Als ze ervan wist denk ik ook dat ze zou gaan. Oh nu begint ze weer te huilen. Kijk haar staan dan. Is net het miskent talentquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat Jane 100% zeker vanavond het huis zou uitlopen vanwege de situatie thuis.
Ze is net door naar de volgende ronde, dan heb je toch meer dan 1% fans.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
de grootste FB BB fanpage
die ook alle polls goed heeft
die moet eerst 20 rondjes in de taxiquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:05 schreef Verity het volgende:
Benieuwd of Axel nog langs komt rijden met tototo tomatenplukkers
Dat was het iddquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze is net door naar de volgende ronde, dan heb je toch meer dan 1% fans.
Tenzij het gaat wie de favoriete bewoner is.
lees anders even de post terug van @LionHeartquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze is net door naar de volgende ronde, dan heb je toch meer dan 1% fans.
Tenzij het gaat wie de favoriete bewoner is.
Ja ik ook! En Axel lekker down to earth, humor, fanatiek. En mooi koppel met Jane. Benieuwd hoe Jane dit gaat verwerken...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:00 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ja jammer hè! Ik vond Jaxel leuk!!!
Exquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:06 schreef riri het volgende:
3 weekjes nog maar en dan zo dramatisch doen...zal haar veiend Jorda op prijs stellen
Denk dat het hem weinig kan schelenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:06 schreef riri het volgende:
3 weekjes nog maar en dan zo dramatisch doen...zal haar veiend Jorda op prijs stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |