Herkenbaarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ooit wel eens bedacht om een Indiër te verzinnen en geld gewoon naar mezelf over te maken.
Nee nog niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek je soms ook een strak truitje aan om de telefoon op te nemen, "Goedemorgen met Lospedrosa's klusbedrijf, wat kan ik allemaal voor u doen hihi?"
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ooit wel eens bedacht om een Indiër te verzinnen en geld gewoon naar mezelf over te maken.
Je weet dat wolven vrijwel nooit mensen aanvallen he. Lees je even in.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt ook geen zak van wat de experts zeggen. Fietste een minuut of 3 samen met een wolf in Kroatië vorig jaar en hier zag ik er een voor me oversteken.
Maar dat ze schuw zijn, nee.
Gewoon je vriendin inzetten tochquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Daarvoor zie ik nog wel ruimte voor een leuke blonde deerne.
Waar zeg ik dat ze aanvallen dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Je weet dat wolven vrijwel nooit mensen aanvallen he. Lees je even in.
Misschien maar eerst in Foqueville zoeken voordat je het aan de buitenwereld vermeld dat je op zoek bentquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee nog niet.
Nooit aan beginnen, kost je omzet (zeker als je mannelijk personeel hebt), kun je beter gewoon een lelijke Fok!plork achter de balie zetten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee nog niet.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit aan beginnen, kost je omzet (zeker als je mannelijk personeel hebt), kun je beter gewoon een lelijke Fok!plork achter de balie zetten.
Nou, keuze genoeg dan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit aan beginnen, kost je omzet (zeker als je mannelijk personeel hebt), kun je beter gewoon een lelijke Fok!plork achter de balie zetten.
hier niet hoor, bonus komt in decemberquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is het overal bonus maandHier was het resultaat 150%, niet slecht.
Wat boeit het dan als je er 1 ziet lopen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ze aanvallen dan?
Volgens mij zijn ze gewoon niet heel erg geïnteresseerd in mensen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt ook geen zak van wat de experts zeggen. Fietste een minuut of 3 samen met een wolf in Kroatië vorig jaar en hier zag ik er een voor me oversteken.
Maar dat ze schuw zijn, nee.
Soort omgekeerde bangalijstquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met een top 10.
Oeh wat voor restaurant?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gamen en vanavond uit eten.
Ik zeg dat niet schuw zijn, itt wat de 100 experts in Nl altijd verkondigenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat boeit het dan als je er 1 ziet lopen?
Dit is wel met een Italiaan als eigenaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
een echte of zo'een met een turk als eigenaar
RAI UNO was vroeger populair bij sommige van mijn collega's, stond er onder de interne mails altijd "don't wear tight jeans please, thank you"quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Berlusconi hield zich niet aan de “geen mooie wijven in je team” regel.
https://www.dailymail.co.(...)-caught-wiretap.html
Hij kwam weleens bij jullie langs?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
RAI UNO was vroeger populair bij sommige van mijn collega's, stond er onder de interne mails altijd "don't wear tight jeans please, thank you"
lekkerrr theekranzzenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:34 schreef Ama het volgende:
Geen tuinstoelen meer maar wel een vriendin vanmiddag spontaan even op visite nu ik toch tijd heb.
Meneer Uno.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hij kwam weleens bij jullie langs?
Iets teveel Monica Belluci's.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hij kwam weleens bij jullie langs?
bruine spuitbus kopen en overal kringen maken zodat het op mode lijkt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:40 schreef UitStraling het volgende:
Kan me nog een Brit heugen, die was net terug uit Milaan, stond daar buiten mee te ouwehoeren in het zonnetje, hij in zijn overdreven Italiaanse witte flapperbroek, hij moest daarna spreken voor een fors gezelschap, draait hij zich om is zijn hele broek bruin gescheten aan de achterkant, ben ik erbij gaan zitten in de zaal.
Echt.. wat staat hier weer allemaal?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:40 schreef UitStraling het volgende:
Kan me nog een Brit heugen, die was net terug uit Milaan, stond daar buiten mee te ouwehoeren in het zonnetje, hij in zijn overdreven Italiaanse witte flapperbroek, hij moest daarna spreken voor een fors gezelschap, draait hij zich om is zijn hele broek bruin gescheten aan de achterkant, ben ik erbij gaan zitten in de zaal.
Hee dit verhaal hebben we al eerder gehoordquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:40 schreef UitStraling het volgende:
UitStraling in GC / [KSC #11906] met een luchtjequote:Op maandag 28 september 2020 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ooit een Italiaanse collega die me nogal tegenstond, hoge pief bij RAI UNO en helemaal dol op de (ik moet toegeven mooie) vrouwen daar, rape centre of the world, hij hield nogal van een whisky, heb hem een keer ladderzat gevoerd een avond voor een belangrijke presentatie van hem en zoals zoveel Italianen hield hij van witte flapperbroeken, echter had hij deze compleet vol gescheten door de whisky en heb ik het zo maar gelaten, ik ben achterin de zaal gaan zitten met een grote glimlach.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dit verhaal hebben we al eerder gehoord
[..]
UitStraling in GC / [KSC #11906] met een luchtje
Je eigen verzinsels onthouden van al die jaren is ook lastig.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dit verhaal hebben we al eerder gehoord
[..]
UitStraling in GC / [KSC #11906] met een luchtje
eet smakelijk!quote:
quote:
Ook gratis chocoladereep bij de Kruidvat gehaald.quote:
lekkere ouwe snoepert!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ook gratis chocoladereep bij de Kruidvat gehaald.
Ik vergeet dit soort dingen altijd. Had wel gratis reep Milka bij Jumbo maar daar kom ik toch al bijna dagelijks.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ook gratis chocoladereep bij de Kruidvat gehaald.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens de keukenkastjes opruimen. Eens kijken hoeveel extra potjes komijnzaad ik nog heb verzameld.
Ging vorige week ofzo de voorraadkast weer eens bij langs. De helft was echt zwaar over datum.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens de keukenkastjes opruimen. Eens kijken hoeveel extra potjes komijnzaad ik nog heb verzameld.
Komijnzaad is echt een blinde vlek hierquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik heb uiteindelijk altijd veel dingen dubbel, en andere kruiden helemaal niet (meer).
Pa en ik gaan straks maccie eten. Ook daar kan ik iets gratis uitzoeken..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vergeet dit soort dingen altijd. Had wel gratis reep Milka bij Jumbo maar daar kom ik toch al bijna dagelijks.
Wat leuk, roodballetjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb ondertussen de lunch bijna klaar![]()
[ afbeelding ]
Dat ziet er goed uitquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
mede daarom zijn mijn kastjes altijd bijna leegquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ging vorige week ofzo de voorraadkast weer eens bij langs. De helft was echt zwaar over datum.Zo zonde eigenlijk.
Wat isber zo belangrijk dat het naar de VS moetquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, pakketje is op de post en op weg naar Amerika.![]()
![]()
![]()
De man achter de balie: ja ik hoop wel dat het pakketje mee mag met het vliegtuig, als het met de boot mee moet dan moet je weken wachten.
Uhm oke.![]()
Wat een exercitie zegMaar missie geslaagd
Waarom zou het niet met het vliegtuig mee mogen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
De man achter de balie: ja ik hoop wel dat het pakketje mee mag met het vliegtuig, als het met de boot mee moet dan moet je weken wachten.
Uhm oke.![]()
Zal wel badwater zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat isber zo belangrijk dat het naar de VS moet
Hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pa en ik gaan straks maccie eten. Ook daar kan ik iets gratis uitzoeken..
Wattenschijfjes blaassteen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat isber zo belangrijk dat het naar de VS moet
Ja, dat weet ik ook niet, denk dat die man gewoon een praatje wilde makenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou het niet met het vliegtuig mee mogen?
heb je daar dan zo'n app van?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pa en ik gaan straks maccie eten. Ook daar kan ik iets gratis uitzoeken..
Ik was net ook ff T ZZquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
3e bak (verse gember) thee dan maar
Stay hydrated!
@:nizno
T ZZ
Wel verzekerd verzonden?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Uhm oke.![]()
10 kilo lekkende lipo batterijen. Pleurt er straks wëér een vliegtuig uit de lucht daar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou het niet met het vliegtuig mee mogen?
Heb je caviapoep naar het witte huis verstuurd?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Uhm oke.![]()
Nee, dus als dit mislukt, dan moet Wattenschijfje nog even een blaassteen producerenquote:
doe ik ook geregeldquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Straks maar even met een grote AH tas naar de Hoogvliet. Gewoon omdat het kan.
Nee.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je caviapoep naar het witte huis verstuurd?
Waarom niet?quote:
Wat rebelsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Waarom wel?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik neem altijd een Lidl tas mee naar de Dekamarkt en AHquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik neem altijd een Lidl tas mee naar de Dekamarkt en AH
Als ik naar de Lidl ga neem ik mijn Deenshopper mee
quote:
quote:
Ruige jongen ben je toch ook hequote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Tukje doen?quote:
Ho ho hoquote:
lekker hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ja #M4GAquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ho ho ho
Jullie weten helemaal niets
quote:
hmm anders een emmertje water uit de gracht vissenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:16 schreef Nattekat het volgende:
En weer 3L water erbij, ik kan nu 2 dagen overleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |