ik heb vers brood gehaald, en hamkaasbroodjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vers brood van de bakker met knakworstjes naar binnen gekiept
Doen we hier niet aanquote:
Oké dat wil ik wel eens zienquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doen we hier niet aan
We inhaleren het voer gewoon, scheelt ook weer afwas
Efficiency is alles, Strani!
Dat vind ik een beetje raar.quote:
Is het ook wel. Maar wanneer kan jij?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje raar.
Oke, wat is dit nou weer?quote:Gerookte boerenkool met witte bonenpuree,
walnoten en boerenkoolpesto VEGAN
osdorp posse had het er 30 jaar geleden al over, het volkse wordt als laag gezienquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:57 schreef Strani het volgende:
Waaom hebben veel jonge Nederlandse vrouwen tegenwoordig een Gooische 'R' zonder uit het Gooi te komen? Jutta Leerdam ook, die komt gewoon uit Zuid-Holland maar wel zo'n Rrrrr.
Even naar Spanje vliegen ookquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het ook wel. Maar wanneer kan jij?
Echt hequote:
Hier schijnt altijd de zon! Schijnt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even naar Spanje vliegen ook
Ja, behalve die 2 weken waar jij blijkbaar een hallucinatie hadquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier schijnt altijd de zon! Schijnt.
Een misdaad tegen de mensheidquote:
Ik ga de politie bellen.quote:
verkeerde dimmquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:28 schreef Karzai het volgende:
Hoewel @:ditismijnmening ook wel in die categorie valt
Dimmy past ook wel achter de ramen zeg je?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:28 schreef Karzai het volgende:
Hoewel @:datismijnmening ook wel in die categorie valt
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:28 schreef Karzai het volgende:
Hoewel @:datismijnmening ook wel in die categorie valt
Misschien zit er een grassprietje in z'n neus vastquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:34 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij heeft één van de schapen hooikoorts, die staat steeds te niezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |