quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik vind haar zonder die zware make up er gewoon leuker uit zien. ondertussen heeft ze er heel wat afgehaald al
Hete steen van sauna tegen haar been aan. Gelukkig is Sharice vpk en kon het verbinden. Ze vond het geen mooie wond.quote:
Nee dat was het ook nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hete steen van sauna tegen haar been aan. Gelukkig is Sharice vpk en kon het verbinden. Ze vond het geen mooie wond.
.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zie de komende week nog aan, maar als Jane er dan ook uitvliegt heb ik het wel gezien.
Inderdaad, ze had het over dat het blauw was. Het waren trouwens 3 brandwonden op haar been.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hete steen van sauna tegen haar been aan. Gelukkig is Sharice vpk en kon het verbinden. Ze vond het geen mooie wond.
Denk dit al vanaf het begin...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:29 schreef Schakeltopia het volgende:
mijn voorspelling voor aankomende week: jane zal wel samen met mattie gaan strijden deze week, fietsen die samen de halve finale in.
we gaan het meemaken
Jordy bezopen zien , hoezeeeequote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:30 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat er nog wel iets leuks voor ons komt![]()
ik ook en dan niet iets met een slquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:30 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat er nog wel iets leuks voor ons komt![]()
Tijdens de live? Dat niet alles gelukt was?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:30 schreef Koos1958 het volgende:
Welke blik heeft jane gegeven aan sharice waar ze van schrok
Ik vond het altijd wel leuk om de familie/vrienden te zienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef jooba het volgende:
Ik moet wel zeggen dat deze korte exit veel beter is. Meer moet dat niet zijn.
Het is vooral de reactie die we willen zien na het vertrek van een brwoner.
??? gaf je niet niet een commentaar om mij?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]dan gaan we maar persoonlijk worden..oké
Jammer dit iddquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef Hznootje het volgende:
[..]dan gaan we maar persoonlijk worden..oké
Jane maakte een stomme opmerking over GC'ers, snapte ik ook niet waar dat vandaan kwam.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:30 schreef Koos1958 het volgende:
Welke blik heeft jane gegeven aan sharice waar ze van schrok
Ze hebben net al gepraat, toen ze de spullen uit de voorraadkamer haalden. Sharice heeft haar tulp (gekregen van Pootje) aan Jane gegeven, om haar op te vrolijken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef Tascha071 het volgende:
Sharice ook niet echt ff Jane opzoeken ofzo hè!
Kan ik mij ook wel voorstellen na vanavondquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef Tascha071 het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeee.......quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef Juultje1981 het volgende:
Ik heb Jordy gestemd gewoon omdat ik het grappig vind als hij weer door de kijkers gekozen wordt en de reactie daarop van zijn medebewoners
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:32 schreef Flow3r het volgende:
Wel sneu, zit ze daar in de jas van haar (ex) vriend, zijn ketting in haar hand en staren naar de sterren
Zegt ook genoeg , sowieso niemand die ff checktquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef Tascha071 het volgende:
Ook als het Jolien wordt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:26 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat ik dan af ga haken.
Snap ik ook heel goed hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:32 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeee.......
Allez, jij mag dat stemmen, uiteraard! Ik hoop zelf dat het eens NIET Jordy wordt.
Had ik ook niet echt verwacht. Dit wordt vijf tegen een.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef Tascha071 het volgende:
Oh toen ze als 1e werd genoemd.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:31 schreef Flory- het volgende:
[..]
Tijdens de live? Dat niet alles gelukt was?
Jolien net welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zegt ook genoeg , sowieso niemand die ff checkt
jammer johquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sharice, Pootje, Mattheus geen enkele keer stelling genomen of TV gemaakt, en gaan lachend naar de halve finale .......
Als dit echt gaat gebeuren dan krijgt Jane weer mijn stemquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had ik ook niet echt verwacht. Dit wordt vijf tegen een.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |