quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet altijd lachen als ik jouw UI zie
Ook nog niet zoveel, 9.861quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
8.253
@:LTVDK kom er maar in met je verpletterende aantal stapjes.
Drie uur bij de kapper zittenquote:
Minimaal, want het oog wil ook wat.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog niet zoveel, 9.861Maar moet straks nog de Ikea rondlopen, dus dan zit ik wel op 30.000
Nou ja, zeggen dat iemand wel achter de ramen past omdat ze met haar uiterlijk bezig is, is wellicht wat overdreven hèquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:39 schreef Karzai het volgende:
Hmm iedereen draagt haar blijkbaar op handen, zij heeft wel leuke humor.
Ja eerst maar kijken of ze in de godin passenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Minimaal, want het oog wil ook wat.
Succes voor straks, met je 2 matrassen.
OP de godin dan maar?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eerst maar kijken of ze in de godin passen
Anders gewoon op het dak bindenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eerst maar kijken of ze in de godin passen
ik overdrijf graagquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, zeggen dat iemand wel achter de ramen past omdat ze met haar uiterlijk bezig is, is wellicht wat overdreven hè
Ik zie nu echt zo'n mr. Bean tafreel voor mequote:
Heb ze al gevouwen en met een spanband vastgebondenquote:
Volgens mij is dat verboden, plus lijkt me ook niet heel veiligquote:
Ga je gezellig samen met Flesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:44 schreef Karzai het volgende:
okay begin weer uit mijn nek te leuteren, tijd om een stukje te gaan lopen
Wel je bonnetje meenemen hequote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ze al gevouwen en met een spanband vastgebonden
Oh echt? Of alleen als je geen dakdrager hebt?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is dat verboden, plus lijkt me ook niet heel veilig
Gewoon de Ikea family pas laten scannenquote:
Geen idee, ook weinig zin om het uit te proberenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh echt? Of alleen als je geen dakdrager hebt?
Ja, ook goedquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de Ikea family pas laten scannen
Allemaal kattenharen eropquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even een paar straatkatten op laten spelen, en dan terugbrengen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:34 schreef kwiwi het volgende:
Volgens mij heeft één van de schapen hooikoorts, die staat steeds te niezen
Vind het echt knap, maar ik zou denk ik binnen 1 nanoseconde uitcheckenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Nee is helemaal niet gebruikt! Wie denk je wel niet dat je bent klantenservicemaisje!"
Geen koffietentje in de buurt oid ?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben twee uur te vroeg klaarWil ergens werken maar weet niet waar.. Loetje is daar niet echt de plek voor
Neen, maar bieb is open zie ik!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen koffietentje in de buurt oid ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |