Oef ja krijgen we datquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:46 schreef Ireth het volgende:
Haal de rollen pleepapier maar weer tevoorschijn
ik was nog aan het bedenken of ik halve finale strijden zou doenquote:
Nee, dat zei hij niet ... ze mag strijden om de halve finale.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:46 schreef chufi het volgende:
Jane in de halve finale zei BB dat nu ?! En de rest moet er nog om spelen?
Nee speelt voor een plek in de halve finale. Zou het dan toch weer eerder afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:46 schreef chufi het volgende:
Nee die nog een week mag strijden voor de halve finale.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:46 schreef chufi het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, komende week strijden om een plek in de halve finale. Dus na de exit volgende week zitten we in de halve finslequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:46 schreef chufi het volgende:
Nee het klopt preciesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee speelt voor een plek in de halve finale. Zou het dan toch weer eerder afgelopen zijn.
dat is elke keer zoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:48 schreef Willewa het volgende:
Pff wat onsportief zeg dat die anderen in die deuropening blijven staan! /s
Net als vorige week dat kartel met keanu mee liepen. Was het nu alleen jane mee.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:48 schreef Willewa het volgende:
Misschien moet dat wel van de productie?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:48 schreef Willewa het volgende:
ja, volgens mij hebben de bewoners dat gezegdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Misschien moet dat wel van de productie?
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kijk DramaJane zitten achter de deur![]()
Hoe zat Jolien er bij toen Jeff gingquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:50 schreef Koos1958 het volgende:
Sorry vind het wel heel dramatisch hoe ze daar zit.
Ja heel jammer. Maar hij laat wel zien hoe een vent het doet als hij moet vertrekken. Net zoals hij ook heel sportief zijn nominatie pakte.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat ontzettend jammer dat Axel eruit isheb van hem genoten!
Vaarwel Axel
Ik weet niet hoe ik meerdere moet quoten (dus niet enkel naar jou, Koos) maar jullie misten allemaal de /s op het einde van die post?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Net als vorige week dat kartel met keanu mee liepen. Was het nu alleen jane mee.
Ik plaatste bewust de ‘/s’ oftewel sarcasmquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Misschien moet dat wel van de productie?
Is ook de man van haar levenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoe zat Jolien er bij toen Jeff ging
Daar gaat het nu niet over.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoe zat Jolien er bij toen Jeff ging
Dan alsnog, het is niet gebeurd, dus je weet het niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ook voor jou: come on
De bril is echt te vaak flink gekleurd hier
Is er eentje vertrokken die het anders deed....??quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja heel jammer. Maar hij laat wel zien hoe een vent het doet als hij moet vertrekken. Net zoals hij ook heel sportief zijn nominatie pakte.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is er eentje vertrokken die het anders deed....??
Jeff sowiesoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is er eentje vertrokken die het anders deed....??
Zijn er dan 4 in laatste week.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:51 schreef Ireth het volgende:
21e vrijdag-exit
22e t/m 27e halve finale week.
28e vrijdag-exit
29e t/m 3e finalweek.
4e finaledag ,laatste exit.
Het zou belachelijk zijn als ze niet zou huilenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:52 schreef danaqui het volgende:
Je beste maatje is weg en je mag niet eens huilen, man3
Ik gok dat dat niet bij iedereen bekend is/was, bij mij niet iigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik meerdere moet quoten (dus niet enkel naar jou, Koos) maar jullie misten allemaal de /s op het einde van die post?
Betekent dat het sarcasme was, ik vermoed verwijzend naar vorige week toen dat hier een hele discussie werd.
wat rondjes om de parking rijden .... of richting huis als je niet opgehaald wordt ..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eerst in de BB taxi doelloos rondjes rijden voor een interview
Was die dramatisch dan.....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jeff sowieso
Met zijn afgerekend op 1 slechte week.
je speelt dit spel alleenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:54 schreef Li0nHeart het volgende:
De bewoners moeten samenwerken volgende week![]()
Toch vind ik dat echt wel sneu. Iedereen weet hetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:54 schreef Hznootje het volgende:
Oehhh weer die ketting van Jorda in Jane haar handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |