quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:24 schreef Silves het volgende:
[..]
jazeker een zeer onsportieve verliezer..echt achter elke vreugde van een cosser ( natuurlijk van degene die niet is voor zijn favo) is hij pissed...
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:25 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
niet huilen schatje, kijk maar naar de ster boven je, daar zit jorda, niet alle onzin geloven wat ze in de media schrijven
Dat kan maar ik heb het bericht letterlijk gekopieerd en dit stond er dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Op de rtl inloggen site staat niet over een paar dagen
Alleen tijdens de silent disco krijgt een bewoner te horen dat er geld is verstopt
nu alles er afgelopen is bedoel jequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind jane er 100x beter uit zien zo zonder die make up
Haha, na wat ik jou allemaal heb horen zeggen (nogal wat hele flinke zurigheden richting Jaxel) is het gek dat je iemand op de vingers tikt voor een zelfde soort uitspraak die met gemak constant de andere kant op wordt gemaakt door velen hier. Waaronder jij zelf dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:20 schreef riri het volgende:
[..]
Mazuru is ervoor dat spelers bewust andere spelers voedselvergiftiging bezorgen? Vind je niet Mazuru dat je haat hier te ver gaat?
Ik geloof echt dat ik dan af ga haken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gaat Jordy weer worden, dit hele spel is kompleet gelopen helaas ....
Hij is een zij…check your factsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:24 schreef Silves het volgende:
[..]
jazeker een zeer onsportieve verliezer..echt achter elke vreugde van een cosser ( natuurlijk van degene die niet is voor zijn favo) is hij pissed...
ja ik vind haar zonder die zware make up er gewoon leuker uit zien. ondertussen heeft ze er heel wat afgehaald alquote:
Oke tot.volgend jaarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:26 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat ik dan af ga haken.
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef Flow3r het volgende:
Had BB nog iets gezegd over de brandwond van Jane ?
oh dat had ik even gemist dat ze dat ging doen, kan ook geen 2 minuten even weg en je mist alle leuke dingen weerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik vind haar zonder die zware make up er gewoon leuker uit zien. ondertussen heeft ze er heel wat afgehaald al
Zie de komende week nog aan, maar als Jane er dan ook uitvliegt heb ik het wel gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:26 schreef Tascha071 het volgende:
Ik geloof echt dat ik dan af ga haken.
Er staat wel: stemmen kan tot 16/03quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Op de rtl inloggen site staat niet over een paar dagen
Alleen tijdens de silent disco krijgt een bewoner te horen dat er geld is verstopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |