Dan alsnog, het is niet gebeurd, dus je weet het niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ook voor jou: come on
De bril is echt te vaak flink gekleurd hier
Is er eentje vertrokken die het anders deed....??quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja heel jammer. Maar hij laat wel zien hoe een vent het doet als hij moet vertrekken. Net zoals hij ook heel sportief zijn nominatie pakte.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is er eentje vertrokken die het anders deed....??
Jeff sowiesoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is er eentje vertrokken die het anders deed....??
Zijn er dan 4 in laatste week.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:51 schreef Ireth het volgende:
21e vrijdag-exit
22e t/m 27e halve finale week.
28e vrijdag-exit
29e t/m 3e finalweek.
4e finaledag ,laatste exit.
Het zou belachelijk zijn als ze niet zou huilenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:52 schreef danaqui het volgende:
Je beste maatje is weg en je mag niet eens huilen, man3
Ik gok dat dat niet bij iedereen bekend is/was, bij mij niet iigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik meerdere moet quoten (dus niet enkel naar jou, Koos) maar jullie misten allemaal de /s op het einde van die post?
Betekent dat het sarcasme was, ik vermoed verwijzend naar vorige week toen dat hier een hele discussie werd.
wat rondjes om de parking rijden .... of richting huis als je niet opgehaald wordt ..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eerst in de BB taxi doelloos rondjes rijden voor een interview
Was die dramatisch dan.....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jeff sowieso
Met zijn afgerekend op 1 slechte week.
je speelt dit spel alleenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:54 schreef Li0nHeart het volgende:
De bewoners moeten samenwerken volgende week![]()
Toch vind ik dat echt wel sneu. Iedereen weet hetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:54 schreef Hznootje het volgende:
Oehhh weer die ketting van Jorda in Jane haar handen
Ja, maar come on haha. Nou goed, laat maarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan alsnog, het is niet gebeurd, dus je weet het niet.
Miss Media zit er vanaf het begin al met een reden als je het mij vraagt.quote:
Viel mij ook op. Een heel ander persoon.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:54 schreef Folies het volgende:
Raar, maar zonder Jane was hij een stuk beter te behappen.
Dat komt volgende weekquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:56 schreef Ireth het volgende:
Dramatisch op die deur staan kloppen... alsof Jorda vertrokken is...
Ja, die mogen ze echt wel opvangen.....als dit al zo erg is......quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat echt wel sneu. Iedereen weet het
Nou ja zegquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:56 schreef Ireth het volgende:
Dramatisch op die deur staan kloppen... alsof Jorda vertrokken is...
Ja dusquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:57 schreef Verity het volgende:
Jane heeft haar bandje zeker weer vergeten? Kan de kamer weer niet in, wat een muts ook.
Is toch zo en andersom precies zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Als ik nu deze week niet op de bank kom, en Jane staat erop en gaat naar huis, dan zit ik in de finale.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ook voor jou:
Ik plaatste bewust de ‘/s’ oftewel sarcasm
Omdat mensen zo zaten te zeiken hier vorige week toen het andersom zo was, net zoals altijdToen gaf ik hetzelfde antwoord als jij, dit is waarschijnlijk gewoon zo besproken door de productie, gebeurde al vanaf het begin.
En voor jou STOP HIER MEEquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ook voor jou:
Ik plaatste bewust de ‘/s’ oftewel sarcasm
Omdat mensen zo zaten te zeiken hier vorige week toen het andersom zo was, net zoals altijdToen gaf ik hetzelfde antwoord als jij, dit is waarschijnlijk gewoon zo besproken door de productie, gebeurde al vanaf het begin.
Zou mooi zijn dat Jordy nog ff zegt dat ze over de TOP! doetquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Miss Media zit er vanaf het begin al met een reden als je het mij vraagt.
Het jankt nog harder dan als er iemand dood is jeeeezusssss
Vanaf dag al met info over kringspier jeflienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Krijgt Jane hier nu een bonus voor, om zo veel mogelijk drama te maken?
Ze laat ze altijd overal liggen dus sluit zichzelf buiten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:59 schreef BigBreg83 het volgende:
Jane heeft zich buiten gesloten bij de suite. Axel heeft altijd het bandje![]()
![]()
Volgens mij zat ze er net toch in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |