Hij stond wel Pootje te omhelsenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:04 schreef Verida het volgende:
maar dappere dodo jordy , die aangekondigd had dat hij zou gaan juichen als axel of jane zou moeten vertrekken heeft dit toch maar niet gedaan ?
Recht voor de camera..niet ergens op het toilet ofzoquote:
Ik hoop dat ze zich snel herpakt en ze allemaal gillend om hun moeder het huis uitjaagtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja ik ook! En Axel lekker down to earth, humor, fanatiek. En mooi koppel met Jane. Benieuwd hoe Jane dit gaat verwerken...
Nee dat mag Jane niet..Alle anderen die een maatje kwijt raken mogen dat wel, maar bij Jane is het dramaquote:
Ze zegt het!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich snel herpakt en ze allemaal gillend om hun moeder het huis uitjaagt
nee sorryquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:09 schreef Folies het volgende:
Ik heb haar op 32" hier. Kan er niet meer tegen. Krijg een beetje een bro in de keel.
Ze gaat ze allemaal pakken zei ze zojuist!!! Zit wel goed met Jane!!! Jane to the rescuequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja ik ook! En Axel lekker down to earth, humor, fanatiek. En mooi koppel met Jane. Benieuwd hoe Jane dit gaat verwerken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |