Oef ja krijgen we datquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:46 schreef Ireth het volgende:
Haal de rollen pleepapier maar weer tevoorschijn
ik was nog aan het bedenken of ik halve finale strijden zou doenquote:
Nee, dat zei hij niet ... ze mag strijden om de halve finale.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:46 schreef chufi het volgende:
Jane in de halve finale zei BB dat nu ?! En de rest moet er nog om spelen?
Nee speelt voor een plek in de halve finale. Zou het dan toch weer eerder afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:46 schreef chufi het volgende:
Nee die nog een week mag strijden voor de halve finale.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:46 schreef chufi het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, komende week strijden om een plek in de halve finale. Dus na de exit volgende week zitten we in de halve finslequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:46 schreef chufi het volgende:
Nee het klopt preciesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee speelt voor een plek in de halve finale. Zou het dan toch weer eerder afgelopen zijn.
dat is elke keer zoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:48 schreef Willewa het volgende:
Pff wat onsportief zeg dat die anderen in die deuropening blijven staan! /s
Net als vorige week dat kartel met keanu mee liepen. Was het nu alleen jane mee.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:48 schreef Willewa het volgende:
Misschien moet dat wel van de productie?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:48 schreef Willewa het volgende:
ja, volgens mij hebben de bewoners dat gezegdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Misschien moet dat wel van de productie?
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kijk DramaJane zitten achter de deur![]()
Hoe zat Jolien er bij toen Jeff gingquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:50 schreef Koos1958 het volgende:
Sorry vind het wel heel dramatisch hoe ze daar zit.
Ja heel jammer. Maar hij laat wel zien hoe een vent het doet als hij moet vertrekken. Net zoals hij ook heel sportief zijn nominatie pakte.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat ontzettend jammer dat Axel eruit isheb van hem genoten!
Vaarwel Axel
Ik weet niet hoe ik meerdere moet quoten (dus niet enkel naar jou, Koos) maar jullie misten allemaal de /s op het einde van die post?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Net als vorige week dat kartel met keanu mee liepen. Was het nu alleen jane mee.
Ik plaatste bewust de ‘/s’ oftewel sarcasmquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Misschien moet dat wel van de productie?
Is ook de man van haar levenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoe zat Jolien er bij toen Jeff ging
Daar gaat het nu niet over.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoe zat Jolien er bij toen Jeff ging
Dan alsnog, het is niet gebeurd, dus je weet het niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ook voor jou: come on
De bril is echt te vaak flink gekleurd hier
Is er eentje vertrokken die het anders deed....??quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja heel jammer. Maar hij laat wel zien hoe een vent het doet als hij moet vertrekken. Net zoals hij ook heel sportief zijn nominatie pakte.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is er eentje vertrokken die het anders deed....??
Jeff sowiesoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is er eentje vertrokken die het anders deed....??
Zijn er dan 4 in laatste week.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:51 schreef Ireth het volgende:
21e vrijdag-exit
22e t/m 27e halve finale week.
28e vrijdag-exit
29e t/m 3e finalweek.
4e finaledag ,laatste exit.
Het zou belachelijk zijn als ze niet zou huilenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:52 schreef danaqui het volgende:
Je beste maatje is weg en je mag niet eens huilen, man3
Ik gok dat dat niet bij iedereen bekend is/was, bij mij niet iigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik meerdere moet quoten (dus niet enkel naar jou, Koos) maar jullie misten allemaal de /s op het einde van die post?
Betekent dat het sarcasme was, ik vermoed verwijzend naar vorige week toen dat hier een hele discussie werd.
wat rondjes om de parking rijden .... of richting huis als je niet opgehaald wordt ..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eerst in de BB taxi doelloos rondjes rijden voor een interview
Was die dramatisch dan.....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jeff sowieso
Met zijn afgerekend op 1 slechte week.
je speelt dit spel alleenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:54 schreef Li0nHeart het volgende:
De bewoners moeten samenwerken volgende week![]()
Toch vind ik dat echt wel sneu. Iedereen weet hetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:54 schreef Hznootje het volgende:
Oehhh weer die ketting van Jorda in Jane haar handen
Ja, maar come on haha. Nou goed, laat maarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan alsnog, het is niet gebeurd, dus je weet het niet.
Miss Media zit er vanaf het begin al met een reden als je het mij vraagt.quote:
Viel mij ook op. Een heel ander persoon.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:54 schreef Folies het volgende:
Raar, maar zonder Jane was hij een stuk beter te behappen.
Dat komt volgende weekquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:56 schreef Ireth het volgende:
Dramatisch op die deur staan kloppen... alsof Jorda vertrokken is...
Ja, die mogen ze echt wel opvangen.....als dit al zo erg is......quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat echt wel sneu. Iedereen weet het
Nou ja zegquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:56 schreef Ireth het volgende:
Dramatisch op die deur staan kloppen... alsof Jorda vertrokken is...
Ja dusquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:57 schreef Verity het volgende:
Jane heeft haar bandje zeker weer vergeten? Kan de kamer weer niet in, wat een muts ook.
Is toch zo en andersom precies zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Als ik nu deze week niet op de bank kom, en Jane staat erop en gaat naar huis, dan zit ik in de finale.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ook voor jou:
Ik plaatste bewust de ‘/s’ oftewel sarcasm
Omdat mensen zo zaten te zeiken hier vorige week toen het andersom zo was, net zoals altijdToen gaf ik hetzelfde antwoord als jij, dit is waarschijnlijk gewoon zo besproken door de productie, gebeurde al vanaf het begin.
En voor jou STOP HIER MEEquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ook voor jou:
Ik plaatste bewust de ‘/s’ oftewel sarcasm
Omdat mensen zo zaten te zeiken hier vorige week toen het andersom zo was, net zoals altijdToen gaf ik hetzelfde antwoord als jij, dit is waarschijnlijk gewoon zo besproken door de productie, gebeurde al vanaf het begin.
Zou mooi zijn dat Jordy nog ff zegt dat ze over de TOP! doetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Miss Media zit er vanaf het begin al met een reden als je het mij vraagt.
Het jankt nog harder dan als er iemand dood is jeeeezusssss
Vanaf dag al met info over kringspier jeflienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Krijgt Jane hier nu een bonus voor, om zo veel mogelijk drama te maken?
Ze laat ze altijd overal liggen dus sluit zichzelf buiten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:59 schreef BigBreg83 het volgende:
Jane heeft zich buiten gesloten bij de suite. Axel heeft altijd het bandje![]()
![]()
Volgens mij zat ze er net toch in?
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:59 schreef Verida het volgende:
jammer dat axel moest gaan, hij had van mij de finale mogen spelen
de reactie van charise vond ik ook oprecht
en de reactie van Jane kan ik zo goed begrijpen. het was wel haar maatje in het huis (buiten het feit dat ze ook nog flink pijn zal hebben)
jammer dat het hier in de cos zo in het belachelijke wordt getrokken.
vorige week was Jolien ook ontzettend verdrietig toen keanu weg moest, dat kon ik toen ook begrijpen.
Ja jammer hè! Ik vond Jaxel leuk!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat ontzettend jammer dat Axel eruit isheb van hem genoten!
Vaarwel Axel
die gaat aankomende weekquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy laat zich wel een beetje kennen.
Ze huilt graag alleen, dan kan ze denk ik beter haar emoties ff laten gaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:00 schreef Jackiegekkie het volgende:
Waarom wil Jane uberhaupt in de suite?
Al haar spullen zijn ingepakt - in boudoir zijn er spiegels - en als ze even alleen wil zijn, kan ze dat gewoon zeggen en zeker dat de anderen dat dan respecteren.
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat aankomende week
(mijn voorspelling)
Het is een pols mandje. Doe heb gewoon om je pols. Maar match zeker niet met haar outfitquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze laat ze altijd overal liggen dus sluit zichzelf buiten.
Heb een klein vermoeden dat er dan ook niemand weggaat volgende week vrijdag. En dat oud bewoners misschien met de huidige bewoners samen een spel gaan spelen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:00 schreef riri het volgende:
Samen strijden voor de halve finale dus niet meer tegen elkaar
Ze doet dat prachtig....zoals bij haar slaapkamer bij de deur naar boven kijken....echt mooi.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:00 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze huilt graag alleen, dan kan ze denk ik beter haar emoties ff laten gaan.
wat had hij gezegd?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Waar is @:freaky40? .. er is nog een discussie voort te zetten.
Ik ga ze missen. Voor mij waren het heerlijke stream momenten. Waardoor ik goed Jordy kon ontwijken. Nu krijgen we nog meer jordylolletjes Ben ik bang.quote:
Sorry hoor, maar WAARMEE moet ik stoppen? Ik geef enkel 3 mensen even een antwoord die me verkeerd begrepen. Kan ik wel 3x alles typen maar ik dacht ik kopieer het bericht gewoon even. Wat een gedoe.quote:
Hoeveel stemmen had ze in de poll, de normale mensen gaan nu boven drijven denk ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy impliceren dat Sharice zelf geen fans heeft...
(Wat waar is, maar fijn om te zeggen)
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:02 schreef mazaru het volgende:
ijk uit wat je tegen die Jolien zegt Jane. Straks rent ze weer naar haar grote leider en verdraait ze alles weer zodat je zure pier weer bent.
Was vanwege zijn shirt en haar make up. Jolien zei daarna: kom maar bij mij, ik heb toch zwart aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:00 schreef zodeju het volgende:
Wat was dat nu met Pootje dacht dat ze gingen knuffelen maar duwde hijj haar nu weg en wees ergens naar en zei no no en met zijn vinger schuddend die in de lijst......????Althans dat is alles wat ik begreep.
Wat een naar ding om te zeggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy impliceren dat Sharice zelf geen fans heeft...
(Wat waar is, maar fijn om te zeggen)
zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:02 schreef Verity het volgende:
[..]
Heb een klein vermoeden dat er dan ook niemand weggaat volgende week vrijdag. En dat oud bewoners misschien met de huidige bewoners samen een spel gaan spelen.
die situatie waar ze niks van weet?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat Jane 100% zeker vanavond het huis zou uitlopen vanwege de situatie thuis.
Op de FB poll had ze 1% van alle bewoners.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoeveel stemmen had ze in de poll, de normale mensen gaan nu boven drijven denk ik.
Hij wil geen uitgelopen make up op zijn shirtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:00 schreef zodeju het volgende:
Wat was dat nu met Pootje dacht dat ze gingen knuffelen maar duwde hijj haar nu weg en wees ergens naar en zei no no en met zijn vinger schuddend die in de lijst......????Althans dat is alles wat ik begreep.
Ja, ik kan ook niet elke gedachte van anderen uitleggenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
die situatie waar ze niks van weet?
Ja hij had geen handdoek nu om. Anders worden zijn kleren vies van haar make-up. Daarom mocht ze niet knuffelenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:00 schreef zodeju het volgende:
Ja, dat doen mensen die voor/bij de televisie werkenquote:
Nee er gaat een belg uit. Die zijn nu met 4 tegen 2 das te veel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat aankomende week
(mijn voorspelling)
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Op de FB poll had ze 1% van alle bewoners.
Oohhh ik begreep er niks van vooral omdat ik dacht dat hij haar weg duwde...Nu snap ik het.....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:02 schreef Verity het volgende:
[..]
Was vanwege zijn shirt en haar make up. Jolien zei daarna: kom maar bij mij, ik heb toch zwart aan.
de grootste FB BB fanpagequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
De facebook poll van Tante Nel ofzo.
Ja...ben er inmiddels achter....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij wil geen uitgelopen make up op zijn shirt
Nee... ex-vdVolder. Dat is de grootste FB pagina. Wel iets Vlaams georienteerd, maar ja, dat maakt het nog net iets erger voor Sharice.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
De facebook poll van Tante Nel ofzo.
Zou Pootje daarop staan te wachten?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:05 schreef Verity het volgende:
Benieuwd of Axel nog langs komt rijden met tototo tomatenplukkers
Als ze ervan wist denk ik ook dat ze zou gaan. Oh nu begint ze weer te huilen. Kijk haar staan dan. Is net het miskent talentquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat Jane 100% zeker vanavond het huis zou uitlopen vanwege de situatie thuis.
Ze is net door naar de volgende ronde, dan heb je toch meer dan 1% fans.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
de grootste FB BB fanpage
die ook alle polls goed heeft
die moet eerst 20 rondjes in de taxiquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:05 schreef Verity het volgende:
Benieuwd of Axel nog langs komt rijden met tototo tomatenplukkers
Dat was het iddquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze is net door naar de volgende ronde, dan heb je toch meer dan 1% fans.
Tenzij het gaat wie de favoriete bewoner is.
lees anders even de post terug van @LionHeartquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze is net door naar de volgende ronde, dan heb je toch meer dan 1% fans.
Tenzij het gaat wie de favoriete bewoner is.
Ja ik ook! En Axel lekker down to earth, humor, fanatiek. En mooi koppel met Jane. Benieuwd hoe Jane dit gaat verwerken...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:00 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ja jammer hè! Ik vond Jaxel leuk!!!
Exquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:06 schreef riri het volgende:
3 weekjes nog maar en dan zo dramatisch doen...zal haar veiend Jorda op prijs stellen
Denk dat het hem weinig kan schelenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:06 schreef riri het volgende:
3 weekjes nog maar en dan zo dramatisch doen...zal haar veiend Jorda op prijs stellen
Hij stond wel Pootje te omhelsenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:04 schreef Verida het volgende:
maar dappere dodo jordy , die aangekondigd had dat hij zou gaan juichen als axel of jane zou moeten vertrekken heeft dit toch maar niet gedaan ?
Recht voor de camera..niet ergens op het toilet ofzoquote:
Ik hoop dat ze zich snel herpakt en ze allemaal gillend om hun moeder het huis uitjaagtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja ik ook! En Axel lekker down to earth, humor, fanatiek. En mooi koppel met Jane. Benieuwd hoe Jane dit gaat verwerken...
Nee dat mag Jane niet..Alle anderen die een maatje kwijt raken mogen dat wel, maar bij Jane is het dramaquote:
Ze zegt het!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zich snel herpakt en ze allemaal gillend om hun moeder het huis uitjaagt
nee sorryquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:09 schreef Folies het volgende:
Ik heb haar op 32" hier. Kan er niet meer tegen. Krijg een beetje een bro in de keel.
Ze gaat ze allemaal pakken zei ze zojuist!!! Zit wel goed met Jane!!! Jane to the rescuequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja ik ook! En Axel lekker down to earth, humor, fanatiek. En mooi koppel met Jane. Benieuwd hoe Jane dit gaat verwerken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |