Ben 38, scheelt niet zo heel veel dusquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik word over een kleine twee weken 44. En jij? Mag per DM hoor
We zouden elkaar wellicht net wel of niet zijn misgelopen op de middelbare school!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben 38, scheelt niet zo heel veel dus
Oh dan lijkt het verschil ineens heel groot, als ik een brugpieper was terwijl jij in de 5e/6e zatquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:37 schreef Strani het volgende:
[..]
We zouden elkaar wellicht net wel of niet zijn misgelopen op de middelbare school!
Voor jou was ik wel een paar keer blijven zitten hoor!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dan lijkt het verschil ineens heel groot, als ik een brugpieper was terwijl jij in de 5e/6e zat
Awwwquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor jou was ik wel een paar keer blijven zitten hoor!
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder bloedvlekken?
@:bitterbal
Daarvoor moest ik nog wel eens legitimeren voor alcoholquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:47 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal weet je zeker dat je daar niet ergens in de klantenservice of bediening wil werken? Die verhalen waren zo mooi
hagenees maar sinds 4 jaar rotterdammer in thailandquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:43 schreef Strani het volgende:
Waar komen jullie eigenlijk vandaan (voor degenen die dat willen vertellen) ?
Ik geboren Haarlemmer, maar met 1 jaar al bij Ermelo op de Veluwe gaan wonen en daar opgegroeid. Met 17 jaar naar Spanje verhuisd.
Je bent voor Thailand speciaal Rotterdammer geworden?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hagenees maar sinds 4 jaar rotterdammer in thailand
Echt? Damnquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daarvoor moest ik nog wel eens legitimeren voor alcohol
Nou is een doos flugel lopen natuurlijk altijd verdacht gedrag
Ah dat is niet veel verhuisd, maar wel intense omschakelingenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:43 schreef Strani het volgende:
Ik geboren Haarlemmer, maar met 1 jaar al bij Ermelo op de Veluwe gaan wonen en daar opgegroeid. Met 17 jaar naar Spanje verhuisd.
Nee ben een paar jaar geleden naar rotterdam verhuisd maar ga nu weer naar den haag verhuizen :pquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent voor Thailand speciaal Rotterdammer geworden?
Haha ja nou ja in Ermelo wel in twee verschillende huizen gewoond en hier in Spanje inmiddels in vier, ook wel op wat afstand van elkaar. En dan nog een paar jaar heen-en-weer gependeld tussen Colombia en Spanje.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Damn
[..]
Ah dat is niet veel verhuisd, maar wel intense omschakelingen![]()
Veldhoven tot 1 jaar > Valkenswaard tot 18 jaar > Den Haag voor studie en daar woon ik nu nog steeds
24500 en moet nog minimaal 6 kmquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ben ik weer. 8088 stappie, schoentjes uit. De groeten ermee
Godver. Daar ben ik geboren. Komt wel dichtbij nu allemaal.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:43 schreef Strani het volgende:
RIPquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
24500 en moet nog minimaal 6 km
En dan nog uitzoeken hoe ik thuis kom
Ohhhh, en dat scheelt. En colombia benoem je niet?! Dat lijkt me ook best een ervaringquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja nou ja in Ermelo wel in twee verschillende huizen gewoond en hier in Spanje inmiddels in vier, ook wel op wat afstand van elkaar. En dan nog een paar jaar heen-en-weer gependeld tussen Colombia en Spanje.
Leuke stad hoor, Den Haag
Oh joh echtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver. Daar ben ik geboren. Komt wel dichtbij nu allemaal.
Haha ja dat was het ook wel. Ik woonde in de hoofdstad, Bogotá. Acht miljoen mensen. Chaosquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhhh, en dat scheelt. En colombia benoem je niet?! Dat lijkt me ook best een ervaring
Nee dat niet, toen ik 3 was zijn we naar Putten verhuisd en kort daarna naar Brabant. na 20 jaar naar Utrecht voor studie en nu woon ik in Deventer. Dusjah waar ik vandaan kom? Kies maar watquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh joh echtMaar ook opgegroeid in de zin dat je er herinneringen aan hebt?
Emmenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:43 schreef Strani het volgende:
hoe ben je daar terecht gekomen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja dat was het ook wel. Ik woonde in de hoofdstad, Bogotá. Acht miljoen mensen. Chaos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |