Sorry hoor, maar WAARMEE moet ik stoppen? Ik geef enkel 3 mensen even een antwoord die me verkeerd begrepen. Kan ik wel 3x alles typen maar ik dacht ik kopieer het bericht gewoon even. Wat een gedoe.quote:
Hoeveel stemmen had ze in de poll, de normale mensen gaan nu boven drijven denk ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy impliceren dat Sharice zelf geen fans heeft...
(Wat waar is, maar fijn om te zeggen)
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:02 schreef mazaru het volgende:
ijk uit wat je tegen die Jolien zegt Jane. Straks rent ze weer naar haar grote leider en verdraait ze alles weer zodat je zure pier weer bent.
Was vanwege zijn shirt en haar make up. Jolien zei daarna: kom maar bij mij, ik heb toch zwart aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:00 schreef zodeju het volgende:
Wat was dat nu met Pootje dacht dat ze gingen knuffelen maar duwde hijj haar nu weg en wees ergens naar en zei no no en met zijn vinger schuddend die in de lijst......????Althans dat is alles wat ik begreep.
Wat een naar ding om te zeggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy impliceren dat Sharice zelf geen fans heeft...
(Wat waar is, maar fijn om te zeggen)
zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:02 schreef Verity het volgende:
[..]
Heb een klein vermoeden dat er dan ook niemand weggaat volgende week vrijdag. En dat oud bewoners misschien met de huidige bewoners samen een spel gaan spelen.
die situatie waar ze niks van weet?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat Jane 100% zeker vanavond het huis zou uitlopen vanwege de situatie thuis.
Op de FB poll had ze 1% van alle bewoners.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoeveel stemmen had ze in de poll, de normale mensen gaan nu boven drijven denk ik.
Hij wil geen uitgelopen make up op zijn shirtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:00 schreef zodeju het volgende:
Wat was dat nu met Pootje dacht dat ze gingen knuffelen maar duwde hijj haar nu weg en wees ergens naar en zei no no en met zijn vinger schuddend die in de lijst......????Althans dat is alles wat ik begreep.
Ja, ik kan ook niet elke gedachte van anderen uitleggenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
die situatie waar ze niks van weet?
Ja hij had geen handdoek nu om. Anders worden zijn kleren vies van haar make-up. Daarom mocht ze niet knuffelenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:00 schreef zodeju het volgende:
Ja, dat doen mensen die voor/bij de televisie werkenquote:
Nee er gaat een belg uit. Die zijn nu met 4 tegen 2 das te veel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat aankomende week
(mijn voorspelling)
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Op de FB poll had ze 1% van alle bewoners.
Oohhh ik begreep er niks van vooral omdat ik dacht dat hij haar weg duwde...Nu snap ik het.....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:02 schreef Verity het volgende:
[..]
Was vanwege zijn shirt en haar make up. Jolien zei daarna: kom maar bij mij, ik heb toch zwart aan.
de grootste FB BB fanpagequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
De facebook poll van Tante Nel ofzo.
Ja...ben er inmiddels achter....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:03 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij wil geen uitgelopen make up op zijn shirt
Nee... ex-vdVolder. Dat is de grootste FB pagina. Wel iets Vlaams georienteerd, maar ja, dat maakt het nog net iets erger voor Sharice.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
De facebook poll van Tante Nel ofzo.
Zou Pootje daarop staan te wachten?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:05 schreef Verity het volgende:
Benieuwd of Axel nog langs komt rijden met tototo tomatenplukkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |