Ah okéquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat niet, toen ik 3 was zijn we naar Putten verhuisd en kort daarna naar Brabant. na 20 jaar naar Utrecht voor studie en nu woon ik in Deventer. Dusjah waar ik vandaan kom? Kies maar wat
Mijn inmiddels ex kwam daar vandaan. Dus we deden een paar jaar de zomers hier in Spanje en dan de (Europese) winters in Colombia.quote:
Ik kom nergens echt vandaan, heb in Nederland in het noorden, oosten, zuiden en westen gewoond. En meer dan 20x verhuisd in m'n leven. Ben er nu wel klaar meequote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:43 schreef Strani het volgende:
Waar komen jullie eigenlijk vandaan (voor degenen die dat willen vertellen) ?
Ik geboren Haarlemmer, maar met 1 jaar al bij Ermelo op de Veluwe gaan wonen en daar opgegroeid. Met 17 jaar naar Spanje verhuisd.
Dat snap ik! Is toch fijn als je je ergens écht thuis voelt met een plek voor jezelf en eventueel een mooi sociaal netwerk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kom nergens echt vandaan, heb in Nederland in het noorden, oosten, zuiden en westen gewoond. En meer dan 20x verhuisd in m'n leven. Ben er nu wel klaar mee
Ik gok dat je schoonmaken bedoeltquote:
puntenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik gok dat je schoonmaken bedoelt
Tenzij je er doperwten van maakt
Wil daar ook wel eens heen .quote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:50 schreef Karzai het volgende:
ik hoor best goede verhalen over colombia hoor van mensen die daar zijn geweest
op tijd op bed, een een tijdige wekkerquote:
dat zijn stevige stapjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Helemaal zand
Ja wat jij wil.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
een theater voorstelling bioscoop of concert bedoel je of gewoon de kroeg in
*Abonneert op leuke zand of natuurfeitjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:38 schreef Karzai het volgende:
Het exacte aantal zandkorrels in de wereld bepalen is helaas niet mogelijk, maar wetenschappers hebben schattingen gemaakt. Een team van onderzoekers van de Universiteit van Hawaï schatte ooit dat er ongeveer 7,5 triljard zandkorrels zijn op de stranden van de aarde. Dat is geschreven als een 7 met 18 nullen erachter: 7.500.000.000.000.000.000! En dit omvat alleen de stranden, dus niet de woestijnen of de zeebodems, waar nog veel meer zand te vinden is.
Ze baseerden hun schatting op de totale oppervlakte van stranden en een gemiddelde dikte van het zand, maar het blijft natuurlijk een benadering. Fascinerend, toch? Wil je nog meer weten over zand of de natuur?
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:31 schreef LTVDK het volgende:
De Ikea op een zaterdagmiddag weer overleefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |