Ah okéquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet, toen ik 3 was zijn we naar Putten verhuisd en kort daarna naar Brabant. na 20 jaar naar Utrecht voor studie en nu woon ik in Deventer. Dusjah waar ik vandaan kom? Kies maar wat
Mijn inmiddels ex kwam daar vandaan. Dus we deden een paar jaar de zomers hier in Spanje en dan de (Europese) winters in Colombia.quote:
Ik kom nergens echt vandaan, heb in Nederland in het noorden, oosten, zuiden en westen gewoond. En meer dan 20x verhuisd in m'n leven. Ben er nu wel klaar meequote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:43 schreef Strani het volgende:
Waar komen jullie eigenlijk vandaan (voor degenen die dat willen vertellen) ?
Ik geboren Haarlemmer, maar met 1 jaar al bij Ermelo op de Veluwe gaan wonen en daar opgegroeid. Met 17 jaar naar Spanje verhuisd.
Dat snap ik! Is toch fijn als je je ergens écht thuis voelt met een plek voor jezelf en eventueel een mooi sociaal netwerk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kom nergens echt vandaan, heb in Nederland in het noorden, oosten, zuiden en westen gewoond. En meer dan 20x verhuisd in m'n leven. Ben er nu wel klaar mee
Ik gok dat je schoonmaken bedoeltquote:
puntenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik gok dat je schoonmaken bedoelt
Tenzij je er doperwten van maakt
Wil daar ook wel eens heen .quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:50 schreef Karzai het volgende:
ik hoor best goede verhalen over colombia hoor van mensen die daar zijn geweest
op tijd op bed, een een tijdige wekkerquote:
dat zijn stevige stapjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Helemaal zand
Ja wat jij wil.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
een theater voorstelling bioscoop of concert bedoel je of gewoon de kroeg in
*Abonneert op leuke zand of natuurfeitjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:38 schreef Karzai het volgende:
Het exacte aantal zandkorrels in de wereld bepalen is helaas niet mogelijk, maar wetenschappers hebben schattingen gemaakt. Een team van onderzoekers van de Universiteit van Hawaï schatte ooit dat er ongeveer 7,5 triljard zandkorrels zijn op de stranden van de aarde. Dat is geschreven als een 7 met 18 nullen erachter: 7.500.000.000.000.000.000! En dit omvat alleen de stranden, dus niet de woestijnen of de zeebodems, waar nog veel meer zand te vinden is.
Ze baseerden hun schatting op de totale oppervlakte van stranden en een gemiddelde dikte van het zand, maar het blijft natuurlijk een benadering. Fascinerend, toch? Wil je nog meer weten over zand of de natuur?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:31 schreef LTVDK het volgende:
De Ikea op een zaterdagmiddag weer overleefd
Jaquote:
Omdat ik nog steeds matrassen moest terugbrengenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:40 schreef essnhills het volgende:
Ik bedoel niet bet overleven, maar het naar de Ikea op zaterdagmiddag
Jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:43 schreef Karzai het volgende:
ja jij zit natuurlijk ook de hele week alleen thuis, ik besef mij dat nog niet goed
okay heb je toch nog wat aanspraak in het weekend fijn is datquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar ze heeft me net weer bij mijn ouders thuis afgezet
Zaten er wel voldoende haren en ondefinieerbare vlekken op?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds matrassen moest terugbrengen
Jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay heb je toch nog wat aanspraak in het weekend fijn is dat
Nee ze waren gewoon nog netjes schoon, en had al van die plastic zakken voor matrassen er omheen dus dat was zo geregeldquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zaten er wel voldoende haren en ondefinieerbare vlekken op?
En heb je wel die medewerkers glazig staan aankijken toen je ze in een hoes moest stoppen?
Dat was geloof ik protocol bij @:bitterbal
Tsssk tsssskquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze waren gewoon nog netjes schoon, en had al van die plastic zakken voor matrassen er omheen dus dat was zo geregeld
wat saaiquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze waren gewoon nog netjes schoon, en had al van die plastic zakken voor matrassen er omheen dus dat was zo geregeld
Echt he, beetje vantevoren zorgen dat alles in orde isquote:
Dan is er tenminste nog iets leuksquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
je blijft nog altijd leuke grapjes maken ondanks alles
Nee alleen nog even als een echte Hollander gevraagd of ik de korting op de Besta kastjes die ik een paar maanden geleden had gekocht nog met terugwerkende kracht kon krijgen. Dat kon niet en toen ben ik met een vriendelijke groet vertrokkenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tsssk tssssk
Was je dan tenminste wel super onvriendelijk en ongeduldig tegen de medewerkers?
pfffffff jij bent geen echte IKEA klantquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee alleen nog even als een echte Hollander gevraagd of ik de korting op de Besta kastjes die ik een paar maanden geleden had gekocht nog met terugwerkende kracht kon krijgen. Dat kon niet en toen ben ik met een vriendelijke groet vertrokken
Jeez.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
24500 en moet nog minimaal 6 km
Lopend?quote:En dan nog uitzoeken hoe ik thuis kom
lekker bezigquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nog 1 zeester en de kwal/octopus in het midden maken.
Heb al 2 zeesterren, 3 tropische vissen en 3 zeepaardjes
Ja dat was je kans geweest om alsnog een onredelijke klant te zijn. Toen had je moeten gaan gillen om een managerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee alleen nog even als een echte Hollander gevraagd of ik de korting op de Besta kastjes die ik een paar maanden geleden had gekocht nog met terugwerkende kracht kon krijgen. Dat kon niet en toen ben ik met een vriendelijke groet vertrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |