quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga ze zo allemaal pakken Axel, don't you fucking worry zegt Jane
Daar kon je op wachten, dat is zijn volgende doelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy erg gefixeerd op Jane nu, want haar eruit spelen is finale voor hem.
nou zal mij benieuwen, er is tot nu toe nog niet veel van terecht gekomenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga ze zo allemaal pakken Axel, don't you fucking worry zegt Jane
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
TOP klokquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:11 schreef Verity het volgende:
Jordy heeft de klok 10 minuten teruggedraaid, zodat ze de juiste tijd hebben.
Logisch toch of pootjequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kon je op wachten, dat is zijn volgende doel
Nee ze gaan samen spelen vanaf nuquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Dus het is nu met zijn allen tegen Jane ?
Ze hebben al gezegd dat ze gewoon normaal tegen haar gaan doen. Sharice heeft al wel gezegd dat ze geen bondje meer met haar aangaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Ben heel benieuwd want ze zullen moeten samenwerkenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Ja, dat gaat het wel zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Hhmm... zoals ik jane net hoorde tegen "axel" is het meer 1 tegen allen..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
dat denk ik welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Het was natuurlijk over en weer dat ze elkaar eruit willen hebben maar volgens mij is dat ook de bedoeling van BB elkaar eruit spelenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Hznootje het volgende:
Jordy had fixatie op Axel, nu op Jane en mocht zij weg zijn dan komt de volgende..Rare manier van een spel spelen vind ik dat
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Hmm zo als ze zegt, wil niet bij het gewone volk liggen...mss wil ze wel een butler die moet koken..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Droopie het volgende:
Zet hem op Jane, laat ze allemaal de rambam krijgen en doe bedorven zalm in hun vreten.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ben bang dat zijn moeder vandaag weer de bewoner opwacht die vertrekt.
Dat is echt nep.....in ene praat hij dan weer gewoon en dan weer een soort dialect wat hij zichzelf heeft aangeleerd denk ik.quote:
Sharice gaf hemquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
Heeft Sharice haar tulp aan Jane gegeven?
Of pakte Jane die gewoon?
Pootje had die op Sharice haar tas gelegd.
(allez, ging ik van uit dat het Sharice haar tas was, maar weet niet welke tas van wie is)
Uiteindelijk willen de Nederlanders de Nederlanders eruit en de Belgen de Belgen. En dat is ook het spel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:14 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Het was natuurlijk over en weer dat ze elkaar eruit willen hebben maar volgens mij is dat ook de bedoeling van BB elkaar eruit spelen
hij komt uit kampenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is echt nep.....in ene praat hij dan weer gewoon en dan weer een soort dialect wat hij zichzelf heeft aangeleerd denk ik.
Heb je wel haar wel eens in de keuken bezig gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Hmm zo als ze zegt, wil niet bij het gewone volk liggen...mss wil ze wel een butler die moet koken..
Geen idee, ze is wel heel enthousiast.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:15 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Dat was alleen als Jordy ook op de bank zat toch?
Ohh dacht dat het een act was.....nu praat hij weer zonder dialect.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij komt uit kampen
daar praten ze echt wel zo![]()
De oude kampenaren praten echt dialect .. geen idee of hij dat kan, meeste jonge mensen kunnen dat niet meer echt, maar alle klanken zitten er wel in ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij komt uit kampen
daar praten ze echt wel zo![]()
Sharice heeft deze gegeven. Ze zei al dat ze die van Pootje had, voor het geval dat ze naar huis ging. Maar nu mag Jane hem hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
Heeft Sharice haar tulp aan Jane gegeven?
Of pakte Jane die gewoon?
Pootje had die op Sharice haar tas gelegd.
(allez, ging ik van uit dat het Sharice haar tas was, maar weet niet welke tas van wie is)
Zegt ik deed een pootje uitspraak. Matti zei niet teleurgesteld zijn als het niet lukt. Tuurlijk niet zei hij.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Voor een vrijstelling ga ik deze week over lijken.
Moeten toch 2 NLers in de finale?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
ja erg genoeg wel..een ketel prut maken en dat elke dag hetzelfde , geen een fantasie om eens wat anders te proberen, 10 min en ze is klaar, en hoef verder geen shit te doen in het huishouden...mevr de koninginquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb je wel haar wel eens in de keuken bezig gezien.
Die staat vaker in de keuken dan alle mannen in dat huis bij elkaar.
zijn ouders zitten in de bouwquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De oude kampenaren praten echt dialect .. geen idee of hij dat kan, meeste jonge mensen kunnen dat niet meer echt, maar alle klanken zitten er wel in ja.
Jolien natuurlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:18 schreef Adat231 het volgende:
we mogen weer stemmen op de b b site Welke bewoner mag stiekem geld in het huis zoeken?
Dat schiet niet op. Jordy eet geen vis.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Droopie het volgende:
Zet hem op Jane, laat ze allemaal de rambam krijgen en doe bedorven zalm in hun vreten.
Hij kan gewoon Nederlands praten maar je hoort het dialect er wel doorheen. Dat raak je nooit meer kwijt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ohh dacht dat het een act was.....nu praat hij weer zonder dialect.
Nog even een binnenbadkamer toveren. Of een kamer waar Jordy kan mokken en op de muren kan slaan als het ff niet gaat zoals ie wil.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:17 schreef Krambo het volgende:
Beter gooien ze de suite dicht, allemaal gezellie op slaapkamer
Grappige is.. mensen die ik ken die dialect thuis praten, doen moeite om verstaanbaar nederlands te praten wanneer ze met mensen zijn die geen dialect kunnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij zal thuis en met vrienden denk best vaak in dialect praten. En dan meestal zal je een tijd je best doen, maar dat vertroebeld met de tijd, zeker als er ook Belgen zitten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
was vaak wel zo 2 x BE + NL man en vrouw , dus 4 in de finaleweek, 1 er een paar dagen eerder uit via de gameroom en die 3 tot het eindequote:
Goeie speler. Recht voor de raap.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Hznootje het volgende:
Jordy had fixatie op Axel, nu op Jane en mocht zij weg zijn dan komt de volgende..Rare manier van een spel spelen vind ik dat
Het is flink aangedikt want in het begin sprak hij niet zo platquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
spannond weerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Over een paar dagen is er een silent disco. Eén van de bewoners zal dan op zijn/haar koptelefoon horen dat er geld verstopt is in het huis. Maar wie? Kies nu via:
🇳🇱: https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
🇧🇪: https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
#bigbrothernlbe
Top nu allemaal Jane wat gunnenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:18 schreef Adat231 het volgende:
we mogen weer stemmen op de b b site Welke bewoner mag stiekem geld in het huis zoeken?
Maar Jolien is ook steeds platter gaan praten. Wellicht doet 'het huis' dat met je.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is flink aangedikt want in het begin sprak hij niet zo plat
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar Jolien is ook steeds platter gaan praten. Wellicht doet 'het huis' dat met je.
Ach ja hoor. Daar gaat heel FB weerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:19 schreef tassie127 het volgende:
Insta melding: Over een paar dagen is er een silent disco. Eén van de bewoners zal dan op zijn/haar koptelefoon horen dat er geld verstopt is in het huis. Maar wie? Kies nu via:
#bigbrothernlbe
Vorig jaar maakte dat allemaal minder uit volgens mij. Toen had je Glenn, Alice, Randy en Jimmy. 3x NL 1x BE. En 3x man 1x vrouw.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
was vaak wel zo 2 x BE + NL man en vrouw , dus 4 in de finaleweek, 1 er een paar dagen eerder uit via de gameroom en die 3 tot het einde
Ik stem voor matti of jolienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach ja hoor. Daar gaat heel FB weer![]()
Zo voorspelbaar
Kunnen ze beter gelijk op de site zetten dat Jordy op zijn koptelefoon gaat horen dat er geld verstopt ligtquote:
Het heeft helemaal geen zin meer om überhaupt nog op iets te stemmenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar
Ashley ging er op de maandag uit tochquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:21 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vorig jaar maakte dat allemaal minder uit volgens mij. Toen had je Glenn, Alice, Randy en Jimmy. 3x NL 1x BE. En 3x man 1x vrouw.
Ik doe er niet meer aan mee..flauwekulquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar
Op de rtl inloggen site staat niet over een paar dagenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:19 schreef tassie127 het volgende:
Insta melding: Over een paar dagen is er een silent disco. Eén van de bewoners zal dan op zijn/haar koptelefoon horen dat er geld verstopt is in het huis. Maar wie? Kies nu via:
#bigbrothernlbe
Deze keer denk ik nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het heeft helemaal geen zin meer om überhaupt nog op iets te stemmen![]()
Alles gaat naar Jordy
500 euro voor die skere boy kunnen we wel missenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar
ahumquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Waar is @:freaky40? .. er is nog een discussie voort te zetten.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef Flow3r het volgende:
Had BB nog iets gezegd over de brandwond van Jane ?
Ik ga ook niet eens stemmen. Compleet zinloosquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het heeft helemaal geen zin meer om überhaupt nog op iets te stemmen![]()
Alles gaat naar Jordy
Ja dat was de 5e. Jimmy op de woensdag of donderdag.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ashley ging er op de maandag uit toch
je kan stemmen tot de 16dequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Op de rtl inloggen site staat niet over een paar dagen
Alleen tijdens de silent disco krijgt een bewoner te horen dat er geld is verstopt
Andersom ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
jordy gaat over lijken voor een vrijstelling
Nee script was al klaarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef Flow3r het volgende:
Ik denk dat iedereen in dat huis geleerd heeft om Pootje zijn taal te begrijpen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Grappige is.. mensen die ik ken die dialect thuis praten, doen moeite om verstaanbaar nederlands te praten wanneer ze met mensen zijn die geen dialect kunnen.
Dit een klein beetje in tegenstelling tot de Vlaamse bewoners in het huis.
Ik zei datquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:20 schreef riri het volgende:
[..]
Mazuru is ervoor dat spelers bewust andere spelers voedselvergiftiging bezorgen? Vind je niet Mazuru dat je haat hier te ver gaat?
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:24 schreef Silves het volgende:
[..]
jazeker een zeer onsportieve verliezer..echt achter elke vreugde van een cosser ( natuurlijk van degene die niet is voor zijn favo) is hij pissed...
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:25 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
niet huilen schatje, kijk maar naar de ster boven je, daar zit jorda, niet alle onzin geloven wat ze in de media schrijven
Dat kan maar ik heb het bericht letterlijk gekopieerd en dit stond er dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Alleen tijdens de silent disco krijgt een bewoner te horen dat er geld is verstopt
nu alles er afgelopen is bedoel jequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind jane er 100x beter uit zien zo zonder die make up
Haha, na wat ik jou allemaal heb horen zeggen (nogal wat hele flinke zurigheden richting Jaxel) is het gek dat je iemand op de vingers tikt voor een zelfde soort uitspraak die met gemak constant de andere kant op wordt gemaakt door velen hier. Waaronder jij zelf dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:20 schreef riri het volgende:
[..]
Mazuru is ervoor dat spelers bewust andere spelers voedselvergiftiging bezorgen? Vind je niet Mazuru dat je haat hier te ver gaat?
Ik geloof echt dat ik dan af ga haken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gaat Jordy weer worden, dit hele spel is kompleet gelopen helaas ....
Hij is een zij…check your factsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:24 schreef Silves het volgende:
[..]
jazeker een zeer onsportieve verliezer..echt achter elke vreugde van een cosser ( natuurlijk van degene die niet is voor zijn favo) is hij pissed...
ja ik vind haar zonder die zware make up er gewoon leuker uit zien. ondertussen heeft ze er heel wat afgehaald alquote:
Oke tot.volgend jaarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:26 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat ik dan af ga haken.
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef Flow3r het volgende:
oh dat had ik even gemist dat ze dat ging doen, kan ook geen 2 minuten even weg en je mist alle leuke dingen weerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik vind haar zonder die zware make up er gewoon leuker uit zien. ondertussen heeft ze er heel wat afgehaald al
Zie de komende week nog aan, maar als Jane er dan ook uitvliegt heb ik het wel gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:26 schreef Tascha071 het volgende:
Er staat wel: stemmen kan tot 16/03quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik vind haar zonder die zware make up er gewoon leuker uit zien. ondertussen heeft ze er heel wat afgehaald al
Hete steen van sauna tegen haar been aan. Gelukkig is Sharice vpk en kon het verbinden. Ze vond het geen mooie wond.quote:
Nee dat was het ook nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hete steen van sauna tegen haar been aan. Gelukkig is Sharice vpk en kon het verbinden. Ze vond het geen mooie wond.
.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zie de komende week nog aan, maar als Jane er dan ook uitvliegt heb ik het wel gezien.
Inderdaad, ze had het over dat het blauw was. Het waren trouwens 3 brandwonden op haar been.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hete steen van sauna tegen haar been aan. Gelukkig is Sharice vpk en kon het verbinden. Ze vond het geen mooie wond.
Denk dit al vanaf het begin...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:29 schreef Schakeltopia het volgende:
mijn voorspelling voor aankomende week: jane zal wel samen met mattie gaan strijden deze week, fietsen die samen de halve finale in.
we gaan het meemaken
Jordy bezopen zien , hoezeeeequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:30 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat er nog wel iets leuks voor ons komt![]()
ik ook en dan niet iets met een slquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:30 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat er nog wel iets leuks voor ons komt![]()
Tijdens de live? Dat niet alles gelukt was?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:30 schreef Koos1958 het volgende:
Welke blik heeft jane gegeven aan sharice waar ze van schrok
Ik vond het altijd wel leuk om de familie/vrienden te zienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef jooba het volgende:
Ik moet wel zeggen dat deze korte exit veel beter is. Meer moet dat niet zijn.
Het is vooral de reactie die we willen zien na het vertrek van een brwoner.
??? gaf je niet niet een commentaar om mij?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]dan gaan we maar persoonlijk worden..oké
Jammer dit iddquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]dan gaan we maar persoonlijk worden..oké
Jane maakte een stomme opmerking over GC'ers, snapte ik ook niet waar dat vandaan kwam.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:30 schreef Koos1958 het volgende:
Welke blik heeft jane gegeven aan sharice waar ze van schrok
Ze hebben net al gepraat, toen ze de spullen uit de voorraadkamer haalden. Sharice heeft haar tulp (gekregen van Pootje) aan Jane gegeven, om haar op te vrolijken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef Tascha071 het volgende:
Sharice ook niet echt ff Jane opzoeken ofzo hè!
Kan ik mij ook wel voorstellen na vanavondquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef Tascha071 het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeee.......quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef Juultje1981 het volgende:
Ik heb Jordy gestemd gewoon omdat ik het grappig vind als hij weer door de kijkers gekozen wordt en de reactie daarop van zijn medebewoners
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:32 schreef Flow3r het volgende:
Wel sneu, zit ze daar in de jas van haar (ex) vriend, zijn ketting in haar hand en staren naar de sterren
Zegt ook genoeg , sowieso niemand die ff checktquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef Tascha071 het volgende:
Ook als het Jolien wordt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:26 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Snap ik ook heel goed hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:32 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeee.......
Allez, jij mag dat stemmen, uiteraard! Ik hoop zelf dat het eens NIET Jordy wordt.
Had ik ook niet echt verwacht. Dit wordt vijf tegen een.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef Tascha071 het volgende:
Oh toen ze als 1e werd genoemd.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef Flory- het volgende:
[..]
Tijdens de live? Dat niet alles gelukt was?
Jolien net welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zegt ook genoeg , sowieso niemand die ff checkt
jammer johquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sharice, Pootje, Mattheus geen enkele keer stelling genomen of TV gemaakt, en gaan lachend naar de halve finale .......
Als dit echt gaat gebeuren dan krijgt Jane weer mijn stemquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had ik ook niet echt verwacht. Dit wordt vijf tegen een.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als ze nu op de bank komt krijgt ze echt wel veel stemmen. Ze moest ze nu delen met Axelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:45 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Als dit echt gaat gebeuren dan krijgt Jane weer mijn stem
Ja dit. Dat zijn zulke bullshit stemmingen in deze fase. Geef het hem gelijk maar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kunnen ze beter gelijk op de site zetten dat Jordy op zijn koptelefoon gaat horen dat er geld verstopt ligt
Zie je wel, het wordt niet 5 tegen 1, maar 1 tegen 5quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:46 schreef Puzzie het volgende:
Jane gaat het kartel kapot maken![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het terug wil zien, Axel was wel een heel sportieve verliezer ....![]()
Liveshow - 14 maart 2025.Sowieso petje af hoe hij zich heeft gedragen. Zowel met de nominatie als nu met de eliminatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Nee dat.zou verschrikkelijk zijn voor haar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
Al zeker 5 minuten heel veel geschreeuw buiten de omheining.
Jane zat stilletjes te luisteren, niet erg blij gezicht.
Sharice komt even checken en hoort het geschreeuw ook:
Sharice: Amsterdamse dorpsgekken?
Jane: Zeg wel!
Pootje komt er ook even bij en vraagt naar het geroep
Jane: 't zijn kinderen
Pootje: Wat riepen ze?
Jane: (even korte stilte) eeuh, Jordy
Pootje: Jordy go of Jordy boe?
Jane: eeuh, ik verstond enkel de naam Jordy
(Ik hoop zo hard dat het NIET over HAAR Jordy ging en dat ze op deze manier achter de stand van haar relatie zou moeten komen)
Je kan toch op Jane stemmen of op wie je maar wilt.....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja dit. Dat zijn zulke bullshit stemmingen in deze fase. Geef het hem gelijk maar.
Dat er zo naar over haar wordt gesproken op SM vind ik onbegrijpelijk en respectloosquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
(Ik hoop zo hard dat het NIET over HAAR Jordy ging en dat ze op deze manier achter de stand van haar relatie zou moeten komen)
rouwquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:48 schreef Jackiegekkie het volgende:
BB:
Zoals jullie weten is er in mijn huis weinig tijd voor berouw. (gerouw? rouw?)
Axel is vertrokken, jullie gaan door.
Strijden
Kom naar de GR, sportkleding niet nodig
Mensen gaan echt heel ver. Dikke kans dat het geen kinderen zijn. Het is bijna 11 uurquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
Misschien iets met vrienden of familie. Is toch vaker geweest rond deze aantal bewoners.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
We kunnen naar bed, streamlock de komende twee uur .....
Als het kinderen waren denk ik niet dat het om haar jorda ging.....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
en dotteke, jij hebt dan even rustquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:48 schreef greysbones het volgende:
COS niet nodig
kan bb er ook bij zeggen
met zijn SL
Stream?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:50 schreef Hznootje het volgende:
Net even een stukje livestream gevolgd van Jeffrey, Lennie, Milena en Axel..Hij zat al aan het bier
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:51 schreef chufi het volgende:
Jordy is ook niet echt irritant al de laatste dagen ... In Mexico hebben ze een moordkamp van het kartel gevonden ...
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:50 schreef Hznootje het volgende:
Net even een stukje livestream gevolgd van Jeffrey, Lennie, Milena en Axel..Hij zat al aan het bier
Heb ik ook zeker gedaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je kan toch op Jane stemmen of op wie je maar wilt.....
Ahh dat heb ik allemaal nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja livestream op Instagram..Axel was happy
Waar was dit?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:50 schreef Hznootje het volgende:
Er zijn ook mensen die nu Axel hebben gestemd omdat ze Jane eruit wilden zoals ikzelf. Volgende week zal ik ook weer tegen haar stemmen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze nu op de bank komt krijgt ze echt wel veel stemmen. Ze moest ze nu delen met Axel
link bedoel je? Dat maakt het vaak een stuk makkelijker iddquote:
Ik hoop dat Pootje genomineerd isquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:53 schreef Snensie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die nu Axel hebben gestemd omdat ze Jane eruit wilden zoals ikzelf. Volgende week zal ik ook weer tegen haar stemmen.
Dat kan maar er zijn meer mensen die op Axel hebben gestemd die nu op Jane gaan stemmen omdat ze team Jaxel zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:53 schreef Snensie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die nu Axel hebben gestemd omdat ze Jane eruit wilden zoals ikzelf. Volgende week zal ik ook weer tegen haar stemmen.
Had ik al geluisterdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:53 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar vanavond hebben we dan wel de nieuwe podcast![]()
Nee ik bedoel, op wiens Insta, linkje aub hehe.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Allemaal op eigen locatie op Instagram
ik hoop het ook niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
Of 30% die 200 emailadressen hebben gemaakt om te stemmenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaat niet helpen, 60% stemt op Jordy ....
Ach shit dat had ik wel ff willen zien.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja livestream op Instagram..Axel was happy
Dus misschien ff een actie voor de @FEBO om de term kartel ff te verwijderen uit het spel .. want in de werkelijke wereld gaat het om levens en daar moet je niet zo mee omgaan in BB !!!quote:
Dat ja , anders is het niet te vindenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, op wiens Insta, linkje aub hehe.
Euh ik denk Niels..maar ze zijn inmiddels gestoptquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Absurde tijden... Niemand kan nog iets van anderen verdragen, alles wat ooit geen of slechts een marginaal probleem was is ongepast en kan/mag niet meer, maar ondertussen ziten al die socials vol met de meest hatelijke types en dito gedrag...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat er zo naar over haar wordt gesproken op SM vind ik onbegrijpelijk en respectloos
Ik snap dat echt niet
poeh ik vind hem ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:56 schreef Schakeltopia het volgende:
deze sl gaat wel even lekker op de mute
Oh ja?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kan maar er zijn meer mensen die op Axel hebben gestemd die nu op Jane gaan stemmen omdat ze team Jaxel zijn.
Bizar gedrag en dat kan de doodsteek zijn /worden voor een RLS als dit , en mensen blijven maar doorgaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:57 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Absurde tijden... Niemand kan nog iets van anderen verdragen, alles wat ooit geen of slechts een marginaal probleem was is ongepast en kan/mag niet meer, maar ondertussen ziten al die socials vol met de meest hatelijke types en duto gedrag...
Jeffrey, Lennie en nu Keanu erbijquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Gaat niet helpen, 10% gaat dan naar Jane, nog steeds 60% van de stemmen van het Kartelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:55 schreef mazaru het volgende:
Dat kan maar er zijn meer mensen die op Axel hebben gestemd die nu op Jane gaan stemmen omdat ze team Jaxel zijn.
huh ik vind het wel leuk dat ze de nieuwste podcast er al op hebben nuquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
poeh ik vind hem ook
ehm
laat ik zeggen
bedenkelijk
Poeh dat hoop ik ook niet, dat dat dat (quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
Dan vind ik het nog niet maar goedquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/jeflexmusic/
Ik zie een hele boel arrogantie van Jaxel (mijn mening)quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
poeh ik vind hem ook
ehm
laat ik zeggen
bedenkelijk
Wat mankeert die vrouw??quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Tering is ze nog steeds aan het huilen
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:59 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik zie een hele boel arrogantie van Jaxel (mijn mening)
Half uur geledenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat mankeert die vrouw??
Een volwassen vrouw die zo kinderlijk huilt steeds, lijkt me zorgwekkend...
op zijn profielfoto klikken dan zit je in de livestream van hun.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Kartel is een verboden woord omdat het wordt vergeleken met moordpraktijken uit Midden Amerika ... Het verbaast me nu eigenlijk dat @BB @FEBO daar nooit wat aan heeft gedaan want nu wordt gesuggereerd dat het een spelletje is ..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaat niet helpen, 10% gaat dan naar Jane, nog steeds 60% van de stemmen van het Kartel
gaan naar iedereen die tegen haar komt te staan, kortom een gelopen race op deze manier .....
nou ja dat idd, ik zie helemaal geen arrogantiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er is helemaal niets mis met die podcast, gewoon een leuk gesprek .....
Ik heb in ieder geval op Axel gestemd en als Jane de volgende keer op de bank komt dan krijgt zij mijn stemquote:
Ook gelezen maar dit is het andere kartel met schapen Behhhquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:03 schreef chufi het volgende:
Ik werd nu pas getriggerd omdat ik gisteren iets las over een moordkamp van het Kartel in Mexico ..
Is een andere. Don’t worry 🤣quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:03 schreef chufi het volgende:
Ik werd nu pas getriggerd omdat ik gisteren iets las over een moordkamp van het Kartel in Mexico ..
Onbegrijpelijk vind ik het.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaat niet helpen, 10% gaat dan naar Jane, nog steeds 60% van de stemmen van het Kartel
gaan naar iedereen die tegen haar komt te staan, kortom een gelopen race op deze manier .....
Kijk daar heb je wat aan. Wie is die meid onder Jordys account?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jeffrey, Lennie en nu Keanu erbij
https://www.instagram.com/jeflexmusic/
Dan heeft ze dus keihard zitten liegen. Dat zei ik al gelijk. Je zag het aan de manier waarop ze het aan het vertellen was. Waarom zou je moeten fluisteren over iets waar Jane en Axel zelf bij zaten. Pure opstokerij van de brave Sharice.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er is helemaal niets mis met die podcast, gewoon een leuk gesprek .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |