Ja heel goed. Zulk gedrag mag je niet onbestraft laten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zet hem dan altijd op rodio10 80's als ze even niet kijkt
Klinkt echt fantastischquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
JeetjeNee dat wist ik niet. Wat erg.
Ik wou net zeggen, dat is een Bassie & Adriaan klassiekertjequote:
Heb jij in Spanje ook paaseitjes?quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik niet meer terug kom posten, dan ben ik opgegeten door de watermeter
Goed nieuws voor jequote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja heel goed. Zulk gedrag mag je niet onbestraft laten.
quote:Hits van gevallen Marco Borsato krijgen nieuw leven dankzij dochter: Jada zingt zijn liedjes in het land
De muziek van Marco Borsato (58) blijkt voort te leven via zijn dochter. De gevallen artiest treedt zelf al jaren niet meer op, maar Jada Borsato (22) verscheen vrijdagavond bij een restaurant in Den Bosch en bracht allerlei hits van hem ten gehore. Die werden ogenschijnlijk goed ontvangen.
https://www.ad.nl/show/hi(...)n-het-land~a824933f/
Wel in de internationale winkels maar ik zag laatst dat ze allejezus duur zijn gewordenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij in Spanje ook paaseitjes?
Surinamekade in Amsterdam: -47cm NAP. Laat maar weten of je nog meer nodig hebt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:45 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik moet ook nog even de waterstand doorgeven.
en dan vroeg naar bed voor de race van morgenvroeg?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:45 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik moet ook nog even de waterstand doorgeven.
Ik heb de stand in Buitenhuizen en Gouda nodig.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Surinamekade in Amsterdam: -47cm NAP. Laat maar weten of je nog meer nodig hebt.
Gouda, -27cm NAP. Bij de Gouda Brug gemeten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de stand in Buitenhuizen en Gouda nodig.
Ik maak pas het moment dat ik naar bed ga de beslissing of ik de wekker ga zetten of niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan vroeg naar bed voor de race van morgenvroeg?
Jada doet het niet voor nada.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
JeetjeJa die zag haar erfenis en royalties al in rook opgaan natuurlijk.
Gewoon lekker uitslapen en 's ochtends gelijk de race aanzetten zonder op internet te gaanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak pas het moment dat ik naar bed ga de beslissing of ik de wekker ga zetten of niet.
Ik heb echt zo'n voorvermoeden dat het eerste wat ik zie als ik om 4:55 de stream open het bericht "Start postponed" isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker uitslapen en 's ochtends gelijk de race aanzetten zonder op internet te gaan
Arrogante nephoerenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:57 schreef Strani het volgende:
Waaom hebben veel jonge Nederlandse vrouwen tegenwoordig een Gooische 'R' zonder uit het Gooi te komen? Jutta Leerdam ook, die komt gewoon uit Zuid-Holland maar wel zo'n Rrrrr.
ik ook niet, kan je ook voor mij gaan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:18 schreef LTVDK het volgende:
Moet eigenlijk nog naar de Ikea, maar niet echt zin in
Ohquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vers brood van de bakker met knakworstjes naar binnen gekiept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |