quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga ze zo allemaal pakken Axel, don't you fucking worry zegt Jane
Daar kon je op wachten, dat is zijn volgende doelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy erg gefixeerd op Jane nu, want haar eruit spelen is finale voor hem.
nou zal mij benieuwen, er is tot nu toe nog niet veel van terecht gekomenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga ze zo allemaal pakken Axel, don't you fucking worry zegt Jane
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
TOP klokquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:11 schreef Verity het volgende:
Jordy heeft de klok 10 minuten teruggedraaid, zodat ze de juiste tijd hebben.
Logisch toch of pootjequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kon je op wachten, dat is zijn volgende doel
Nee ze gaan samen spelen vanaf nuquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Dus het is nu met zijn allen tegen Jane ?
Ze hebben al gezegd dat ze gewoon normaal tegen haar gaan doen. Sharice heeft al wel gezegd dat ze geen bondje meer met haar aangaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Ben heel benieuwd want ze zullen moeten samenwerkenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Ja, dat gaat het wel zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Hhmm... zoals ik jane net hoorde tegen "axel" is het meer 1 tegen allen..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
dat denk ik welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Het was natuurlijk over en weer dat ze elkaar eruit willen hebben maar volgens mij is dat ook de bedoeling van BB elkaar eruit spelenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Hznootje het volgende:
Jordy had fixatie op Axel, nu op Jane en mocht zij weg zijn dan komt de volgende..Rare manier van een spel spelen vind ik dat
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Hmm zo als ze zegt, wil niet bij het gewone volk liggen...mss wil ze wel een butler die moet koken..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Droopie het volgende:
Zet hem op Jane, laat ze allemaal de rambam krijgen en doe bedorven zalm in hun vreten.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ben bang dat zijn moeder vandaag weer de bewoner opwacht die vertrekt.
Dat is echt nep.....in ene praat hij dan weer gewoon en dan weer een soort dialect wat hij zichzelf heeft aangeleerd denk ik.quote:
Sharice gaf hemquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
Heeft Sharice haar tulp aan Jane gegeven?
Of pakte Jane die gewoon?
Pootje had die op Sharice haar tas gelegd.
(allez, ging ik van uit dat het Sharice haar tas was, maar weet niet welke tas van wie is)
Uiteindelijk willen de Nederlanders de Nederlanders eruit en de Belgen de Belgen. En dat is ook het spel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:14 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Het was natuurlijk over en weer dat ze elkaar eruit willen hebben maar volgens mij is dat ook de bedoeling van BB elkaar eruit spelen
hij komt uit kampenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is echt nep.....in ene praat hij dan weer gewoon en dan weer een soort dialect wat hij zichzelf heeft aangeleerd denk ik.
Heb je wel haar wel eens in de keuken bezig gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Hmm zo als ze zegt, wil niet bij het gewone volk liggen...mss wil ze wel een butler die moet koken..
Geen idee, ze is wel heel enthousiast.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:15 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Dat was alleen als Jordy ook op de bank zat toch?
Ohh dacht dat het een act was.....nu praat hij weer zonder dialect.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij komt uit kampen
daar praten ze echt wel zo![]()
De oude kampenaren praten echt dialect .. geen idee of hij dat kan, meeste jonge mensen kunnen dat niet meer echt, maar alle klanken zitten er wel in ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij komt uit kampen
daar praten ze echt wel zo![]()
Sharice heeft deze gegeven. Ze zei al dat ze die van Pootje had, voor het geval dat ze naar huis ging. Maar nu mag Jane hem hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
Heeft Sharice haar tulp aan Jane gegeven?
Of pakte Jane die gewoon?
Pootje had die op Sharice haar tas gelegd.
(allez, ging ik van uit dat het Sharice haar tas was, maar weet niet welke tas van wie is)
Zegt ik deed een pootje uitspraak. Matti zei niet teleurgesteld zijn als het niet lukt. Tuurlijk niet zei hij.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Voor een vrijstelling ga ik deze week over lijken.
Moeten toch 2 NLers in de finale?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
ja erg genoeg wel..een ketel prut maken en dat elke dag hetzelfde , geen een fantasie om eens wat anders te proberen, 10 min en ze is klaar, en hoef verder geen shit te doen in het huishouden...mevr de koninginquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb je wel haar wel eens in de keuken bezig gezien.
Die staat vaker in de keuken dan alle mannen in dat huis bij elkaar.
zijn ouders zitten in de bouwquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De oude kampenaren praten echt dialect .. geen idee of hij dat kan, meeste jonge mensen kunnen dat niet meer echt, maar alle klanken zitten er wel in ja.
Jolien natuurlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:18 schreef Adat231 het volgende:
we mogen weer stemmen op de b b site Welke bewoner mag stiekem geld in het huis zoeken?
Dat schiet niet op. Jordy eet geen vis.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Droopie het volgende:
Zet hem op Jane, laat ze allemaal de rambam krijgen en doe bedorven zalm in hun vreten.
Hij kan gewoon Nederlands praten maar je hoort het dialect er wel doorheen. Dat raak je nooit meer kwijt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ohh dacht dat het een act was.....nu praat hij weer zonder dialect.
Nog even een binnenbadkamer toveren. Of een kamer waar Jordy kan mokken en op de muren kan slaan als het ff niet gaat zoals ie wil.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:17 schreef Krambo het volgende:
Beter gooien ze de suite dicht, allemaal gezellie op slaapkamer
Grappige is.. mensen die ik ken die dialect thuis praten, doen moeite om verstaanbaar nederlands te praten wanneer ze met mensen zijn die geen dialect kunnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij zal thuis en met vrienden denk best vaak in dialect praten. En dan meestal zal je een tijd je best doen, maar dat vertroebeld met de tijd, zeker als er ook Belgen zitten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
was vaak wel zo 2 x BE + NL man en vrouw , dus 4 in de finaleweek, 1 er een paar dagen eerder uit via de gameroom en die 3 tot het eindequote:
Goeie speler. Recht voor de raap.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Hznootje het volgende:
Jordy had fixatie op Axel, nu op Jane en mocht zij weg zijn dan komt de volgende..Rare manier van een spel spelen vind ik dat
Het is flink aangedikt want in het begin sprak hij niet zo platquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
spannond weerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Over een paar dagen is er een silent disco. Eén van de bewoners zal dan op zijn/haar koptelefoon horen dat er geld verstopt is in het huis. Maar wie? Kies nu via:
🇳🇱: https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
🇧🇪: https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
#bigbrothernlbe
Top nu allemaal Jane wat gunnenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:18 schreef Adat231 het volgende:
we mogen weer stemmen op de b b site Welke bewoner mag stiekem geld in het huis zoeken?
Maar Jolien is ook steeds platter gaan praten. Wellicht doet 'het huis' dat met je.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is flink aangedikt want in het begin sprak hij niet zo plat
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar Jolien is ook steeds platter gaan praten. Wellicht doet 'het huis' dat met je.
Ach ja hoor. Daar gaat heel FB weerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:19 schreef tassie127 het volgende:
Insta melding: Over een paar dagen is er een silent disco. Eén van de bewoners zal dan op zijn/haar koptelefoon horen dat er geld verstopt is in het huis. Maar wie? Kies nu via:
🇳🇱: https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
🇧🇪: https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
#bigbrothernlbe
Vorig jaar maakte dat allemaal minder uit volgens mij. Toen had je Glenn, Alice, Randy en Jimmy. 3x NL 1x BE. En 3x man 1x vrouw.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
was vaak wel zo 2 x BE + NL man en vrouw , dus 4 in de finaleweek, 1 er een paar dagen eerder uit via de gameroom en die 3 tot het einde
Ik stem voor matti of jolienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach ja hoor. Daar gaat heel FB weer![]()
Zo voorspelbaar
Kunnen ze beter gelijk op de site zetten dat Jordy op zijn koptelefoon gaat horen dat er geld verstopt ligtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |