Ging vorige week ofzo de voorraadkast weer eens bij langs. De helft was echt zwaar over datum.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens de keukenkastjes opruimen. Eens kijken hoeveel extra potjes komijnzaad ik nog heb verzameld.
Komijnzaad is echt een blinde vlek hierquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik heb uiteindelijk altijd veel dingen dubbel, en andere kruiden helemaal niet (meer).
Pa en ik gaan straks maccie eten. Ook daar kan ik iets gratis uitzoeken..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vergeet dit soort dingen altijd. Had wel gratis reep Milka bij Jumbo maar daar kom ik toch al bijna dagelijks.
Wat leuk, roodballetjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb ondertussen de lunch bijna klaar![]()
[ afbeelding ]
Dat ziet er goed uitquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb ondertussen de lunch bijna klaar![]()
[ afbeelding ]
mede daarom zijn mijn kastjes altijd bijna leegquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ging vorige week ofzo de voorraadkast weer eens bij langs. De helft was echt zwaar over datum.Zo zonde eigenlijk.
Wat isber zo belangrijk dat het naar de VS moetquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, pakketje is op de post en op weg naar Amerika.![]()
![]()
![]()
De man achter de balie: ja ik hoop wel dat het pakketje mee mag met het vliegtuig, als het met de boot mee moet dan moet je weken wachten.
Uhm oke.![]()
Wat een exercitie zegMaar missie geslaagd
Waarom zou het niet met het vliegtuig mee mogen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
De man achter de balie: ja ik hoop wel dat het pakketje mee mag met het vliegtuig, als het met de boot mee moet dan moet je weken wachten.
Uhm oke.![]()
Zal wel badwater zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat isber zo belangrijk dat het naar de VS moet
Hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pa en ik gaan straks maccie eten. Ook daar kan ik iets gratis uitzoeken..
Wattenschijfjes blaassteen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat isber zo belangrijk dat het naar de VS moet
Ja, dat weet ik ook niet, denk dat die man gewoon een praatje wilde makenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou het niet met het vliegtuig mee mogen?
heb je daar dan zo'n app van?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pa en ik gaan straks maccie eten. Ook daar kan ik iets gratis uitzoeken..
Ik was net ook ff T ZZquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
3e bak (verse gember) thee dan maar
Stay hydrated!
@:nizno
T ZZ
Wel verzekerd verzonden?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Uhm oke.![]()
10 kilo lekkende lipo batterijen. Pleurt er straks wëér een vliegtuig uit de lucht daar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou het niet met het vliegtuig mee mogen?
Heb je caviapoep naar het witte huis verstuurd?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Uhm oke.![]()
Nee, dus als dit mislukt, dan moet Wattenschijfje nog even een blaassteen producerenquote:
doe ik ook geregeldquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Straks maar even met een grote AH tas naar de Hoogvliet. Gewoon omdat het kan.
Nee.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je caviapoep naar het witte huis verstuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |