werkt Salar soms bij BB tegenwoordigquote:
Ben heel benieuwd want ze zullen moeten samenwerkenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Dus het is nu met zijn allen tegen Jane ?
Ja, dat gaat het wel zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Hhmm... zoals ik jane net hoorde tegen "axel" is het meer 1 tegen allen..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
dat denk ik welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Het was natuurlijk over en weer dat ze elkaar eruit willen hebben maar volgens mij is dat ook de bedoeling van BB elkaar eruit spelenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Hznootje het volgende:
Jordy had fixatie op Axel, nu op Jane en mocht zij weg zijn dan komt de volgende..Rare manier van een spel spelen vind ik dat
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Hmm zo als ze zegt, wil niet bij het gewone volk liggen...mss wil ze wel een butler die moet koken..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Droopie het volgende:
Zet hem op Jane, laat ze allemaal de rambam krijgen en doe bedorven zalm in hun vreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |