SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:18 schreef LTVDK het volgende:
Moet eigenlijk nog naar de Ikea, maar niet echt zin in
Ik ben echt blij dat het in de familie zit.quote:
Dan kan ik net zo goed meteen in een kist gaan liggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm anders een emmertje water uit de gracht vissen
Moet nog 2 matrassen terugbrengenquote:
De volgende mag jij weer hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat het in de familie zit.
Meh, hoeft niet.quote:
Zonder mag ik hopen, heb er maar en paar dagen op gelegen, en daar lag ook nog een topdekmatras, matrasbeschermer en hoeslaken overheenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder bloedvlekken?
@:bitterbal
Denk niet dat ze daar campinggaz verkopenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee.
Kan jij wel meteen meenemen uit de Ikea
Ja, nou ja.. niets in het leven is zeker.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder mag ik hopen, heb er maar en paar dagen op gelegen, en daar lag ook nog een topdekmatras, matrasbeschermer en hoeslaken overheen
oja, mja morgenochtend maar, moet mijn rijbewijs ook nog verlengen, ik heb het over leuke dingen doenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet mijn belasting nog doen.
Klinkt wel licht verontrustend ditquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou ja.. niets in het leven is zeker.
En weet jij veel wat er in je slaapkamer gebeurd als je er niet bent
Niet vergeten! Tis vrij kut om 25km op een avond te moeten fietsenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
oja, mja morgenochtend maar, moet mijn rijbewijs ook nog verlengen, ik heb het over leuke dingen doen
Ja eh.. schaatsen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
oja, mja morgenochtend maar, moet mijn rijbewijs ook nog verlengen, ik heb het over leuke dingen doen
Leuker kan ik het niet makenquote:
Ik dit weekend ook. Feest.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet mijn belasting nog doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |