Ik maak pas het moment dat ik naar bed ga de beslissing of ik de wekker ga zetten of niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan vroeg naar bed voor de race van morgenvroeg?
Jada doet het niet voor nada.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
JeetjeJa die zag haar erfenis en royalties al in rook opgaan natuurlijk.
Gewoon lekker uitslapen en 's ochtends gelijk de race aanzetten zonder op internet te gaanquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak pas het moment dat ik naar bed ga de beslissing of ik de wekker ga zetten of niet.
Ik heb echt zo'n voorvermoeden dat het eerste wat ik zie als ik om 4:55 de stream open het bericht "Start postponed" isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker uitslapen en 's ochtends gelijk de race aanzetten zonder op internet te gaan
Arrogante nephoerenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:57 schreef Strani het volgende:
Waaom hebben veel jonge Nederlandse vrouwen tegenwoordig een Gooische 'R' zonder uit het Gooi te komen? Jutta Leerdam ook, die komt gewoon uit Zuid-Holland maar wel zo'n Rrrrr.
ik ook niet, kan je ook voor mij gaan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:18 schreef LTVDK het volgende:
Moet eigenlijk nog naar de Ikea, maar niet echt zin in
Ohquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vers brood van de bakker met knakworstjes naar binnen gekiept
ik heb vers brood gehaald, en hamkaasbroodjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vers brood van de bakker met knakworstjes naar binnen gekiept
Doen we hier niet aanquote:
Oké dat wil ik wel eens zienquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doen we hier niet aan
We inhaleren het voer gewoon, scheelt ook weer afwas
Efficiency is alles, Strani!
Dat vind ik een beetje raar.quote:
Is het ook wel. Maar wanneer kan jij?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje raar.
Oke, wat is dit nou weer?quote:Gerookte boerenkool met witte bonenpuree,
walnoten en boerenkoolpesto VEGAN
osdorp posse had het er 30 jaar geleden al over, het volkse wordt als laag gezienquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:57 schreef Strani het volgende:
Waaom hebben veel jonge Nederlandse vrouwen tegenwoordig een Gooische 'R' zonder uit het Gooi te komen? Jutta Leerdam ook, die komt gewoon uit Zuid-Holland maar wel zo'n Rrrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |