Maar hoe kén je het überhaupt? Of spelen ze dit altijd in alle bruine café's van Nederland?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:36 schreef Karzai het volgende:
ja ach kan ik ook wel lol hebben in een avondje hollandse muziek en lekker meebleren
Oh, ja sorryquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht
Wacht
Wacht
Jij kent dat nummer niet? Echt niet? Dit maakt je echt een cultuurbarbaar, jezus
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ja sorryIk zal me er wat meer in verdiepen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ja sorryIk zal me er wat meer in verdiepen!
ja ik hoor het soms op de radio, heb een collega die radio oranje opzet dus je krijgt soms weleens wat meequote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar hoe kén je het überhaupt? Of spelen ze dit altijd in alle bruine café's van Nederland?
Pack.quote:
Heb je nooit fysiek geweld overwogen jegens je collega?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik hoor het soms op de radio, heb een collega die radio oranje opzet dus je krijgt soms weleens wat mee
Hotpants en britneypackquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien denken aan zo'n britneypack ?
Ik ga dan alleen niet meer naast je lopen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind een paaseitje in mijn laptoptas?
Al kwam het uit 2019! Lekker toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zet hem dan altijd op rodio10 80's als ze even niet kijktquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je nooit fysiek geweld overwogen jegens je collega?
Ja heel goed. Zulk gedrag mag je niet onbestraft laten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zet hem dan altijd op rodio10 80's als ze even niet kijkt
Klinkt echt fantastischquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
JeetjeNee dat wist ik niet. Wat erg.
Ik wou net zeggen, dat is een Bassie & Adriaan klassiekertjequote:
Heb jij in Spanje ook paaseitjes?quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik niet meer terug kom posten, dan ben ik opgegeten door de watermeter
Goed nieuws voor jequote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja heel goed. Zulk gedrag mag je niet onbestraft laten.
quote:Hits van gevallen Marco Borsato krijgen nieuw leven dankzij dochter: Jada zingt zijn liedjes in het land
De muziek van Marco Borsato (58) blijkt voort te leven via zijn dochter. De gevallen artiest treedt zelf al jaren niet meer op, maar Jada Borsato (22) verscheen vrijdagavond bij een restaurant in Den Bosch en bracht allerlei hits van hem ten gehore. Die werden ogenschijnlijk goed ontvangen.
https://www.ad.nl/show/hi(...)n-het-land~a824933f/
Wel in de internationale winkels maar ik zag laatst dat ze allejezus duur zijn gewordenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij in Spanje ook paaseitjes?
Surinamekade in Amsterdam: -47cm NAP. Laat maar weten of je nog meer nodig hebt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:45 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik moet ook nog even de waterstand doorgeven.
en dan vroeg naar bed voor de race van morgenvroeg?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:45 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik moet ook nog even de waterstand doorgeven.
Ik heb de stand in Buitenhuizen en Gouda nodig.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Surinamekade in Amsterdam: -47cm NAP. Laat maar weten of je nog meer nodig hebt.
Gouda, -27cm NAP. Bij de Gouda Brug gemeten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de stand in Buitenhuizen en Gouda nodig.
Ik maak pas het moment dat ik naar bed ga de beslissing of ik de wekker ga zetten of niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan vroeg naar bed voor de race van morgenvroeg?
Jada doet het niet voor nada.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
JeetjeJa die zag haar erfenis en royalties al in rook opgaan natuurlijk.
Gewoon lekker uitslapen en 's ochtends gelijk de race aanzetten zonder op internet te gaanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak pas het moment dat ik naar bed ga de beslissing of ik de wekker ga zetten of niet.
Ik heb echt zo'n voorvermoeden dat het eerste wat ik zie als ik om 4:55 de stream open het bericht "Start postponed" isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker uitslapen en 's ochtends gelijk de race aanzetten zonder op internet te gaan
Arrogante nephoerenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:57 schreef Strani het volgende:
Waaom hebben veel jonge Nederlandse vrouwen tegenwoordig een Gooische 'R' zonder uit het Gooi te komen? Jutta Leerdam ook, die komt gewoon uit Zuid-Holland maar wel zo'n Rrrrr.
ik ook niet, kan je ook voor mij gaan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:18 schreef LTVDK het volgende:
Moet eigenlijk nog naar de Ikea, maar niet echt zin in
Ohquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vers brood van de bakker met knakworstjes naar binnen gekiept
ik heb vers brood gehaald, en hamkaasbroodjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vers brood van de bakker met knakworstjes naar binnen gekiept
Doen we hier niet aanquote:
Oké dat wil ik wel eens zienquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doen we hier niet aan
We inhaleren het voer gewoon, scheelt ook weer afwas
Efficiency is alles, Strani!
Dat vind ik een beetje raar.quote:
Is het ook wel. Maar wanneer kan jij?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje raar.
Oke, wat is dit nou weer?quote:Gerookte boerenkool met witte bonenpuree,
walnoten en boerenkoolpesto VEGAN
osdorp posse had het er 30 jaar geleden al over, het volkse wordt als laag gezienquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:57 schreef Strani het volgende:
Waaom hebben veel jonge Nederlandse vrouwen tegenwoordig een Gooische 'R' zonder uit het Gooi te komen? Jutta Leerdam ook, die komt gewoon uit Zuid-Holland maar wel zo'n Rrrrr.
Even naar Spanje vliegen ookquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het ook wel. Maar wanneer kan jij?
Echt hequote:
Hier schijnt altijd de zon! Schijnt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even naar Spanje vliegen ook
Ja, behalve die 2 weken waar jij blijkbaar een hallucinatie hadquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier schijnt altijd de zon! Schijnt.
Een misdaad tegen de mensheidquote:
Ik ga de politie bellen.quote:
verkeerde dimmquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:28 schreef Karzai het volgende:
Hoewel @:ditismijnmening ook wel in die categorie valt
Dimmy past ook wel achter de ramen zeg je?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:28 schreef Karzai het volgende:
Hoewel @:datismijnmening ook wel in die categorie valt
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:28 schreef Karzai het volgende:
Hoewel @:datismijnmening ook wel in die categorie valt
Misschien zit er een grassprietje in z'n neus vastquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:34 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij heeft één van de schapen hooikoorts, die staat steeds te niezen
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet altijd lachen als ik jouw UI zie
Ook nog niet zoveel, 9.861quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
8.253
@:LTVDK kom er maar in met je verpletterende aantal stapjes.
Drie uur bij de kapper zittenquote:
Minimaal, want het oog wil ook wat.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog niet zoveel, 9.861Maar moet straks nog de Ikea rondlopen, dus dan zit ik wel op 30.000
Nou ja, zeggen dat iemand wel achter de ramen past omdat ze met haar uiterlijk bezig is, is wellicht wat overdreven hèquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:39 schreef Karzai het volgende:
Hmm iedereen draagt haar blijkbaar op handen, zij heeft wel leuke humor.
Ja eerst maar kijken of ze in de godin passenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minimaal, want het oog wil ook wat.
Succes voor straks, met je 2 matrassen.
OP de godin dan maar?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eerst maar kijken of ze in de godin passen
Anders gewoon op het dak bindenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eerst maar kijken of ze in de godin passen
ik overdrijf graagquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, zeggen dat iemand wel achter de ramen past omdat ze met haar uiterlijk bezig is, is wellicht wat overdreven hè
Ik zie nu echt zo'n mr. Bean tafreel voor mequote:
Heb ze al gevouwen en met een spanband vastgebondenquote:
Volgens mij is dat verboden, plus lijkt me ook niet heel veiligquote:
Ga je gezellig samen met Flesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:44 schreef Karzai het volgende:
okay begin weer uit mijn nek te leuteren, tijd om een stukje te gaan lopen
Wel je bonnetje meenemen hequote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ze al gevouwen en met een spanband vastgebonden
Oh echt? Of alleen als je geen dakdrager hebt?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is dat verboden, plus lijkt me ook niet heel veilig
Gewoon de Ikea family pas laten scannenquote:
Geen idee, ook weinig zin om het uit te proberenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh echt? Of alleen als je geen dakdrager hebt?
Ja, ook goedquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de Ikea family pas laten scannen
Allemaal kattenharen eropquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even een paar straatkatten op laten spelen, en dan terugbrengen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:34 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij heeft één van de schapen hooikoorts, die staat steeds te niezen
Vind het echt knap, maar ik zou denk ik binnen 1 nanoseconde uitcheckenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Nee is helemaal niet gebruikt! Wie denk je wel niet dat je bent klantenservicemaisje!"
Geen koffietentje in de buurt oid ?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben twee uur te vroeg klaarWil ergens werken maar weet niet waar.. Loetje is daar niet echt de plek voor
Neen, maar bieb is open zie ik!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen koffietentje in de buurt oid ?
Thuiswerkenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben twee uur te vroeg klaarWil ergens werken maar weet niet waar.. Loetje is daar niet echt de plek voor
Bieb is ook wel een goede keuzequote:
Die wind maakt het koud.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso is het veel en veel te koud om lekker te lopen buiten
Ja waar het door komt komt het door maar ik vind het niksquote:
Ik heb mijn jas open want ik heb het warmquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso is het veel en veel te koud om lekker te lopen buiten
Daarom zeg ik altijd dat ik 29 benquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:19 schreef Crack_ het volgende:
Ben vandaag volgens mij vijf keer uitgelachen dat ik 32 ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
Ja, maar jij loopt ook 100.000.000 mljoen miljard stapjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb mijn jas open want ik heb het warm
"Oh laten we chili maken"quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
De kruidenla is weer netjes![]()
Komijn zaad was de winnaar met 4x aanwezig.
`Nou dan is er iets niet goed met jequote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij bent ook heetquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
De kruidenla is weer netjes![]()
Komijn zaad was de winnaar met 4x aanwezig.
15000 pas tot nu toequote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar jij loopt ook 100.000.000 mljoen miljard stapjes.
“Vorige keer was die bijna op”quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
"Oh laten we chili maken"
In de supermarkt
"Hebben we nog komijnzaad?"
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij bent ook heet
[..]hoe heb jij je kruiden opgeborgen?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daarom zeg ik altijd dat ik 29 benWelke leeftijd denk je dat de meeste jou schatten? Ik weet het eigenlijk echt niet, ligt ook aan de settingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Oooooh, die verstegen potjes. Is dát de bedoeling, dat ze liggen?!!?!?! Ik vond die vorm al zo debiel want het kost me zoveel ruimte, maar bij mij staan zequote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan nog wat in een kastje
Bij mij liggen ze, anders gaat de la niet dicht.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooooh, die verstegen potjes. Is dát de bedoeling, dat ze liggen?!!?!?! Ik vond die vorm al zo debiel want het kost me zoveel ruimte, maar bij mij staan ze
Ja, dat is wel handig.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Tompoucen waren op.
Het boekenweekessay was op.
Wat een dag.
Ik wilde dinsdag naar de boekwinkel gaan. Dan is het boekenweekgeschenk vast ook op.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Tompoucen waren op.
Het boekenweekessay was op.
Wat een dag.
Ah fan van de Librije zo te zienquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan nog wat in een kastje
rood of witquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:36 schreef UitStraling het volgende:
Even uitpuffen met een waintje heur [ afbeelding ]
Sinds de burnout schat iedereen vrij accuraatquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke leeftijd denk je dat de meeste jou schatten? Ik weet het eigenlijk echt niet, ligt ook aan de setting
Ja er is een ziekte uitgebroken in een paar stallenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:39 schreef Recce het volgende:
Oh, de VS hebben een tekort aan eieren. Zielig hoor.
[ afbeelding ]
oestertje erbij of watquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kleur van de nakende lentelucht en het vrolijke gekwetter van de vogeltjes zegt wit.
29?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Sinds de burnout schat iedereen vrij accuraat
Schatje ben je tochquote:
Ja, vogelgriep. Er zijn ook mensen besmet en die hebben hun katten weer besmet. Het gaat dus al van zoogdier op zoogdier.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja er is een ziekte uitgebroken in een paar stallen
Maar ze hebben dat miljoenen kippen per bedrijf
Dus als er 3 omvallen heb je een probleem
Sterven aan een vogelgriepje, dan ben je echt wel een zwak mens.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, vogelgriep. Er zijn ook mensen besmet en die hebben hun katten weer besmet. Het gaat dus al van zoogdier op zoogdier.
Ja, de Spaanse griep (ook een vogelgriep) was maar een griepje, waarbij vooral mensen met een sterke afweer het loodje lieten omdat ze dood gingen aan de te heftige reactie van hun eigen immuunsysteem.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sterven aan een vogelgriepje, dan ben je echt wel een zwak mens.
Je weet toch dat hij een superieur mensch is?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de Spaanse griep (ook een vogelgriep) was maar een griepje, waarbij vooral mensen met een sterke afweer het loodje lieten omdat ze dood gingen aan de te heftige reactie van hun eigen immuunsysteem.
Als hij straks één van de eerste slachtoffers is, weten we dat-ie een oersterke Brabander was.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je weet toch dat hij een superieur maandag mensch is?
over wie heb je het nu?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:54 schreef UitStraling het volgende:
Als je te bang bent leef je maar voor een paar procentjes beste mensen.
Schuld van Biden. Voor het ruimen van al die zieke kippen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:39 schreef Recce het volgende:
Oh, de VS hebben een tekort aan eieren. Zielig hoor.
[ afbeelding ]
De lammetjes ookquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:11 schreef Karzai het volgende:
in het gezapige brabant is alles nog pais en vree en zingt guus meeuwis zijn vrolijke liedjes
terwijl de varkenjes vrolijk knorren in de megastallen voor ze het slachthuis ingaan
Probleem is dat niet alleen de zieke kippen geruimd werden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schuld van Biden. Voor het ruimen van al die zieke kippen.
goeie combiquote:
Uiteindelijk is alles natuurlijk de schuld van de Rabobank.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schuld van Biden. Voor het ruimen van al die zieke kippen.
Zie je, jullie leren het welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gooit zuurkool en chorizo in zijn glas melk.
Dit is niet Erben, begrijp ik? Dacht eerst dat je nieuws van 20 jaar geleden plaatste.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:24 schreef Strani het volgende:
"Wennemars stunt met WK-zege 1.000 m" < als je even een paar jaar het schaatsen niet zo gevolgd hebt komt dit inderdaad over als een vrij unieke verrassing.
precies wat hij na de < bedoeltquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is niet Erben, begrijp ik? Dacht eerst dat je nieuws van 20 jaar geleden plaatste.
Klopt jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is niet Erben, begrijp ik? Dacht eerst dat je nieuws van 20 jaar geleden plaatste.
quote:Zijn vader Erben pakte deze wereldtitel 22 jaar geleden ook. Met betraande ogen verscheen die ook voor de camera van NOS. ,,Dit is te veel voor mij op dit moment", zei hij. ,,Echt heel mooi. Dit is gewoon Joep. Ik wist dat hij hard kon schaatsen, maar dit had ik niet verwacht.”
In mijn mini laatje liggen de vaat- en theedoeken etc. Maar dat is ook niet handig.. ik ga eens uitproberen of het handiger is om hier ook kruiden neer te leggenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mij liggen ze, anders gaat de la niet dicht.
ohquote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Sinds de burnout schat iedereen vrij accuraat
Ben 38, scheelt niet zo heel veel dusquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik word over een kleine twee weken 44. En jij? Mag per DM hoor
We zouden elkaar wellicht net wel of niet zijn misgelopen op de middelbare school!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben 38, scheelt niet zo heel veel dus
Oh dan lijkt het verschil ineens heel groot, als ik een brugpieper was terwijl jij in de 5e/6e zatquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:37 schreef Strani het volgende:
[..]
We zouden elkaar wellicht net wel of niet zijn misgelopen op de middelbare school!
Voor jou was ik wel een paar keer blijven zitten hoor!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dan lijkt het verschil ineens heel groot, als ik een brugpieper was terwijl jij in de 5e/6e zat
Awwwquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor jou was ik wel een paar keer blijven zitten hoor!
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder bloedvlekken?
@:bitterbal
Daarvoor moest ik nog wel eens legitimeren voor alcoholquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:47 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal weet je zeker dat je daar niet ergens in de klantenservice of bediening wil werken? Die verhalen waren zo mooi
hagenees maar sinds 4 jaar rotterdammer in thailandquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:43 schreef Strani het volgende:
Waar komen jullie eigenlijk vandaan (voor degenen die dat willen vertellen) ?
Ik geboren Haarlemmer, maar met 1 jaar al bij Ermelo op de Veluwe gaan wonen en daar opgegroeid. Met 17 jaar naar Spanje verhuisd.
Je bent voor Thailand speciaal Rotterdammer geworden?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hagenees maar sinds 4 jaar rotterdammer in thailand
Echt? Damnquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daarvoor moest ik nog wel eens legitimeren voor alcohol
Nou is een doos flugel lopen natuurlijk altijd verdacht gedrag
Ah dat is niet veel verhuisd, maar wel intense omschakelingenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:43 schreef Strani het volgende:
Ik geboren Haarlemmer, maar met 1 jaar al bij Ermelo op de Veluwe gaan wonen en daar opgegroeid. Met 17 jaar naar Spanje verhuisd.
Nee ben een paar jaar geleden naar rotterdam verhuisd maar ga nu weer naar den haag verhuizen :pquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent voor Thailand speciaal Rotterdammer geworden?
Haha ja nou ja in Ermelo wel in twee verschillende huizen gewoond en hier in Spanje inmiddels in vier, ook wel op wat afstand van elkaar. En dan nog een paar jaar heen-en-weer gependeld tussen Colombia en Spanje.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Damn
[..]
Ah dat is niet veel verhuisd, maar wel intense omschakelingen![]()
Veldhoven tot 1 jaar > Valkenswaard tot 18 jaar > Den Haag voor studie en daar woon ik nu nog steeds
24500 en moet nog minimaal 6 kmquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer. 8088 stappie, schoentjes uit. De groeten ermee
Godver. Daar ben ik geboren. Komt wel dichtbij nu allemaal.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:43 schreef Strani het volgende:
RIPquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
24500 en moet nog minimaal 6 km
En dan nog uitzoeken hoe ik thuis kom
Ohhhh, en dat scheelt. En colombia benoem je niet?! Dat lijkt me ook best een ervaringquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja nou ja in Ermelo wel in twee verschillende huizen gewoond en hier in Spanje inmiddels in vier, ook wel op wat afstand van elkaar. En dan nog een paar jaar heen-en-weer gependeld tussen Colombia en Spanje.
Leuke stad hoor, Den Haag
Oh joh echtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver. Daar ben ik geboren. Komt wel dichtbij nu allemaal.
Haha ja dat was het ook wel. Ik woonde in de hoofdstad, Bogotá. Acht miljoen mensen. Chaosquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhh, en dat scheelt. En colombia benoem je niet?! Dat lijkt me ook best een ervaring
Nee dat niet, toen ik 3 was zijn we naar Putten verhuisd en kort daarna naar Brabant. na 20 jaar naar Utrecht voor studie en nu woon ik in Deventer. Dusjah waar ik vandaan kom? Kies maar watquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh joh echtMaar ook opgegroeid in de zin dat je er herinneringen aan hebt?
Emmenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:43 schreef Strani het volgende:
hoe ben je daar terecht gekomen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja dat was het ook wel. Ik woonde in de hoofdstad, Bogotá. Acht miljoen mensen. Chaos
Ah okéquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet, toen ik 3 was zijn we naar Putten verhuisd en kort daarna naar Brabant. na 20 jaar naar Utrecht voor studie en nu woon ik in Deventer. Dusjah waar ik vandaan kom? Kies maar wat
Mijn inmiddels ex kwam daar vandaan. Dus we deden een paar jaar de zomers hier in Spanje en dan de (Europese) winters in Colombia.quote:
Ik kom nergens echt vandaan, heb in Nederland in het noorden, oosten, zuiden en westen gewoond. En meer dan 20x verhuisd in m'n leven. Ben er nu wel klaar meequote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:43 schreef Strani het volgende:
Dat snap ik! Is toch fijn als je je ergens écht thuis voelt met een plek voor jezelf en eventueel een mooi sociaal netwerk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kom nergens echt vandaan, heb in Nederland in het noorden, oosten, zuiden en westen gewoond. En meer dan 20x verhuisd in m'n leven. Ben er nu wel klaar mee
Ik gok dat je schoonmaken bedoeltquote:
puntenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik gok dat je schoonmaken bedoelt
Tenzij je er doperwten van maakt
Wil daar ook wel eens heen .quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:50 schreef Karzai het volgende:
ik hoor best goede verhalen over colombia hoor van mensen die daar zijn geweest
op tijd op bed, een een tijdige wekkerquote:
dat zijn stevige stapjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Helemaal zand
Ja wat jij wil.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
een theater voorstelling bioscoop of concert bedoel je of gewoon de kroeg in
*Abonneert op leuke zand of natuurfeitjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:38 schreef Karzai het volgende:
Het exacte aantal zandkorrels in de wereld bepalen is helaas niet mogelijk, maar wetenschappers hebben schattingen gemaakt. Een team van onderzoekers van de Universiteit van Hawaï schatte ooit dat er ongeveer 7,5 triljard zandkorrels zijn op de stranden van de aarde. Dat is geschreven als een 7 met 18 nullen erachter: 7.500.000.000.000.000.000! En dit omvat alleen de stranden, dus niet de woestijnen of de zeebodems, waar nog veel meer zand te vinden is.
Ze baseerden hun schatting op de totale oppervlakte van stranden en een gemiddelde dikte van het zand, maar het blijft natuurlijk een benadering. Fascinerend, toch? Wil je nog meer weten over zand of de natuur?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:31 schreef LTVDK het volgende:
De Ikea op een zaterdagmiddag weer overleefd
Jaquote:
Omdat ik nog steeds matrassen moest terugbrengenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:40 schreef essnhills het volgende:
Ik bedoel niet bet overleven, maar het naar de Ikea op zaterdagmiddag
Jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:43 schreef Karzai het volgende:
ja jij zit natuurlijk ook de hele week alleen thuis, ik besef mij dat nog niet goed
okay heb je toch nog wat aanspraak in het weekend fijn is datquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar ze heeft me net weer bij mijn ouders thuis afgezet
Zaten er wel voldoende haren en ondefinieerbare vlekken op?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds matrassen moest terugbrengen
Jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay heb je toch nog wat aanspraak in het weekend fijn is dat
Nee ze waren gewoon nog netjes schoon, en had al van die plastic zakken voor matrassen er omheen dus dat was zo geregeldquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zaten er wel voldoende haren en ondefinieerbare vlekken op?
En heb je wel die medewerkers glazig staan aankijken toen je ze in een hoes moest stoppen?
Dat was geloof ik protocol bij @:bitterbal
Tsssk tsssskquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze waren gewoon nog netjes schoon, en had al van die plastic zakken voor matrassen er omheen dus dat was zo geregeld
wat saaiquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze waren gewoon nog netjes schoon, en had al van die plastic zakken voor matrassen er omheen dus dat was zo geregeld
Echt he, beetje vantevoren zorgen dat alles in orde isquote:
Dan is er tenminste nog iets leuksquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
je blijft nog altijd leuke grapjes maken ondanks alles
Nee alleen nog even als een echte Hollander gevraagd of ik de korting op de Besta kastjes die ik een paar maanden geleden had gekocht nog met terugwerkende kracht kon krijgen. Dat kon niet en toen ben ik met een vriendelijke groet vertrokkenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tsssk tssssk
Was je dan tenminste wel super onvriendelijk en ongeduldig tegen de medewerkers?
pfffffff jij bent geen echte IKEA klantquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee alleen nog even als een echte Hollander gevraagd of ik de korting op de Besta kastjes die ik een paar maanden geleden had gekocht nog met terugwerkende kracht kon krijgen. Dat kon niet en toen ben ik met een vriendelijke groet vertrokken
Jeez.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
24500 en moet nog minimaal 6 km
Lopend?quote:En dan nog uitzoeken hoe ik thuis kom
lekker bezigquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nog 1 zeester en de kwal/octopus in het midden maken.
Heb al 2 zeesterren, 3 tropische vissen en 3 zeepaardjes
Ja dat was je kans geweest om alsnog een onredelijke klant te zijn. Toen had je moeten gaan gillen om een managerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee alleen nog even als een echte Hollander gevraagd of ik de korting op de Besta kastjes die ik een paar maanden geleden had gekocht nog met terugwerkende kracht kon krijgen. Dat kon niet en toen ben ik met een vriendelijke groet vertrokken
Babyshower is volgend weekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |