Hee dit verhaal hebben we al eerder gehoordquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:40 schreef UitStraling het volgende:
Kan me nog een Brit heugen, die was net terug uit Milaan, stond daar buiten mee te ouwehoeren in het zonnetje, hij in zijn overdreven Italiaanse witte flapperbroek, hij moest daarna spreken voor een fors gezelschap, draait hij zich om is zijn hele broek bruin gescheten aan de achterkant, ben ik erbij gaan zitten in de zaal.
UitStraling in GC / [KSC #11906] met een luchtjequote:Op maandag 28 september 2020 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ooit een Italiaanse collega die me nogal tegenstond, hoge pief bij RAI UNO en helemaal dol op de (ik moet toegeven mooie) vrouwen daar, rape centre of the world, hij hield nogal van een whisky, heb hem een keer ladderzat gevoerd een avond voor een belangrijke presentatie van hem en zoals zoveel Italianen hield hij van witte flapperbroeken, echter had hij deze compleet vol gescheten door de whisky en heb ik het zo maar gelaten, ik ben achterin de zaal gaan zitten met een grote glimlach.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dit verhaal hebben we al eerder gehoord
[..]
UitStraling in GC / [KSC #11906] met een luchtje
Je eigen verzinsels onthouden van al die jaren is ook lastig.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dit verhaal hebben we al eerder gehoord
[..]
UitStraling in GC / [KSC #11906] met een luchtje
eet smakelijk!quote:
quote:
Ook gratis chocoladereep bij de Kruidvat gehaald.quote:
lekkere ouwe snoepert!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ook gratis chocoladereep bij de Kruidvat gehaald.
Ik vergeet dit soort dingen altijd. Had wel gratis reep Milka bij Jumbo maar daar kom ik toch al bijna dagelijks.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ook gratis chocoladereep bij de Kruidvat gehaald.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens de keukenkastjes opruimen. Eens kijken hoeveel extra potjes komijnzaad ik nog heb verzameld.
Ging vorige week ofzo de voorraadkast weer eens bij langs. De helft was echt zwaar over datum.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens de keukenkastjes opruimen. Eens kijken hoeveel extra potjes komijnzaad ik nog heb verzameld.
Komijnzaad is echt een blinde vlek hierquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik heb uiteindelijk altijd veel dingen dubbel, en andere kruiden helemaal niet (meer).
Pa en ik gaan straks maccie eten. Ook daar kan ik iets gratis uitzoeken..quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vergeet dit soort dingen altijd. Had wel gratis reep Milka bij Jumbo maar daar kom ik toch al bijna dagelijks.
Wat leuk, roodballetjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb ondertussen de lunch bijna klaar![]()
[ afbeelding ]
Dat ziet er goed uitquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb ondertussen de lunch bijna klaar![]()
[ afbeelding ]
mede daarom zijn mijn kastjes altijd bijna leegquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ging vorige week ofzo de voorraadkast weer eens bij langs. De helft was echt zwaar over datum.Zo zonde eigenlijk.
Wat isber zo belangrijk dat het naar de VS moetquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, pakketje is op de post en op weg naar Amerika.![]()
![]()
![]()
De man achter de balie: ja ik hoop wel dat het pakketje mee mag met het vliegtuig, als het met de boot mee moet dan moet je weken wachten.
Uhm oke.![]()
Wat een exercitie zegMaar missie geslaagd
Waarom zou het niet met het vliegtuig mee mogen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
De man achter de balie: ja ik hoop wel dat het pakketje mee mag met het vliegtuig, als het met de boot mee moet dan moet je weken wachten.
Uhm oke.![]()
Zal wel badwater zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat isber zo belangrijk dat het naar de VS moet
Hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pa en ik gaan straks maccie eten. Ook daar kan ik iets gratis uitzoeken..
Wattenschijfjes blaassteen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat isber zo belangrijk dat het naar de VS moet
Ja, dat weet ik ook niet, denk dat die man gewoon een praatje wilde makenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou het niet met het vliegtuig mee mogen?
heb je daar dan zo'n app van?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pa en ik gaan straks maccie eten. Ook daar kan ik iets gratis uitzoeken..
Ik was net ook ff T ZZquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
3e bak (verse gember) thee dan maar
Stay hydrated!
@:nizno
T ZZ
Wel verzekerd verzonden?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Uhm oke.![]()
10 kilo lekkende lipo batterijen. Pleurt er straks wëér een vliegtuig uit de lucht daar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou het niet met het vliegtuig mee mogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |